AnonymBruker Skrevet 11. oktober #1 Del Skrevet 11. oktober Jeg har flyttet fra blokkleilighet til hus, så jeg har tidligere aldri hatt barn på døren på halloween. Mine barn er voksne og har aldri feiret. Har forstått på naboene her at det kommer en del småtasser på døren. Så jeg lurer på hva som er lurt å handle inn? Det er kanskje noe som jeg ikke burde dele ut som er populært hos ungene, men kanskje ikke så populært hos foreldrene 😅 Anonymkode: 0513d...cab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #2 Del Skrevet 11. oktober Så lenge det er innpakket er det greit. Men unngå drops f.eks, med tanke på kvelningsfare for små barn. Anonymkode: a5764...dd6 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #3 Del Skrevet 11. oktober På europris har de en del sånne pakker med innpakket godteri. Det er det beste å gi mtp hygiene. Anonymkode: f6d7c...365 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #4 Del Skrevet 11. oktober Innpakket gotteri..har selv kjøpt inn pakker med klubber, så de får en klubbe hver. Anonymkode: c9d0f...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #5 Del Skrevet 11. oktober Innpakket som alle sier, utenom det mindre nøye Anonymkode: 8191f...a4b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #6 Del Skrevet 11. oktober Innpakket. Løsgodt er næsty! Anonymkode: 10586...7da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #7 Del Skrevet 11. oktober Så lenge det er pakket inn bryr jeg meg fint lite altså, st det er innpakket handler jo rettnog slett om hygiene. Skal ungene først gå halloween så kan man faktisk ikke legge føring på hva folk skal gi ut, MEN barnet mitt får ikke spise godis som ikke er innpakket. Anonymkode: 9ebcc...3b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #8 Del Skrevet 11. oktober Innpakket ☺️ ellers lurt å ha noe uten gluten og melk ☺️ Anonymkode: b58af...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #9 Del Skrevet 11. oktober Helst skal man vel ha godteri som uten sukker, vegansk, glutenfritt , laktosefritt, uten nøtter, og ikke prosessert 🤣🤣. Neida, jeg pleier å kjøpe litt forskjellig innpakket, små sjokolader, fruktkarameller, kjærlighet på pinne, vingummi i småposer. Jeg elsker halloween så jeg gjør ganske mye utav det, så jeg pleier å lage godteposer med det innholdet. Anonymkode: a1916...170 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #10 Del Skrevet 11. oktober Innpakket, og kanskje ikke kjempestore mengder til hver? Barna går til mange hus og det blir absolutt nok godteri. Anonymkode: 3993b...004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #11 Del Skrevet 11. oktober Bruker denne tråden litt omvendt. Setter ut en skål med ikke innpakket løsgodt, drops, ting som inneholder gluten, melk og peanøtter Anonymkode: 398f1...33b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #12 Del Skrevet 11. oktober Fruktkarameller fra Europris, en pose med fox, nox, rox eller poser med dumlekjærlighet eller minismarties er ting vi bruker å ha Anonymkode: d76ac...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #13 Del Skrevet 11. oktober Innpakket og ikke for harde ting Anonymkode: d21e2...855 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #14 Del Skrevet 11. oktober Peanøtter, klementiner og rosiner Anonymkode: 0ceef...038 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #15 Del Skrevet 11. oktober Rosiner og gulrøtter og stangselleri Anonymkode: 6133e...9be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #16 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Peanøtter, klementiner og rosiner Anonymkode: 0ceef...038 Woho.. Anonymkode: 9ebcc...3b7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #17 Del Skrevet 11. oktober Brokkoli og stangselleri Anonymkode: 94fed...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al34n0nym1 Skrevet 11. oktober #18 Del Skrevet 11. oktober (endret) Hvorfor må det være godt? Hvorfor ikke frukt? Blir ungene dine sinna/triste om jeg gir en pære? Da har du feilet som mor/far Endret 11. oktober av Al34n0nym1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al34n0nym1 Skrevet 11. oktober #19 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Woho.. Anonymkode: 9ebcc...3b7 Hva med å lære ungen din om å være takknemlige for hva hn får? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #20 Del Skrevet 11. oktober Takker for svar. Skal jeg kjøpe mye av en type ting slik at de får likt? Eller skal jeg kjøpe litt forskjellig å la de velge en ting hver? Merker at jeg er helt grønn på dette 😅 Anonymkode: 0513d...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå