AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #1 Skrevet 11. oktober 2024 Har vært fast kunde hos Lyko nettbutikk i mange år, og handlet MYE der. Fikk så dårlig kundeservice der nå. Brukt to uker og mange tlf og mailer for å få ordnet opp i noe de kunne ha fikset lett som bare det. Dessuten har det de siste to årene tatt to uker å få varer fra dem, og det syns jeg er for lenge. Nå er det jo massevis av nettbutikker som selger samme varer som Lyko, og til samme pris. Så hva vil dere anbefale? Vil gjerne ha et sted der jeg får alt av hudpleie, sminke, negler, parfyme osv, og helst rask levering. Har sett litt på HM, Bli Vakker, Fredrik og Louisa, Cubus..... Bli vakker virker bra, bare at jeg har store problemer med synspunktene til eieren (mot selvbestemt abort, mot å hjelpe flyktninger...). Har du en anbefaling til meg 🙂? Gode priser, rask levering, god kundeservice. Anonymkode: 7b369...1bd
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #2 Skrevet 11. oktober 2024 Det beste er jo å bruke prisjakt så man får den beste prisen, det lønner seg sjeldent å holde seg til kun en butikk. Anonymkode: 82a73...497 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #3 Skrevet 11. oktober 2024 Kicks i tillegg til de du har nevnt. Anonymkode: aab5c...f40 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #5 Skrevet 11. oktober 2024 I tillegg til de nevnte, vil jeg legge til Heaven Scent og Koch parfymeri. Superbra butikker 😍 Anonymkode: f4647...14b 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #6 Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det beste er jo å bruke prisjakt så man får den beste prisen, det lønner seg sjeldent å holde seg til kun en butikk. Anonymkode: 82a73...497 Ja, lønner seg sikkert økonomisk. Men jeg er litt lat 🙃. Har en liste liggende der jeg noterer hva jeg trenger, og når det er nok ting der liker jeg å bare bestille fra ett sted fort og greit Anonymkode: 7b369...1bd
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #7 Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I tillegg til de nevnte, vil jeg legge til Heaven Scent og Koch parfymeri. Superbra butikker 😍 Anonymkode: f4647...14b Ikke hørt om, så må sjekke 🙂. Takk 🙂 Anonymkode: 7b369...1bd
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #9 Skrevet 11. oktober 2024 Jeg sjekker pris og handler fra mange ulike sider. Lyko har oftere høye priser og leveringstiden er alt for lang. Jeg handler på vita.no, blivakker.no, skinlist.no, blush.no, scinsecret.no, bangerhead.no, kicks.no osv. Listen er lang. Anonymkode: aa6a3...8a9 1
Sandie Skrevet 11. oktober 2024 #10 Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har vært fast kunde hos Lyko nettbutikk i mange år, og handlet MYE der. Fikk så dårlig kundeservice der nå. Brukt to uker og mange tlf og mailer for å få ordnet opp i noe de kunne ha fikset lett som bare det. Dessuten har det de siste to årene tatt to uker å få varer fra dem, og det syns jeg er for lenge. Nå er det jo massevis av nettbutikker som selger samme varer som Lyko, og til samme pris. Så hva vil dere anbefale? Vil gjerne ha et sted der jeg får alt av hudpleie, sminke, negler, parfyme osv, og helst rask levering. Har sett litt på HM, Bli Vakker, Fredrik og Louisa, Cubus..... Bli vakker virker bra, bare at jeg har store problemer med synspunktene til eieren (mot selvbestemt abort, mot å hjelpe flyktninger...). Har du en anbefaling til meg 🙂? Gode priser, rask levering, god kundeservice. Anonymkode: 7b369...1bd Jeg har handlet endel hos Nordicfeel, Skincity og Coverbrands, og vært fornøyde med de. https://www.nordicfeel.no https://coverbrands.no https://www.skincity.com/no 4
Sirah Skrevet 11. oktober 2024 #11 Skrevet 11. oktober 2024 Jeg har alltid vært fornøyd med Bli Vakker og Blush. Har alltid vært fornøyd med Lyko også for den saks skyld. Bli Vakker er nok den jeg har brukt mest av de tre. 1 1
laperla Skrevet 11. oktober 2024 #12 Skrevet 11. oktober 2024 Vita, Bangerhead, Blush? Sjekker ut hvor det er rimeligst pris på de varene jeg vil kjøpe, prøver å samle opp for unngå frakt fra flere ulike steder. Bruker Rabatta appen, slik at jeg får rabattkode. 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #13 Skrevet 11. oktober 2024 Bli Vakker har jeg brukt mest. Har du trumf får du poeng om du bruker viatrumf. Bestilte fra Lyko nylig, det tok 13 jævla dager før det kom. Jeg er ikke imponert… Anonymkode: 1b4bc...937 1
Gjest winterchild Skrevet 11. oktober 2024 #14 Skrevet 11. oktober 2024 Kicks - har billig frakt BliVakker Vita
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #15 Skrevet 12. oktober 2024 Nordic feel og blush 😊 Synes de ofte har best pris. Har fått flasker som lakk, og da fikk jeg nye med en gang fra blush. Begge leverer raskt. Anonymkode: 5e48d...d94
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #16 Skrevet 12. oktober 2024 Handlet mye på Lyko tidligere og leveringstid var helt ok. De er ikke hva de en gang var. Ekstremt lang leveringstid. Men når samme varer finnes hos flere andre butikker er det ikke noe tap. Anonymkode: f3daf...97f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #18 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har vært fast kunde hos Lyko nettbutikk i mange år, og handlet MYE der. Fikk så dårlig kundeservice der nå. Brukt to uker og mange tlf og mailer for å få ordnet opp i noe de kunne ha fikset lett som bare det. Dessuten har det de siste to årene tatt to uker å få varer fra dem, og det syns jeg er for lenge. Nå er det jo massevis av nettbutikker som selger samme varer som Lyko, og til samme pris. Så hva vil dere anbefale? Vil gjerne ha et sted der jeg får alt av hudpleie, sminke, negler, parfyme osv, og helst rask levering. Har sett litt på HM, Bli Vakker, Fredrik og Louisa, Cubus..... Bli vakker virker bra, bare at jeg har store problemer med synspunktene til eieren (mot selvbestemt abort, mot å hjelpe flyktninger...). Har du en anbefaling til meg 🙂? Gode priser, rask levering, god kundeservice. Anonymkode: 7b369...1bd Bruker Blush.no, blivakker og Nordicfeel. Sjonglerer mellom disse og ser hvem som er billigst på det vi trenger, og gratis frakt er viktig. Bruker og med24.no da de er rimeligere på mye enn Farmasiet. Leveringstider synes jeg varierer veldig, noen ganger r butikken rask, andre ganger går det lang tid før varene blir levert. Anonymkode: e1757...cc2
jukkapalme Skrevet 12. oktober 2024 #19 Skrevet 12. oktober 2024 Handler mye på Lyko, men ikke om det haster. De har blitt ekstremt treige på levering. Ellers handler jeg hos Bangerhead, Kicks, Skincity, Vita, Blush, Fredrik & Louisa, Charlotte Tilbury og Beautybay.
Million Skrevet 12. oktober 2024 #20 Skrevet 12. oktober 2024 Jeg brukte Lyko før, fordi de solgte leppepomaden jeg er så avhengig av. Pleide å kjøpe 6-7 stk i slengen for å få gratis frakt. Sist jeg kjøpte det var i januar. Da kostet de 29 kr stk, som de har gjort hele tiden. Så skulle jeg ha noen nye nå i september.... fikk sjokk da jeg så prisen. 75 kr stk for en jævla leppepomade?? Mer enn dobling av prisen? Hvordan er det mulig? Jeg tenkte kanskje det kunne være en feil, fordi det har jeg opplevd en gang tidligere i en nettbutikk der prisen plutselig var økt noe voldsomt og urimelig mye på kort tid. Sendte da en email til de og spurte om prisen kunne stemme (den andre nettbutikken altså) og fikk til svar at de beklaget, det var feil pris og den var nå rettet. Så jeg sendte en epost til Lyko og spurte om det samme. Fikk et nebbete svar fra de om at de så ingenting galt i den nye prisen og at jeg bare skulle være glad for at at jeg hadde fått kjøpt den så billig før....! Siste gang jeg handler der, ja. Sjekket litt på nett og fant leppepomaden til 39 kr hos Vita. Bestilte den der. Ti kr økning er jo innenfor. Ikke den voldsomme prisen Lyko skulle ha plutselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå