AnonymBruker Skrevet 11. oktober #1 Del Skrevet 11. oktober For meg er det; - Kjærlighet, Ømhet, Humor, Respekt, Kos, Nærhet, Forståelse, Kommunikasjon og Sex. Anonymkode: 29023...d49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #2 Del Skrevet 11. oktober Kjærlighet/følelser, felles opplevelser og humor. Da er grunnlaget og vel så det lagt. Det meste annet kan jeg fint klare meg uten. Anonymkode: f7bb4...883 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 11. oktober #3 Del Skrevet 11. oktober respekt, humor, kjærlighet, ærlighet, trofast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 11. oktober #4 Del Skrevet 11. oktober (endret) * Kjærlighet * Omsorg * Ømhet * Empati * Humor * Intimitet * Sex * Like verdier * At vi kan diskutere politikk og samfunn * Begge engasjerer seg politisk i mer eller mindre grad * Vi har like politiske ståsted * Felles interesser * Interesse for hverandre * Lojalitet * Tillit * Respekt * Vi unner hverandre glede og gode ting * Vi bygger hverandre opp og ikke ned * Er like sære og tullete * Har egne interesser og venner i tillegg til felles interesser * Forelskelse * Lidenskap * Ærlighet * Trofasthet * Ønske om giftemål * Ønsker om barn * Ønsker om felles økonomi og tosomhet Endret 11. oktober av SPOCA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #5 Del Skrevet 11. oktober Kjærlighet, omsorg, lojalitet, respekt for hverandres velvære og egentlig respekt for livet, kommunikasjon, humor, felles opplevelser, nærhet. Anonymkode: d8e06...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #6 Del Skrevet 11. oktober Ærlighet og lojalitet Anonymkode: 169e8...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 11. oktober #7 Del Skrevet 11. oktober - Gjensidig respekt og ærlighet - Kos og kjærtegn - Omsorg for hverandre - Felles interesser og verdier - God humor. Jeg orker ikke tørrpinner, som omtrent aldri ler av noe. - Trofasthet - Kompatibel på sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 11. oktober #8 Del Skrevet 11. oktober (endret) Kjærlighet, godhet, latter, intimitet, empati, lite selvhøytidelighet, respekt, nysgjerrighet, lette og dype samtaler som flyter. Endret 11. oktober av Lava Anne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. oktober #9 Del Skrevet 11. oktober Kjærlighet Respekt Likeverd Nærhet og ømhet Empati Ærlighet Fortrolighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #10 Del Skrevet 11. oktober Humor, et avslappet forhold til livet, og sex. Anonymkode: fbbb5...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå