AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #1 Del Skrevet 11. oktober 2024 Hva mener du om Stormberg? Er det et god kvalitets merke? Eller finnes det bare ræl? Anonymkode: fee1a...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 11. oktober 2024 #2 Del Skrevet 11. oktober 2024 Min erfaring er dårlig. Elendig kvalitet på klær og sko. Går hull etter kort tid. Problemer med glidelåser på jakker. Kjøpte ny jakke på Black Friday salget i fjor. Jakken kostet da 1000 kr, og var nedsatt ganske mye. Holdt kanskje bare 3 måneder. De bruker å være greie på reklamasjoner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #3 Del Skrevet 11. oktober 2024 Grei hvis du ikke skal bruke det så lenge av gangen, og ikke så ofte. Det tåler ikke daglig slitasje. Anonymkode: 15f20...fda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #4 Del Skrevet 11. oktober 2024 Nja. Stormberg har noe bra men det er ikke på nivå med Bergans produkter eller Helly Hansen, the north face osv. Jeg har kjøpt ulike produker fra de ulike merkene og Stormberg er greit nok til sitt bruk viss jeg finner noe billig på salg. Vanntett jakke kjøper jeg ikke igjen fra Stormberg da jeg ikke var fornøyf med hvordan jakken holdt seg over tid, men en billig 100% dunjakke kan jeg gjerne betale for. De selger også noen blandinger så les hva du i så fall kjøper. Har 2 dunjakker/parka derfra, den ene brukte i stallen, varm og god og ikke så dyr at jeg brydde meg når hestene nappet i den. den andre har jeg som reserve liggende i bilen eller til aktiviteter hvor jakker kan gå istykker. I hverdagen sverget jeg til Bergans og the northface dunjakker/parka. Stor kvalitetsforskjell på ullundertøyet dems. Har kjøpt på salg og noe av det nupper helt forferdelig. Noe av det nupper ikke men får fort hull. Bruker de til friluftsliv da nupper og litt hull ikke betyr noe for varme funksjonen. Men har dyrere ullundertøy til hverdags bruk. Fleece tøyet dems ser slitt ut betydelig raskere enn fleece fra bergans eller the northface. Ser også litt dvaskere ut. Men greit å supplere med litt billig fleece i reserve til barn som vokser eller til bruk i stallen. Anonymkode: cc0fb...c5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 11. oktober 2024 #5 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hva mener du om Stormberg? Er det et god kvalitets merke? Eller finnes det bare ræl? Anonymkode: fee1a...225 Typisk kina/indisk billig produksjon. Og siden de opphyper stormberg som norsk merke så tror det fleste at det er bra. Anbefaler heller Helly Hansen. Men litt pris forskjeller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Artemis_ Skrevet 11. oktober 2024 #6 Del Skrevet 11. oktober 2024 Flott at de har klær til små og store mennesker (xxs til 5xl), men klærne har tapt seg noe voldsomt de siste 5 årene. Buksene er greie som sommerbukser hjemme, men egner seg ikke (lengre) til turer i skog og mark. Det er himla store forskjeller på passformen til damebuksene, så jeg kan bruke S i en og XL i en annen. Ullundertøyet har grei nok holdbarhet og fine design, og det var morsomt å kjøpe boxer med elgmønster til elgjegeren. T-skjortene kan være fine, men trykket forsvinner fort i vask. Kjøper klær der som reserveklær jeg ikke trenger å tenke på kvaliteten på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #7 Del Skrevet 11. oktober 2024 Nei det er ett billigmerke med ganske lav kvalitet, men det er ett helt kurant merke til hverdagslige ting og småturer, men det er ikke ett merke jeg ville gitt min fulle tillit til på lengre fjellturer osv. Anonymkode: 03e20...312 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #8 Del Skrevet 11. oktober 2024 Ok takk for alle svar 😊 TS Anonymkode: fee1a...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 11. oktober 2024 #9 Del Skrevet 11. oktober 2024 Hatt mye Stormberg, og kun én glidelås har røket, og den fikk jeg ny jakke med. Var en lomme. Samme har skjedd med par andre jakker fra andre merker. Jeg synes Stormberg er midt på tre. Holder dessverre ikke så tett over tid, men generelt fornøyd med blant annet jakker, gamasjer, votter, og termoflaske. Jeg er ikke fornøyd med treningstoppene derfra. Er noe med stoffet. Svette setter seg i det, og går ikke ut. Ingen spesiell aktivitet, og lik hygiene som med topper fra andre merker, men er noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. oktober 2024 #10 Del Skrevet 11. oktober 2024 Aldri prøvd noe yttertøy derfra, men har en fleecejakke, noen sett ullundertøy og massevis av ullsokker. Lenge siden jeg har handlet derfra nå, men syns kvaliteten er helt ok for prisen selv om jeg foretrekker dyrere merker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #11 Del Skrevet 11. oktober 2024 Regntøyet til barn har tidligere kommet best ut i test. Vi har hatt det og vært fornøyd. Høy sliteevne og tørre barn. Også veldig fornøyd med fleeceklær og dunjakke til barn gra Stormberg. Usikker på kvaliteten nå som alle varer koster max 499.- Anonymkode: 0e446...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå