Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ubeskyttet samleie for 3-4 uker siden og har fått «mensen». problemet er bare at den var forsinket og jeg blør veldig lite… slitt med søvn og har veldig ømme bryster. Det er vanligvis ikke noe jeg sliter med, kanskje 2 ganger iløpet av ett år før mensen men får jeg mensen har det slutter og gjøre vondt så ikke ett vanlig symptom på eggløsning/ mensen for min del. Tok test 2 dager før forventet mens men den var negativ. Vet at mensen= ubefruktet egg og ikke gravid meeen har lest om tilfeller der det kan komme «spotblødning» mener jeg det het, i starten som altså ikke egt er mensen…. Kanskje ta en test til?

Anonymkode: cf8ef...0bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du bare får menstruasjon 2 ganger i året så land du har pcos?

Om det er 4 uker siden sex ..og la det so du skulle hatt eggløsning noen av de dager..da skal du få positive tester 

Skrevet
mommyaka skrev (29 minutter siden):

Om du bare får menstruasjon 2 ganger i året så land du har pcos?

Om det er 4 uker siden sex ..og la det so du skulle hatt eggløsning noen av de dager..da skal du få positive tester 

Haha har mensen hver mnd, mente ømme pupper. Kanskje jeg formulerte meg litt feil

Anonymkode: cf8ef...0bf

Skrevet

Nei, du er ikke det, men for din mentale velbefinnende, kan du jo ta en test. 50kr på Normal, det får man ta seg råd til

Anonymkode: 30f3a...437

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...