Vilje Skrevet 24. februar 2006 #1 Skrevet 24. februar 2006 jeg har aldri brukt det før, men ser jo at huden blir jevn og fin..man dekker det røde rundt nesen bl.a. men jeg ser også at når jeg bruker concealer rundt øynene så synes jeg de fine rynkene fremheves på en måte... hadde en gang en foundation fra clarins, men den fremheva MASSE linjer og porer og rynker i huden, så siden da har jeg ikke turt å bruke. Er redd for å se veldig unaturlig ut... Har dere tips til en foundation som passer voksen hud?
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2006 #3 Skrevet 24. februar 2006 Muligens trenger huden din mer fett og fuktighet enn du gir den, og en skikkelig fuktgivende foundation? Pudder er ikke så lurt på tørr hud, men litt skader ikke. Jeg er selv over 30, har tørr hud, men ikke noe særlig linjer i huden, men bruker jeg feil produkter (f.eks Total Finish-pudderet fra Kanebo) finner jeg masse rynker som aldri ellers er der. Produkttips: Color Clone foundation fra Rubinstein (ikke så dekkende, veldig fin finish) Vitalumiere foundation fra Chanel (litt mer dekkende, veldig fuktgivende) Teint Renergie Lift fra Lancome (veldig fuktgivende) Under øynene bruker jeg Touche Eclat fra YSL, fordi den ikke er så matt og dekkende. Og Bare Minerals er super, men ikke hvis huden i overflaten er veldig tørr, da blir det som å legge sminke oppå sandpapir.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #4 Skrevet 24. februar 2006 Det du må gjøre etter at du har påført foundation og concealer er å påføre godt med pudder. Pudderet fyller linjene og de synes ikke så godt..
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #5 Skrevet 24. februar 2006 Det du må gjøre etter at du har påført foundation og concealer er å påføre godt med pudder. Pudderet fyller linjene og de synes ikke så godt.. ← Det må du i alle fall ikke gjøre!!! Det vil bare gjøre det værre, du vil også bli tørrere.. Bruk ID makeup du.... De har foundations i løs form som inneholder partikler fra kråkesølv som reflekterer lyset på en måte som skjuler linjer... Om du har linjer da... Det er viktig å bruke riktige koster, da de er lagd spesiellt tilpasset produktene... Spør hos en hudpleiesalong. Det er der du finner merket..
nat26 Skrevet 24. februar 2006 #6 Skrevet 24. februar 2006 (endret) Hva er ID make up for noe? Hva står ID for? Endret 24. februar 2006 av nat26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå