Gå til innhold

Girls of Oslo

Gjest winterchild

Anbefalte innlegg

Gjest winterchild

Någon som har sett nya säsongen? Kommer inte in på mitt Prime konto så har inte kunnat se ännu, men har väldigt lust att se på det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har begynt. Leste en anmeldelse av det igår hvor den fikk 2, og tenkte at anmelderen kanskje hadde hatt for høye forhåpninger. Det er begrensa hvor spennende det kan bli og hvor mye som kan skje. Men hittil synes jeg også at det er litt kjedelig. Jeg kommer helt sikkert til å se det ferdig, men er skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest winterchild

Cambria skrev (1 minutt siden):

Jeg har begynt. Leste en anmeldelse av det igår hvor den fikk 2, og tenkte at anmelderen kanskje hadde hatt for høye forhåpninger. Det er begrensa hvor spennende det kan bli og hvor mye som kan skje. Men hittil synes jeg også at det er litt kjedelig. Jeg kommer helt sikkert til å se det ferdig, men er skuffa.

Ja de tre första episoderna var det inte så mycket som skedde. Var som om de verkligen var tvungna att få fram något drama. Tycker det bara är intressant att följa Isabel, den enda av dem som faktiskt lever ett rejält lyxliv och kan driva lite med sig själv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig opplegg. De alle (minus Nora muligens) står vel rimelig stødig på egne bein økomomisk sett. Er vel ingen av de som "trenger" denne serien, og ingen virker til å ønske å være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøfteblomst skrev (På 12.10.2024 den 7.52):

Merkelig opplegg. De alle (minus Nora muligens) står vel rimelig stødig på egne bein økomomisk sett. Er vel ingen av de som "trenger" denne serien, og ingen virker til å ønske å være med.

De føler vel at det er et trinn opp fra Bloggerne og at Girls of Oslo høres litt eksklusivt ut. Paradoksalt nok kommer ingen av dem fra Oslo og pr i dag er det vel bare Anniken som bor i Oslo også, så tittelen er litt misvisende. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...