AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #1 Del Skrevet 11. oktober 2024 Vi var sammen i 5 år og har ett lite barn sammen. Det ble slutt for knappe 8 uker siden og han flyttet ut for 3 uker siden. Fikk igår vite at han har begynt å date ei ny allerede og jeg kjenner det knuser meg. Får det ikke ut av hodet. Det gjør så vondt selv om jeg ikke ønsker å være sammen med han. Kjenner jeg har lyst til å ta hevn og være skikkelig barnslig men det prøver jeg skikkelig hardt å ikke gjøre siden vi har ett barn sammen og må forholde oss til hverandre ganske lenge... Noen som har råd? 💔 Anonymkode: fac3f...d9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #2 Del Skrevet 11. oktober 2024 Jeg har det på samme viset , bare her er det flere år siden. Han fikk ny veldig kjapt, og jeg har skikkelig vondt. Og det har jeg i grunn fortsatt. Bruddet var helt idiotisk, og jeg klarer ikke komme over han😭 Jeg prøver å følge alle rådene, finner på ting med venner, gjøre gode ting for meg selv, reise, unne meg ting osv. Og jeg har det fint når jeg gjør ting, og så plutselig kommer stikket om at han også burde vært med på det jeg gjør. Og så kommer tårene. Skjønner ikke at det er flere tårer igjen😢 Vi har også et barn sammen, vi har fin tone og samarbeider godt. Men for min del kjenner jeg jo at det enkleste hadde vært å bare flytte langt bort og aldri ha noe med ham å gjøre igjen. Men det går jo ikke. Anonymkode: 5613d...3a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #3 Del Skrevet 11. oktober 2024 Skriv liste over hvorfor det ble slutt. Minn deg selv på hvorfor du ikke vil ha ham. Anonymkode: bdcb8...a4e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #4 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Skriv liste over hvorfor det ble slutt. Minn deg selv på hvorfor du ikke vil ha ham. Anonymkode: bdcb8...a4e Takk for tips! Det var lurt! 😊 Anonymkode: fac3f...d9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #5 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi var sammen i 5 år og har ett lite barn sammen. Det ble slutt for knappe 8 uker siden og han flyttet ut for 3 uker siden. Fikk igår vite at han har begynt å date ei ny allerede og jeg kjenner det knuser meg. Får det ikke ut av hodet. Det gjør så vondt selv om jeg ikke ønsker å være sammen med han. Kjenner jeg har lyst til å ta hevn og være skikkelig barnslig men det prøver jeg skikkelig hardt å ikke gjøre siden vi har ett barn sammen og må forholde oss til hverandre ganske lenge... Noen som har råd? 💔 Anonymkode: fac3f...d9c Hvor gammelt er barnet? Håper dere klarer å sammarbeide om barnet. Det er fælt når en part går så fort videre, som om det dere hadde ikke betydde noe. Men mulig han bare har en rebound, tungt alene kanskje? Tenk på alle grunnene til at det ble slutt, en dag finner du en bedre Anonymkode: 8ad88...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #6 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det gjør så vondt selv om jeg ikke ønsker å være sammen med han. samme her. Jeg vil ikke ha noe forhold med mannen og det er en lettelse å ha kommet seg løs fra ham. Men når eg får med meg at han er ute og morer seg så gjør det vondt likevel. Jeg sier gjentatte ganger til megselv at heldigvis lar han meg i ro hans nye flamme vil raskt nok finne ut hvordan han er sammensatt jeg hadde jo ikke orket å måtte forholde meg til en så ustabil/upålitelig personlihet resten av livet Anonymkode: e2d00...a6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #7 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvor gammelt er barnet? Håper dere klarer å sammarbeide om barnet. Det er fælt når en part går så fort videre, som om det dere hadde ikke betydde noe. Men mulig han bare har en rebound, tungt alene kanskje? Tenk på alle grunnene til at det ble slutt, en dag finner du en bedre Anonymkode: 8ad88...2a8 Barnet er 2, 5 år. Ja, det er mulig. Burde kanskje ikke bli sjokkert med tanke på at når jeg møtte han så hadde han ikke flyttet ut fra eksen enda😂 så tror han er livredd for å være alene. Takk ❤️ Anonymkode: fac3f...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #8 Del Skrevet 11. oktober 2024 Det at han dater er ikke synonymt med at han har gått videre😅 Anonymkode: dfe06...266 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå