AnonymBruker Skrevet 11. oktober #1 Del Skrevet 11. oktober Min 11 åring glemmer absolutt alt. Han glemmer skolesekken og gymtøy, å ta på klær etter vær, ta med ting hjem fra skolen, si ifra hvor han skal og med hvem, sykkelhjelm, legger igjen alt hos venner osv. lista er lang😅 nå er han forkjøla med halsvondt for 3 gang på en mnd og vil være hjemme fra skolen fordi han glemmer å kle på seg. Kan fint gå ut i tynn genser om morgenen nå. Jeg har blitt litt streng og sier at han må gå på skolen. Så sant det ikke er feber og formen ikke er forferdelig. Jeg synes han må lære at sånt skjer når man ikke kler på seg. Jeg minner på hele tiden og legger frem sekken, Gymbag og klær, men han går i fra det. Har også skrevet en stoooor huskeliste som henger flere steder. Flere som har glemske barn?😅😅tips? Anonymkode: 0cc76...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #2 Del Skrevet 11. oktober 🙋♀️🙋♀️🙋♀️ Anonymkode: 15d05...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 11. oktober #3 Del Skrevet 11. oktober Øve hver gang dere selv skal noe og skal ut av huset. Ikke hjelp han å finne fram ting og be han fikse alt selv. Og stopp opp ved utgangsdøra og ta en sjekkliste gjennomgang ved å spørre hva han skal ha med/trenger nå og be han tenke selv. Telefonen skrev du ikke han glemmer, så selektiv hukommelse kanskje? Ta fra han den, for å få mer fokus, da kanskje han skjerper seg. Og seff skal han på skolen når er småforkjøla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå