AnonymBruker Skrevet 11. oktober #1 Del Skrevet 11. oktober Hei! Noen som har sett årets første julebrus i salg? Hvilken butikk? Har lyst å kjøpe julebrus til helgen så hadde vært kjekt med tips om hvor jeg kan få tak i❤️ Anonymkode: 62b14...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 11. oktober #2 Del Skrevet 11. oktober (endret) Leste et sted enkelte europris har fått Og rusta Endret 11. oktober av jegerrinne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 11. oktober #3 Del Skrevet 11. oktober Rema har i salg nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 11. oktober #4 Del Skrevet 11. oktober Finns på Rema ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. oktober #5 Del Skrevet 11. oktober Så det på Coop extra i går 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #6 Del Skrevet 11. oktober Sett julebrus på Rema 1000, Holdbart, Kiwi og Spar. Regner med de fleste butikkene får inn dette i disse dager. Anonymkode: 5cf9e...5c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #7 Del Skrevet 11. oktober Jeg så 6-pakninger med glassflasker i går på Kiwi. Anonymkode: bba3b...27f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 11. oktober #8 Del Skrevet 11. oktober Har sett julebrus i flere butikker fra forrige uke av, både det og pepperkaker. Galskap vi er såvidt i oktober.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 11. oktober #9 Del Skrevet 11. oktober Jeg så julebrus på Obs i går. For de som ikke vil drikke julebrus i oktober er det neppe verre for dem å gå forbi julebrus enn det er for meg å gå forbi Pepsi Max. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #10 Del Skrevet 11. oktober candykiss skrev (50 minutter siden): Har sett julebrus i flere butikker fra forrige uke av, både det og pepperkaker. Galskap vi er såvidt i oktober.. Jeg er så enig, det er for tidlig..🙇♀️ Blir jo fristet, men prøver å holde meg i skinnet..😆 Anonymkode: 5563e...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #11 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Noen som har sett årets første julebrus i salg? Hvilken butikk? Har lyst å kjøpe julebrus til helgen så hadde vært kjekt med tips om hvor jeg kan få tak i❤️ Anonymkode: 62b14...989 Så på kiwi i går Anonymkode: 31f2b...d0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 11. oktober #12 Del Skrevet 11. oktober Har sett på Kiwi og OBS. Alt for tidlig spør du meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #13 Del Skrevet 12. oktober Både rema 1000 og Kiwi har her. Anonymkode: 3246b...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 12. oktober #14 Del Skrevet 12. oktober 143kr for en 6er julebrus på rema. Helt hinsidiges Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #15 Del Skrevet 13. oktober Europris hadde julebrus sist vi var innom. Her ble det ikke handlet noe da det var feil sort. Anonymkode: 82b20...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #16 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 13.06): Jeg er så enig, det er for tidlig..🙇♀️ Blir jo fristet, men prøver å holde meg i skinnet..😆 Anonymkode: 5563e...c58 Her er jeg såpass prinsippfast når det kommer til julebrus at jeg kun handler julebrus fra Oscar Sylte ,og den kommer ikke i butikk før på mandag i neste uke. Anonymkode: 82b20...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå