Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #1 Del Skrevet 24. februar 2006 Det har rullert rundt linker og tråder på arbeidsplassene til en del den siste tiden og der har flere fått stifte bekjentskap med www.manhaters.com Der kan en gå inn og rate en mann, trykke på land og "søk", så kommer alle fra det landet opp på listen over bad guys som ikke anbefales til andre jenter. Burde ikke en slik side være ulovlig? Trodde ikke det var lov å henge ut folk med fullt navn jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 24. februar 2006 #2 Del Skrevet 24. februar 2006 man kan jo lure på hvor fort en side som kalte seg kvinnehatere hadde blitt lagt ned eller klagt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #3 Del Skrevet 24. februar 2006 Tror nok Datatilsynet eller andre instanser ville ha klaget og lagt ned en side som la ut fullt navn på kvinner som ikke var verdsatt av sine eks'er! Merkelig at ingen reagerer og får dette stoppet, det er jo forferdelgi at slikt får stå offentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 25. februar 2006 #4 Del Skrevet 25. februar 2006 Det har rullert rundt linker og tråder på arbeidsplassene til en del den siste tiden og der har flere fått stifte bekjentskap med www.manhaters.com Der kan en gå inn og rate en mann, trykke på land og "søk", så kommer alle fra det landet opp på listen over bad guys som ikke anbefales til andre jenter. ← og nå fikk jeg vite om den her lista og. hvorfor legger du ut adr her da, om du ikke liker det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 25. februar 2006 #5 Del Skrevet 25. februar 2006 www.dontdatehimgirl.com er like morsom side på side med bilder og beskrivelser av utro menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #6 Del Skrevet 25. februar 2006 Virkelig bra. Et eller annet kvinnemenneske har vært virkelig forbannet og virkelig kreativ. Vi nordmenn vet ikke å verdsette hetlevrede mennesker. Dette synes jeg var morsomt. Men selvfølgelig sikkert også veldig straffbart. Så det er vel best å la det ligge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 25. februar 2006 #7 Del Skrevet 25. februar 2006 Hvis jeg leste riktig, så kostet det 25 dollar å slette et innlegg der, hvis en angret seg, og pengene ville gå til et krisesenter for misbrukte kvinner i Usa. Det står der at det ikke er lov til å legge inn adresser eller telefonnummer. Det var ikke så mange fra Norge da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 25. februar 2006 #8 Del Skrevet 25. februar 2006 oi. skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 25. februar 2006 #9 Del Skrevet 25. februar 2006 og nå fikk jeg vite om den her lista og. hvorfor legger du ut adr her da, om du ikke liker det? ← For denne siden er jo ufattelig vanskelig å finne på egen hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 1. mars 2006 #10 Del Skrevet 1. mars 2006 har ikke for vane å søke etter sider med bad guys jeg da, men det har kanskje andre. om man mener en sånn side er ulovlig og at det ikke er lov å henge ut folk med fullt navn, så legger man heller ikke ut link til den siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. mars 2006 #11 Del Skrevet 1. mars 2006 har ikke for vane å søke etter sider med bad guys jeg da, men det har kanskje andre. om man mener en sånn side er ulovlig og at det ikke er lov å henge ut folk med fullt navn, så legger man heller ikke ut link til den siden. ← Enig. Det går an å lage en diskusjon om sånne sider uten å legge ved link. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sissel_* Skrevet 1. mars 2006 #12 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg for min del har aldri hørt om slike sider så jeg synes et var interessant å se det. Virker litt barnslig det hele, men tviler på at det lovlig i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #13 Del Skrevet 1. mars 2006 Triste bitre jenter. Om de bare hadde lagt ut sine navn, så visste man hvem man skulle styre unna. Men tror ikke at jenter som legger ut navn på slike sider er så vanskelig å styre unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 1. mars 2006 #14 Del Skrevet 1. mars 2006 Eneste som kunne fått meg til å legge ut personer med fullt navn, måtte vært om jeg trodde de var en fare for andre(overgrep, vold, voldtekt osv). Ellers følger jeg Norges lover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #15 Del Skrevet 1. mars 2006 Triste bitre jenter. Om de bare hadde lagt ut sine navn, så visste man hvem man skulle styre unna. Men tror ikke at jenter som legger ut navn på slike sider er så vanskelig å styre unna. ← Enig, tror det er lett å raskt finne ut av hvem som er såpass psychos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 6. mars 2006 #16 Del Skrevet 6. mars 2006 Hadde jeg kommet over en eks som hadde lagt meg ut på denne siden skulle jeg nok klart å få spredt ordet om at hun var psycho nok til noe slik ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #17 Del Skrevet 6. mars 2006 Hadde jeg kommet over en eks som hadde lagt meg ut på denne siden skulle jeg nok klart å få spredt ordet om at hun var psycho nok til noe slik ja... ← Hvordan kunne du egentlig vite hvem som registrerte deg? De står jo ikke registrert noe sted såvidt jeg kan se Det må vel strengt tatt ikke være en ex som har vært forbanna det kan like så gjerne ha vært en mer kortvarig fling også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 6. mars 2006 #18 Del Skrevet 6. mars 2006 Hvordan kunne du egentlig vite hvem som registrerte deg? De står jo ikke registrert noe sted såvidt jeg kan se Det må vel strengt tatt ikke være en ex som har vært forbanna det kan like så gjerne ha vært en mer kortvarig fling også? ← Det trenger strengt tatt ikke være en du har hatt et forhold til heller... Lenge leve paranoia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #19 Del Skrevet 7. mars 2006 Hahahahahahaha Vanvittig tidig De kan jo bare skylde seg selv Men siden burde kanskje gjelde kvinner også Så blir det ihvertfall likestilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 19. april 2008 #20 Del Skrevet 19. april 2008 Wey, har ett par drittsekker jeg kan fortelle litt om. Genialt det der...!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå