Gå til innhold

Partner som har ruset seg uten å si det før lenge etterpå

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og partneren min har vært sammen i nesten ti år. Tidligere i år var han på en tur (på bursdagen min), og i høst fortalte han plutselig at han prøvde et rusmiddel der. Kom også frem han hadde prøvd et annet et. Det kom veldig overraskende på meg da han alltid har sagt han er sterkt i mot hasj osv. Jeg er ikke nødvendigvis i mot rusmidler, men er imot å skjule ting. Bare føles veldig unaturlig? Er det jeg som er sær eller er det å skjule fra partner at man har tatt dop spesielt? 

Anonymkode: c8fce...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig at jeg er eldre enn deg (40-årene) og vi har barn. Å prøve ut rusmidler, jeg tipper kokain, ville vært helt uaktuelt. 

Du får passe på fremover. Mange som prøver kokain gjør det ikke bare én gang.. 

Og du vet jo at han kommer til å holde det skjult og lyve til deg. 

Anonymkode: e7eb6...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er det jeg som er sær eller er det å skjule fra partner at man har tatt dop spesielt? 

Gitt hvor tabubelagt og kritisert dop bruk er, er det helt naturlig. 

Faktisk såpass naturlig at det er mer overaskene at han i det hele tatt har sagt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druid skrev (3 minutter siden):

Gitt hvor tabubelagt og kritisert dop bruk er, er det helt naturlig. 

Faktisk såpass naturlig at det er mer overaskene at han i det hele tatt har sagt det. 

Jeg er mye mer åpen for det enn han, aldri snakket nedsettende e.l. om det, kontra han, som har påstått han er meget mot snus, hasj - ja, selv medisinene jeg går på 

Anonymkode: c8fce...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...