AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #1 Skrevet 11. oktober 2024 kontekst: for 3 år siden flyttet vi fra hverandre, eller, jeg flyttet pga. jobb. Hørte ikke noe fra han på flere måneder, og tolket i alle fall det som at vi ikke var kjærester lenger. Lå med en annen fyr, var ikke noe seriøst, prøvde å føle meg bedre. Av en eller annen grunn ble vi sammen igjen. Spol frem noen år, kjæresten min leste gjennom alle meldingene mine på datamaskinen min og fant ut av det, og mente jeg var utro. Er vel 1 år siden? kanskje lenger. Kranglet om det i flere måneder, men han valgte å tilgi meg. Plutselig tar han det opp igjen. At jeg er et stygt og egoistisk menneske. At han burde få ligge med to stykker. Men skal det liksom gjøre det bra igjen?... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Anonymkode: 7b8d2...324 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #2 Skrevet 11. oktober 2024 Hva du gjør? Du dumper denne sjalu og teite mannen. Ignorere deg i månedsvis, leser private meldinger, skal hevne seg med å ha sex med to? Herregud, du finner bedre Anonymkode: 62f5b...04c 16 1 21
Carrot Skrevet 11. oktober 2024 #3 Skrevet 11. oktober 2024 enig med siste taler, frigjør deg selv fra en som kan være fraværende i lengre tid og så bruke det du gjorde i fraværet mot deg. 7 6
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #4 Skrevet 11. oktober 2024 Dette forholdet må du bare avslutte. Han er ikke bra for deg. Anonymkode: ae94f...e06 2 7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #5 Skrevet 11. oktober 2024 We where on a break? Anonymkode: a4751...d0d 2 6
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #6 Skrevet 11. oktober 2024 Han er en idiot. Anonymkode: ed4fd...116 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #7 Skrevet 11. oktober 2024 Og hvorfor skal han ligge med to? Et ligg for et ligg - med renter??? 😳 Anonymkode: ae94f...e06 5 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #8 Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): kontekst: for 3 år siden flyttet vi fra hverandre, eller, jeg flyttet pga. jobb. Hørte ikke noe fra han på flere måneder, og tolket i alle fall det som at vi ikke var kjærester lenger. Lå med en annen fyr, var ikke noe seriøst, prøvde å føle meg bedre. Av en eller annen grunn ble vi sammen igjen. Spol frem noen år, kjæresten min leste gjennom alle meldingene mine på datamaskinen min og fant ut av det, og mente jeg var utro. Er vel 1 år siden? kanskje lenger. Kranglet om det i flere måneder, men han valgte å tilgi meg. Plutselig tar han det opp igjen. At jeg er et stygt og egoistisk menneske. At han burde få ligge med to stykker. Men skal det liksom gjøre det bra igjen?... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Anonymkode: 7b8d2...324 Tragisk. Gjør det slutt først som sist! Anonymkode: 0f8a0...f4a 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #9 Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): We where on a break? Anonymkode: a4751...d0d 😅 var lettere å forstå Rachel enn Ross ja. Ville aldri funket andre veien, som vi nå ser Anonymkode: d7b87...80f
jabx Skrevet 11. oktober 2024 #10 Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): kontekst: for 3 år siden flyttet vi fra hverandre, eller, jeg flyttet pga. jobb. Hørte ikke noe fra han på flere måneder, og tolket i alle fall det som at vi ikke var kjærester lenger. Lå med en annen fyr, var ikke noe seriøst, prøvde å føle meg bedre. Av en eller annen grunn ble vi sammen igjen. Spol frem noen år, kjæresten min leste gjennom alle meldingene mine på datamaskinen min og fant ut av det, og mente jeg var utro. Er vel 1 år siden? kanskje lenger. Kranglet om det i flere måneder, men han valgte å tilgi meg. Plutselig tar han det opp igjen. At jeg er et stygt og egoistisk menneske. At han burde få ligge med to stykker. Men skal det liksom gjøre det bra igjen?... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Anonymkode: 7b8d2...324 Gjøre det slutt. Han er ikke god. 2
Nikea Skrevet 11. oktober 2024 #11 Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 😅 var lettere å forstå Rachel enn Ross ja. Ville aldri funket andre veien, som vi nå ser Anonymkode: d7b87...80f Jeg har alltid synes Rachel var helt på bærtur, men det er nå meg 😄 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #12 Skrevet 11. oktober 2024 Da du flyttet pga jobb, svarte han deg ikke på meldinger eller nå du ringte, i flere måneder? 😳 Hvorfor gadd du bli sammen med han etter dette? Anonymkode: 921f2...f46 5
Gjest winterchild Skrevet 11. oktober 2024 #13 Skrevet 11. oktober 2024 Han låter inte alls bra, run girl run
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #14 Skrevet 11. oktober 2024 Nikea skrev (2 minutter siden): Jeg har alltid synes Rachel var helt på bærtur, men det er nå meg 😄 Det synes jeg og 😄 Anonymkode: d7b87...80f 1 1
Lur Venn Skrevet 11. oktober 2024 #15 Skrevet 11. oktober 2024 Da kan du ha sex med tre, og så baller det på seg bokstavelig talt 4
petterm Skrevet 12. oktober 2024 #16 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hørte ikke noe fra han på flere måneder, og tolket i alle fall det som at vi ikke var kjærester lenger. AnonymBruker skrev (22 timer siden): Av en eller annen grunn ble vi sammen igjen Høres ut som ha hadde ett opplegg på gang som rant ut i sanden. Ikke sikkert han lå med noen, men noe må ha skjedd! Han bruker ditt "sidesprang" i en periode dere ikke var sammen mot deg flere år etterpå mot deg. Han ønsker å "hevne seg" ved å ligge med to andre! Beklager, men med så idiotisk oppførsel ville jeg sagt at han står fritt til å ligge med 100 andre, og at forholdet er over! 5
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #17 Skrevet 12. oktober 2024 Så han er sur for at han selv ikke lot høre fra seg på flere måneder og du dermed gikk videre? Bahaha! For en tufs. Og hva har han med å lese meldingene dine for? Enda et rødt flagg. Du må jo selvsagt droppe han her, han er jo smålig og umoden. Anonymkode: 1e424...354 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #18 Skrevet 12. oktober 2024 Hva i alle dager??!?!! Det var et latterlig forslag, skal han liksom hevne seg gjennom å ligge med minst 2 andre?? Den fyren der bør du bare forlate, han har en syk tankegang. Anonymkode: dacd9...5a9 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #20 Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Og hva har han med å lese meldingene dine for? Glemte å lykke PC-en da jeg dro på jobb… Anonymkode: 7b8d2...324
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå