Gå til innhold

Godt voksne menn på datingapper

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har lastet ned både Happn og Tinder, og har satt alderspreferanse på 45-55 år. Det er så mange menn i den aldersgruppen, som har bilder av seg selv i bare boxeren, eller baris, også har man de hvor samtlige bilder er med solbriller. Utfra hva de har skrevet, så er de ute etter noe seriøst. Hvorfor må de flashe kropp, og skjule øynene bak solbriller? Jeg sveiper aldri på de som har slike bilder, jeg tenker med en gang at de er umodne og er usikre på seg selv.

Anonymkode: d09a9...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Finnes vel ikke oppegående folk, verken menn eller kvinner, på datingapper?

Anonymkode: edc8e...8b9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

, jeg tenker med en gang at de er umodne og er usikre på seg selv.

Jeg tenker bare at de ikke har evnen og interessen til å sette seg inn i hvordan kvinner fungerer. Muligens en årsak til at de er single? 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Omtrent som på KG, med andre ord?

Anonymkode: 24c21...183

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Siden når er "godt voksne menn" 45-55 år? Det er da 70+?

Har den aldersgruppen selv, ser i grunn lite av de bildene der jeg? 

Anonymkode: 80326...df9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke Tinder nå lenger men da jeg hadde la jeg inn samme alderspreferanse som deg. 
Kan ikke huske noen slike bilder du nevner. 

Husker derimot bilder av biler, båter, motorsykler, geitskjegg, fisk, dårlig kornete bilder. I det hele tatt bilder som ikke viste hvordan personen så ut. 
De få som hadde skikkelige bilder tenker jeg fikk flest matcher. 
Hadde menn bare forstått det. 

Anonymkode: 24bb0...11e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har lastet ned både Happn og Tinder, og har satt alderspreferanse på 45-55 år. Det er så mange menn i den aldersgruppen, som har bilder av seg selv i bare boxeren, eller baris, også har man de hvor samtlige bilder er med solbriller. Utfra hva de har skrevet, så er de ute etter noe seriøst. Hvorfor må de flashe kropp, og skjule øynene bak solbriller? Jeg sveiper aldri på de som har slike bilder, jeg tenker med en gang at de er umodne og er usikre på seg selv.

Anonymkode: d09a9...55e

Solbriller : det gjør deg litt mindre gjenkjennelig. 

Baris: This is what you get. Dette er så bra det blir. Det er ikke HELT jævlig, men ikke forvent en fast og fin 20 åring. 

Jeg kan ta direkte avvisning på hvem jeg er som person, men denne kroppen er jeg for gammal til  å kaste bort mer tid på. 

(Altså, Jeg ser ikke at jeg hadde gjort det selv i utgangspunktet, men jeg ser jo meg selv i speilet og jeg ser jo at jeg forvitrer, og jeg sliter med å se hvem jeg skulle tiltrekke meg med dette utgangspunktet.  Hadde jeg vært dame, kunne jeg flashet pupper eller mus og fått en del oppmerksomhet... men ingen har lyst å se en gråhåra skrukk 🙂  . Så jeg skjønner hvorfor andre kan finne ut det  er en god idee. )

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du får prøve å se forbi det. Hvis du venstresveiper ellers ok menn fordi de har dårlige bilder (du burde jo klare å se om fyren er noenlunde kjekk selv med solbriller eller en teit skjorte på), sitter du igjen med de gode selgerne, men ikke nødvendigvis de gode mennene.

Anonymkode: d866b...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Joda. Jeg kjenner flere oppegående mennesker som har funnet kjærligheten på datingsider 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Langt fler enn på KG...  🤮

Anonymkode: eaf3b...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du får klikke "liker" på de med skikkelige og seriøse bilder og seriøs profiltekst, da. 

Tror det er gutta i baris og ølboks som drar mest damer jeg. De useriøse damene som utgir seg for å være så ordentlige, vil egentlig være sikker på å date noen om ikke forventer for mye og ha litt kortvarig moro. 

Jeg er ikke på apper lenger. Traff ei nydelig dame der for en stund siden, og vi skal snart flytte sammen. Begge er rett over 50. 

Jeg drikker ikke øl og tar bare bilder med klærne på, gjerne dress. Har ikke MC eller båt, men et ryddig liv. BMI på 23, i god form. Ikke skjegg, og et utseende som jeg tror er helt greit. Ofte blid. 

Der er nok en god del som meg på disse appene hvis du gidder å lete og (virkelig) er seriøs. 

Spesielt dette forumet på KG er ganske lavmål. Men det er noen andre KG forum som av og til tar opp interessante ting, så verd å kikke innom. 😉

Anonymkode: eaf3b...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tipper de gjør det fordi det funker. Jeg er betydelig yngre enn disse, men har forsøkt å tilpasse profiler på nettdating etter det kvinner sier de ser etter mtp. både bilder og tekst. Jeg fikk null – 0 – likes fra norske kvinner siste gang jeg registrerte meg på Tinder etter å ha fulgt alle tips jeg har fått.

Anonymkode: 28aeb...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en over 60 år gammel bonde om ikke hadde hatt sex på 30 år ifølge han selv. Overøste meg med meldinger og komplimenter etc, så etter noen uker, skrev han ; nå har jeg vært på date!  

hater menn !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...