Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #1 Skrevet 24. februar 2006 Jeg har sett reklame for Cubus barneklær i det siste på TV og hører en fancy smancy låt (dame som synger) til reklamen: hva heter den og hvem er det? Løp og kjøp sier jeg :rosasmil:
Amanlis Skrevet 24. februar 2006 #2 Skrevet 24. februar 2006 Mulig det er Marte Wulf du tenker på, sangen heter Carusel of love (tror det er stavet feil, men du finner det nok hvis du søker). Lykke til, sangen er dritfin om vi snakker om samme sang.
Eføy Skrevet 25. februar 2006 #4 Skrevet 25. februar 2006 Er ikke det den forrige låta de hadde. Har jo kommet en ny en nå..
Gjest Catwoman Skrevet 25. februar 2006 #5 Skrevet 25. februar 2006 Har også hørt en ny cubus låt den siste tida. Det er dame som synger noe med "come on and walk with me". Den er ganske fin, lurer også på hvem som synger. Den med Marte Wulff er ikke det den de hadde i fjord vår/sommer da? som de spilte i mange forskjellige variasjoner?
Amanlis Skrevet 25. februar 2006 #6 Skrevet 25. februar 2006 Dere to over meg har rett. Beklager trådstarter. Og den nye er fin den også.
Gjest Catwoman Skrevet 25. februar 2006 #7 Skrevet 25. februar 2006 starter med noe sånt som "take my hand....." og så noe jeg ikke vet også "come on on ande walk with me" og så synger hun noe "follow me" innimellom. Og helt på slutten synger hun "come on and walk with me" igjen, og går opp på slutten. SÅ reklamen akkurat Har en følelse av at sangene egentlig er litt kjent, og nå begynner jeg å irritere meg hvis jeg ikke får vite hvilken sang det er snart kjenner jeg......
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #8 Skrevet 25. februar 2006 Har også hørt en ny cubus låt den siste tida. Det er dame som synger noe med "come on and walk with me". Den er ganske fin, lurer også på hvem som synger. Den med Marte Wulff er ikke det den de hadde i fjord vår/sommer da? som de spilte i mange forskjellige variasjoner? ← Det er jo den jeg mener da..."Come on and walk with me"..!!
Gjest Cerise Skrevet 26. februar 2006 #9 Skrevet 26. februar 2006 ingen som vet tittel og artist? fått helt dilla på denne sangen,hehe
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2006 #10 Skrevet 27. februar 2006 De har stjelt fra hot stuff iallfall, det hører jeg!
Gjest Catwoman Skrevet 28. februar 2006 #11 Skrevet 28. februar 2006 (endret) Og nå har cubus endelig oppdatert siden sin med den nye sangen. Så nå står det der Det står en masse der som jeg ikke får kopiert.... gå inn på www.cubus.no gå så inn på spørsmål - reklame - sangen i cubus reklamen. Sangen heter walk with me og inneholder elementer fra hot stuff, som du sa Towelie. Endret 28. februar 2006 av Catwoman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå