Gå til innhold

Så lei av å bruke flere dager i uken av å føle meg ikke elskbar

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg, nok en gang etter kjæresten min gjør meg frustrert å trist. Før når dette skjedde ble jeg deprimert, spiste ikke på dagesvis å har alltid vært den som tok kontakt, ba om unnskyldning, å tryglet om at alt skulle være bra.

Når vi møttes var vi veldig eninge, jeg er en person som trenger mye nærhet, mye fysisk kontakt og jeg trenger å snakke om ting som plager meg, han sier han er det samme,

problemet er at jeg faktisk er slik, han speilet meg for å holde kontakt men er stort sett helt motsatt.

Han bare kutter kontakt når han ikke får sin vilje, når jeg sier akkurat hva jeg trenger fra han så blir han sur, jeg kan prøve å være fysisk mot han å bruke kjærlighet, han stenger meg helt ute, tar ikke på meg, å setter jeg meg nært han, så flytter han seg demonstrativt bort, tar jeg det opp blir han sur, overser meg  og truer med å gjøre det slutt.

Vi snakker ofte over meldinger, jeg snakker, han svarer med ja, ok jupp, det er bra. Følger aldri opp en samtale.

Her om dagen svarte jeg ok på noe han spurte om, han forventet at jeg fortsatte samtalen, men jeg orket ikke for da måtte jeg holde den samtalen resten av dagen, han reagerte med å lese meldingen, men ikke svare.

Nå er jeg kommet til en god plass i livet, jeg fortsatte ikke samtalen. Han har oversett meg men det føles bra. Jeg sendte en melding her om dagen, jeg var sint å skuffet, han hadde behandlet meg dårlig i lang tid, jeg fortalte akkurat hvordan han ville svare meg i meldingen, selv om jeg hadde fortalt at det som han trodde var problemet ikke var et problem, det endte med at han unnskylte seg med det jeg sa, så ikke det jeg prøvde å si, å overså meg i dagesvis . da slo det meg, det gjør ikke vondt å avslutte dette, jeg til og med drømte i natt at jeg gjorde det slutt, å det føltes bra.

Problemet er at hver gang vi har vært uenig har jeg tatt skylden, jeg har tryglet han om å avslutte krangelen, og jeg har vært den som har tatt iniativ til sex etterpå.

Når det kommer til sex har jeg ofte sagt jeg ønsker sex, han ler av meg å sier jeg har for lite å gjøre gjennom dagen, eller så sier han at det går bra enda han har ingeng behov. samtidig ønsker han sex når han har behov, har enda ikke avvist han slik han avvise meg når det kommer til sex, men tror ikke han noen gang forveter at det skal skje, men denne uken har vi ikke snakket om sex så jeg er faktisk ikke klar for sex, om jeg drar til han

Sist helg skulle vi møtes, han var sint på meg, å møtte ikke opp, Han sa ingenting, fortalte ikke hvorfor han ikke kom, denne uken har han gjort akkurat det samme som sist helg, men jeg er den som skal komme til han, tror ikke jeg kommer til å dra denne helga

Anonymkode: c1282...b69

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kutt ut! Det finnes bedre menn enn dette. Dette kan du ikke leve med. På ingen måte stifte familie med. Han her står bare i veien for å finne en bra kjæreste, så kutt ham ut. 

Anonymkode: 50843...88f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere voksne? Nesten så jeg ikke tror det jeg leser. Hvorfor holder dere på sånn her?!

Avslutt forholdet, og gå videre i livet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere virker umodne ja. Har du snakket med ham om dette? Ikke i en krangel, men satt deg ned med ham? Kanskje én ting om gangen. Det tror jeg er beste måten å gå fram på. Spørre ham hva han tenker, hva han føler når han gjør sånn og sånn. Og så si hva du føler og hva som hadde hjulpet deg. 

Anonymkode: 013b6...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...