AnonymBruker Skrevet 10. oktober #1 Del Skrevet 10. oktober Jeg og samboer er i stadiet der vi skal kjøpe vårt første hus, og svigers blander seg i alt! Hun og samboer skal bestemme plassering hvor vi skal bo, hva som er bra og ikke. Hvilket hus som er best osv. Jeg og samboer snakker godt sammen om det når vi er alene, men så plutselig kommer svigermor ålende å skal ha mening om alt. Liker jeg ett hus utenfor hennes området er det ett forferdelig kjøp. Samboer fortalte nettopp at hun sa bak ryggen min at jeg er tafatt. Er jo ikke det, men jeg vil ikke diskutere med henne siden hun er så negativ til det jeg liker! Jeg har så lyst til å sette henne på plass, men er redd det ødelegger det ellers gode forholdet vårt… Jeg kom inn i rommet i det hun sa det til samboer, og latet som ingenting å avsluttet samtalen rimelig fort. Blir så jævlig irritert! Burde samboer ta en samtale med henne eller jeg? Anonymkode: a3054...16b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 10. oktober #2 Del Skrevet 10. oktober Det kan hende svigers opplever å komme med gode råd. Mens du synes hun blander seg inn. Har hun et poeng i at du er tafatt? Eller er det kun rundt henne du opplever det? Hvis det skal prates med svigermor, så er det sønnen hennes som skal gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #3 Del Skrevet 10. oktober Skal hun være med på å finansiere dette, er det derfor hun blander seg sånn? Jeg hater selv slik innblanding, det er noe mine foreldre aldri har gjort, men jeg hadde en svigermor som gjerne skulle være med på å ta avgjørelser. Heldigvis sa mannen min fra om at vi ønsket å gjøre det sånn og slik, så hun måtte fint avfinne seg med at hun ikke fikk medbestemmelse. Men vi hadde blant annet nettopp kjøpt hund på den tiden, og det var ikke måte på hvor gale det var at den skulle inn i det nye huset. Det kom til å bli merker og ødeleggelser i stor stil, i følge henne. Hun presterte til og med å forsøke å påvirke oss til å omplassere hunden. Hadde sett noen som var interessert i å kjøpe. Det ødelegger så utrolig mye når noen holder på sånn. Jeg holdt henne alltid på avstand etter alt styret hun startet. Ta en prat med samboeren din, og få ham til å snakke med henne. Anonymkode: 41e21...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå