Gå til innhold

Lite fostervann, oppfølging i neste svangerskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

I mitt forrige svangerskap ble det oppdaget lite fostervann i uke 30(+/-). Ble etter dette tett fulgt opp, med ultralyd hver uke fram til fødselen ble igangsatt i uke 37 (var da blitt kritisk lite). 

Nå er planen å prøve på en liten en til, og jeg lurer derfor på om noen har erfaring med dette og med oppfølging i neste svangerskap? Hva er sannsynligheten for at dette vil skje igjen? Har ikke fått noe svar på hvorfor dette skjedde… 

Anonymkode: e27c2...c51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ul hver 4. uke fordi de oppdaget at babyen nesten hadde sluttet å vokse på trivselskontrollen og at jeg da hadde fryktelig lite fostervann, ble igangsatt samme dag. Umulig å si hvorfor det ble sånn, men de følger litt ekstra med nå. 

Anonymkode: bcbc3...43f

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hei,

I mitt forrige svangerskap ble det oppdaget lite fostervann i uke 30(+/-). Ble etter dette tett fulgt opp, med ultralyd hver uke fram til fødselen ble igangsatt i uke 37 (var da blitt kritisk lite). 

Nå er planen å prøve på en liten en til, og jeg lurer derfor på om noen har erfaring med dette og med oppfølging i neste svangerskap? Hva er sannsynligheten for at dette vil skje igjen? Har ikke fått noe svar på hvorfor dette skjedde… 

Anonymkode: e27c2...c51

Har var det helt tomt i ene svangerskapet så ble satt i gang. Hadde veldig mye i neste svangerskap. 

Anonymkode: 21872...072

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...