AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #1 Skrevet 10. oktober 2024 Hei, I mitt forrige svangerskap ble det oppdaget lite fostervann i uke 30(+/-). Ble etter dette tett fulgt opp, med ultralyd hver uke fram til fødselen ble igangsatt i uke 37 (var da blitt kritisk lite). Nå er planen å prøve på en liten en til, og jeg lurer derfor på om noen har erfaring med dette og med oppfølging i neste svangerskap? Hva er sannsynligheten for at dette vil skje igjen? Har ikke fått noe svar på hvorfor dette skjedde… Anonymkode: e27c2...c51
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #2 Skrevet 10. oktober 2024 Jeg har ul hver 4. uke fordi de oppdaget at babyen nesten hadde sluttet å vokse på trivselskontrollen og at jeg da hadde fryktelig lite fostervann, ble igangsatt samme dag. Umulig å si hvorfor det ble sånn, men de følger litt ekstra med nå. Anonymkode: bcbc3...43f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #3 Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei, I mitt forrige svangerskap ble det oppdaget lite fostervann i uke 30(+/-). Ble etter dette tett fulgt opp, med ultralyd hver uke fram til fødselen ble igangsatt i uke 37 (var da blitt kritisk lite). Nå er planen å prøve på en liten en til, og jeg lurer derfor på om noen har erfaring med dette og med oppfølging i neste svangerskap? Hva er sannsynligheten for at dette vil skje igjen? Har ikke fått noe svar på hvorfor dette skjedde… Anonymkode: e27c2...c51 Har var det helt tomt i ene svangerskapet så ble satt i gang. Hadde veldig mye i neste svangerskap. Anonymkode: 21872...072
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå