AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #1 Skrevet 10. oktober 2024 Vet pellets er det beste, så tenkte å kjøpe inn Harrison super fine og blande inn i maten. Og grønnsaker ved siden av. Men av frøblandinger det finnes jo såå mange.. Vil ikke ha noen av de med sukker, oljer og masse kunstige fargestoffer. Vil ha så sunn, næringsrik og "kjedelig" som mulig, slik at jeg som har godteriet som igjen gjør det lettere å temme. Vil også at fuglen skal leve lengst mulig osv. uten mangel og overvekt o.l. Håper noen med litt kunnskap om hold av undulater svarer, tusen takk 🫶 Anonymkode: 4052c...d55
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #2 Skrevet 10. oktober 2024 Hjelper lite at Harrisons er et bra fór når fuglene ikke spiser det. Samme med det å skaffe et fór som er vanskelig å få fatt i/kun har noen få utsalgssteder. Har du mange da? Da jeg hadde fugler så kjøpte jeg 20-25kg sekker, også veksla jeg mellom Nutribird pellets og Tropical pellets. Anonymkode: 588fc...2d5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #3 Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hjelper lite at Harrisons er et bra fór når fuglene ikke spiser det. Samme med det å skaffe et fór som er vanskelig å få fatt i/kun har noen få utsalgssteder. Har du mange da? Da jeg hadde fugler så kjøpte jeg 20-25kg sekker, også veksla jeg mellom Nutribird pellets og Tropical pellets. Anonymkode: 588fc...2d5 Skal tilvenne med pellets har ikke fuglen/fuglene enda. Tilvenning kan ta uker, mnd eller år man må ikke gi opp 😊 Er så mange av ferdig posene som har sukker, fete nøtt typer, oljer som er helt unødvendig.. Tror nesten det er best å lage selv egentlig Anonymkode: 4052c...d55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå