AnonymBruker Skrevet 10. oktober #1 Del Skrevet 10. oktober Jeg er singel og 52 år, det samme er venninnen min, vi bor i en liten by på Sørlandet, og vi er begge på Tinder. Venninnen min er helt vill på dating, gjerne 3-4 menn på samme uke, og hun går all in, rett i seng med omtrent alle. Skryter av det, fniser og koser seg. Det er kjempebra for henne. Det som er vanskelig for henne er at ingen menn går lenger enn ett par ligg med henne, så er de ferdige med henne. Hun kjører på videre, med mange menn fra 25 år og opp til maks 50… problemet er at hun når over veldig mange, veeeldig mange, over hele Sør-Norge, for hun reiser dit det er muligheter. Det som er greia er at så og si alle aktuelle menn for meg, har hun vært med. Er det en mann som sveiper på meg, så er det garantert at hun har vært til sengs med han. Jeg og hun snakker sammen, og får bekreftet det av henne, eller av felles venninner som hun har fortalt det til. For hun er som en åpen bok, på alle måter. Og hun sier at hun ikke har tenkt å stoppe. Jeg blir helt satt ut, hun har vært med «alle» og jeg orker ikke tanken på å være sammen med menn hun har hatt seg med, mest pga hygiene og smitte, for jeg kan ikke forstå annet enn at med ubeskyttet sex (som hun sier hun alltid har), så er hun garantert smittet av ett eller annet. Det er jo et bevist problem med økt kjønnssykdommer blant voksne folk her i landet for tiden. Og så blir jeg trist på tanken om alle menn som bare har sex ukritisk med henne, og med helt sikkert flere enn henne… verden har blitt motbydelig bruk og kast sex-samfunn på det viset også. Jeg mister lysten på å date, orker ikke dette ukritiske kjøret. Hva tenker dere andre om datingkulturen her? Anonymkode: 91b99...903 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
regnbuebarn Skrevet 10. oktober #2 Del Skrevet 10. oktober Spiller det noen rolle om venninna di har ligget med han om det kun har vært gøy? Da var det kun sex for han også og ikke noe mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #3 Del Skrevet 10. oktober regnbuebarn skrev (3 timer siden): Spiller det noen rolle om venninna di har ligget med han om det kun har vært gøy? Da var det kun sex for han også og ikke noe mer. Selvsagt spiller det en rolle ! Kan du ikke lese ? Anonymkode: 0af92...10d 4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #4 Del Skrevet 11. oktober Ja, men hvis hun ligger med menn du vil ha, så vil menn du vil ha, faktisk ha henne. Det er så enkelt. Så du må heller se deg om etter andre typer menn. At hun liksom ligger med alle i Sør-Norge skjønner du jo at er bare tull. Anonymkode: 1b114...51c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #5 Del Skrevet 11. oktober Har tenkt på det samme, uten en veninne som ligger rundt. Jeg tror det er lett for at det er en ukritisk mann en får om man møter dem på app og at de er påvirket av kulturen. Det kan fortsatt skje utenfor, men tror de som tenker på kjærligheten og ønsker og date, blir kjennt og glad i hverandre er noe man må være tålmodig og ha kjempe flaks for å møte tilfeldig i det daglige livet. Men kan være lurt å ha app, for han kan jo fortsatt være der. Anonymkode: c4dc0...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #6 Del Skrevet 11. oktober Det finnes menn som ikke har sex etter et par dater, så her må du bare finne andre typer menn. Let andre steder enn på Tinder, som faktisk er en app først og fremst for de som er ute etter noe kort, selv om det også finnes noen få som ser etter noe varig der inne. Du kan jo tenke litt på at de mennene som hopper til sengs med venninna di så fort, de gjør garanter det med andre damer også. Det er ikke den type mann du vil ha. Så sånn sett hjelper venninne di deg til å luke bort menn som sannsynligvis har sex med mange. Anonymkode: c14d7...6da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #7 Del Skrevet 12. oktober Hun har vel ikke hatt sex med alle, herregud. Men det som er bra er jo at du kan si til fyren at han må sjekke seg for kjønnssykdommer. Anonymkode: 20d95...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #8 Del Skrevet 12. oktober Hun er antagelig psykisk syk , manisk ? Har en personlighetsforstyrrelse ? Dette livet hun lever er i alle fall veldig destruktivt og en selvskading som ender opp i depresjoner. Hun trenger tydelig hjelp med sin sex avhengighet før hun blir totalt ødelagt Anonymkode: 5917e...4fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #9 Del Skrevet 12. oktober Så du tenker at drømmemannen for deg er noen som har tilfeldig sex på tinder? Hun og de mennene har samme mål med tinder. Du bør se etter andre type men. Anonymkode: 50165...ec1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #10 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 21.03): Jeg er singel og 52 år, det samme er venninnen min, vi bor i en liten by på Sørlandet, og vi er begge på Tinder. Venninnen min er helt vill på dating, gjerne 3-4 menn på samme uke, og hun går all in, rett i seng med omtrent alle. Skryter av det, fniser og koser seg. Det er kjempebra for henne. Det som er vanskelig for henne er at ingen menn går lenger enn ett par ligg med henne, så er de ferdige med henne. Hun kjører på videre, med mange menn fra 25 år og opp til maks 50… problemet er at hun når over veldig mange, veeeldig mange, over hele Sør-Norge, for hun reiser dit det er muligheter. Det som er greia er at så og si alle aktuelle menn for meg, har hun vært med. Er det en mann som sveiper på meg, så er det garantert at hun har vært til sengs med han. Jeg og hun snakker sammen, og får bekreftet det av henne, eller av felles venninner som hun har fortalt det til. For hun er som en åpen bok, på alle måter. Og hun sier at hun ikke har tenkt å stoppe. Jeg blir helt satt ut, hun har vært med «alle» og jeg orker ikke tanken på å være sammen med menn hun har hatt seg med, mest pga hygiene og smitte, for jeg kan ikke forstå annet enn at med ubeskyttet sex (som hun sier hun alltid har), så er hun garantert smittet av ett eller annet. Det er jo et bevist problem med økt kjønnssykdommer blant voksne folk her i landet for tiden. Og så blir jeg trist på tanken om alle menn som bare har sex ukritisk med henne, og med helt sikkert flere enn henne… verden har blitt motbydelig bruk og kast sex-samfunn på det viset også. Jeg mister lysten på å date, orker ikke dette ukritiske kjøret. Hva tenker dere andre om datingkulturen her? Anonymkode: 91b99...903 Æsj- og jeg bor på Sørlandet og er i samme alder…. Blir satt ut- forstår ikke at hun orker…. Eller de. Trist og blir oppgitt over app-samfunnet… Anonymkode: d8c34...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #11 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 21.03): Jeg er singel og 52 år, det samme er venninnen min, vi bor i en liten by på Sørlandet, og vi er begge på Tinder. Venninnen min er helt vill på dating, gjerne 3-4 menn på samme uke, og hun går all in, rett i seng med omtrent alle. Skryter av det, fniser og koser seg. Det er kjempebra for henne. Det som er vanskelig for henne er at ingen menn går lenger enn ett par ligg med henne, så er de ferdige med henne. Hun kjører på videre, med mange menn fra 25 år og opp til maks 50… problemet er at hun når over veldig mange, veeeldig mange, over hele Sør-Norge, for hun reiser dit det er muligheter. Det som er greia er at så og si alle aktuelle menn for meg, har hun vært med. Er det en mann som sveiper på meg, så er det garantert at hun har vært til sengs med han. Jeg og hun snakker sammen, og får bekreftet det av henne, eller av felles venninner som hun har fortalt det til. For hun er som en åpen bok, på alle måter. Og hun sier at hun ikke har tenkt å stoppe. Jeg blir helt satt ut, hun har vært med «alle» og jeg orker ikke tanken på å være sammen med menn hun har hatt seg med, mest pga hygiene og smitte, for jeg kan ikke forstå annet enn at med ubeskyttet sex (som hun sier hun alltid har), så er hun garantert smittet av ett eller annet. Det er jo et bevist problem med økt kjønnssykdommer blant voksne folk her i landet for tiden. Og så blir jeg trist på tanken om alle menn som bare har sex ukritisk med henne, og med helt sikkert flere enn henne… verden har blitt motbydelig bruk og kast sex-samfunn på det viset også. Jeg mister lysten på å date, orker ikke dette ukritiske kjøret. Hva tenker dere andre om datingkulturen her? Anonymkode: 91b99...903 Selvfølgelig er ikke alle på ukritisk sexjakt. Selv flesteparten av dem som jakter sex er selektive, og drar ikke hjem til fremmede uten en form for sikring. Du må jo bare fortsette å gjøre ditt, for de som er aktuelle for deg har jo ikke vært så ukritiske med henne.. Hun gjør deg en tjeneste ved å sile ut noen du da med sikkerhet kan si ikke matcher deg... Anonymkode: b112f...3f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #12 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 8.18): Det finnes menn som ikke har sex etter et par dater, så her må du bare finne andre typer menn. Let andre steder enn på Tinder, som faktisk er en app først og fremst for de som er ute etter noe kort, selv om det også finnes noen få som ser etter noe varig der inne. Du kan jo tenke litt på at de mennene som hopper til sengs med venninna di så fort, de gjør garanter det med andre damer også. Det er ikke den type mann du vil ha. Så sånn sett hjelper venninne di deg til å luke bort menn som sannsynligvis har sex med mange. Anonymkode: c14d7...6da Hvilke apper er mest seriøse for forhold? Hilsen ny i gamet etter langvarig forhold. Anonymkode: ba137...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #13 Del Skrevet 12. oktober Hun får iallefall pult, til forskjell fra grinebiterne her inne. Anonymkode: a5e27...7ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #14 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hun får iallefall pult, til forskjell fra grinebiterne her inne. Anonymkode: a5e27...7ff Det er ikke sexen vi ønsker. Vi vil finne vår kjære grinebiter for å nyte sex. Anonymkode: c4dc0...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #15 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hun er antagelig psykisk syk , manisk ? Har en personlighetsforstyrrelse ? Dette livet hun lever er i alle fall veldig destruktivt og en selvskading som ender opp i depresjoner. Hun trenger tydelig hjelp med sin sex avhengighet før hun blir totalt ødelagt Anonymkode: 5917e...4fb Slutt å si personlighetsfortyrrelse, si den du mener, ikke alle i en gruppe Jeg har en og har hatt sex en gang de siste årene. Er ikke ustabil og setter meg absolutt aldri i farlige situasjoner. Har høy mur og sunnt forhold til de jeg kjenner. Er relativt normal med høy angst. Så plis slutt å overdriv så mye. Anonymkode: c4dc0...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 12. oktober #16 Del Skrevet 12. oktober Kanskje har venninnen din det gøy, men... jeg tviler faktisk på det. En veldig ukritisk seksualisert adferd er ofte et symptom på at folk sliter, og at de ikke har andre måter å finne bekreftelse på enn å vekke seksuell lyst i nye personer. Det virker som ts antar at venninnen er ute etter et forhold gjennom denne pulestafetten sin, og at det er et tap å bare møtes en gang eller tre. Det er det nok ikke. Det er nok bare et hekt på å finne stadig nye menn å forføre, og at kurtisen er mer interessant enn å bli kjent med fyren. Så lenge venninnen sitter fast i denne hekten på jakten så vil ikke forhold være aktuelt for henne. Kanskje er hun av dem som ikke fikk så mye oppmerksomhet som barn, og forveksler begjær med kjærlighet som voksen. Du kan ikke legge opp hvem du møter etter hva venninnen din gjør. Dere har ulike mål i livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 12. oktober #17 Del Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 21.03): Jeg er singel og 52 år, det samme er venninnen min, vi bor i en liten by på Sørlandet, og vi er begge på Tinder. Venninnen min er helt vill på dating, gjerne 3-4 menn på samme uke, og hun går all in, rett i seng med omtrent alle. Skryter av det, fniser og koser seg. Det er kjempebra for henne. Det som er vanskelig for henne er at ingen menn går lenger enn ett par ligg med henne, så er de ferdige med henne. Hun kjører på videre, med mange menn fra 25 år og opp til maks 50… problemet er at hun når over veldig mange, veeeldig mange, over hele Sør-Norge, for hun reiser dit det er muligheter. Det som er greia er at så og si alle aktuelle menn for meg, har hun vært med. Er det en mann som sveiper på meg, så er det garantert at hun har vært til sengs med han. Jeg og hun snakker sammen, og får bekreftet det av henne, eller av felles venninner som hun har fortalt det til. For hun er som en åpen bok, på alle måter. Og hun sier at hun ikke har tenkt å stoppe. Jeg blir helt satt ut, hun har vært med «alle» og jeg orker ikke tanken på å være sammen med menn hun har hatt seg med, mest pga hygiene og smitte, for jeg kan ikke forstå annet enn at med ubeskyttet sex (som hun sier hun alltid har), så er hun garantert smittet av ett eller annet. Det er jo et bevist problem med økt kjønnssykdommer blant voksne folk her i landet for tiden. Og så blir jeg trist på tanken om alle menn som bare har sex ukritisk med henne, og med helt sikkert flere enn henne… verden har blitt motbydelig bruk og kast sex-samfunn på det viset også. Jeg mister lysten på å date, orker ikke dette ukritiske kjøret. Hva tenker dere andre om datingkulturen her? Anonymkode: 91b99...903 Tror du trenger nye venninner. Og at du med god samvittighet kan kutte ut denne såkalte "venninnen". Og så er ikke Tinder akkurat det stedet man treffer noe seriøse... Er en grunn til at jeg holder meg langt unna Tinder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #18 Del Skrevet 12. oktober Helt enig med deg. Jeg kan ikke tenke meg noe så turnoff som en fyr som har ligget med ei venninne🙈 ÆSJ! Menn skjønner heller ikke konsekvensene av å ligge med hele byen, de får jo rykter. Å så langt min livserfaring er så er rundbrennere generelt sett mere useriøs når det kommer til stykket å har lettere får å være utro 😅 Dropp tinder å gå ut å treff noen , kansje du kjenner noen med enn annen krets enn den du pleier å være i. Kan være masse muligheter 😁 Anonymkode: 54f52...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #19 Del Skrevet 12. oktober Mardina skrev (42 minutter siden): Tror du trenger nye venninner. Og at du med god samvittighet kan kutte ut denne såkalte "venninnen". Og så er ikke Tinder akkurat det stedet man treffer noe seriøse... Er en grunn til at jeg holder meg langt unna Tinder. Helt enig i alt det her ! Jeg hadde å fått meg vanlige venninner🙈 Anonymkode: 54f52...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #20 Del Skrevet 12. oktober Altså, du kan jo bruke henne som en filtreringsmekanisme? Alle menn som har ligget med henne er billige og useriøse, og derfor kan du takke høflig nei allerede før første date. Tenk så mange mislykkede relasjoner og unødvendige dates med menn med tvilsomme holdninger hun kan redde deg fra. Anonymkode: d4f71...53a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå