AnonymBruker Skrevet 10. oktober #1 Del Skrevet 10. oktober Hva gjør dere med skin tags? Jeg har begynt å få små skin tags på halsen og ønsker å fjerne disse. Må det gjøres hos lege eller kan man gjøre det selv? Jeg ønsker tips fra dere som vet og som har erfaringsbaserte råd ❤️ Anonymkode: e5ff8...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #2 Del Skrevet 10. oktober Jeg knep av mine skin tags selv. Hvis de er store kan de nok fjernes av lege. Anonymkode: 72f27...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 10. oktober #3 Del Skrevet 10. oktober Smør med xylocain og klipp av med neglesaks 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #4 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg knep av mine skin tags selv. Hvis de er store kan de nok fjernes av lege. Anonymkode: 72f27...de9 De er ørsmå. Tenkte kanskje det det var greit å ta de før de ble store Anonymkode: e5ff8...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #5 Del Skrevet 10. oktober Knyt et hår rundt de, så faller de av Anonymkode: 2498f...132 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #6 Del Skrevet 10. oktober Apoteket har fryse vorte produkter. Anonymkode: b0a2f...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #7 Del Skrevet 10. oktober Jeg tok mange samtidig hos hudlege. Jeg hadde 1 som var så stor at jeg måtte ta den hos lege, så frøs hun de andre bort samtidig. Gikk kjapt og gjorde ikke vondt Måtte betale da for gikk bare til en privat hudlege. Anonymkode: dc73f...959 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #8 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg tok mange samtidig hos hudlege. Jeg hadde 1 som var så stor at jeg måtte ta den hos lege, så frøs hun de andre bort samtidig. Gikk kjapt og gjorde ikke vondt Måtte betale da for gikk bare til en privat hudlege. Anonymkode: dc73f...959 Hva koster det? Anonymkode: b1a2f...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #9 Del Skrevet 11. oktober Jeg tar dem selv når dem er små. Jeg fikk en på brystvorta. Der knøt jeg et hårstrå rundt. Den datt av etter noen dager. Anonymkode: a105d...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #10 Del Skrevet 11. oktober Jeg klipper dem av med negl klipper , gjør ikke vondt . Anonymkode: 12a55...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 01:14 #11 Del Skrevet lørdag kl 01:14 Jeg frøs de. Hadde mange og så helt sprø ut etterpå. Fikk mye arr dessverre. Anonymkode: ccaf9...808 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 01:22 #12 Del Skrevet lørdag kl 01:22 AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 20.46): Hva gjør dere med skin tags? Jeg har begynt å få små skin tags på halsen og ønsker å fjerne disse. Må det gjøres hos lege eller kan man gjøre det selv? Jeg ønsker tips fra dere som vet og som har erfaringsbaserte råd ❤️ Anonymkode: e5ff8...acb Lege fjerner de raskt og effetivt, brenner de bort Anonymkode: d242b...47d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 01:36 #13 Del Skrevet lørdag kl 01:36 Jeg frøs de bort hos lege. Noen kan fryses og andre klippes, hos lege får du bedøvelse. Det er enkelt inngrep og mange leger like slike små oppgaver. Anonymkode: 49823...30e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå