Gå til innhold

Menn i forhold som glor på andre kvinner foran kjæresten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gjør de det rett foran dama si?! Skjønner de ikke selv at de gjør det eller bryr de seg bare ikke om at det er respektløst ovenfor den de er sammen med? Er det for å få oppmerksomhet eller hva får de ut av det?

Kontekst: Jeg har en venninne1 som har fått seg ny type. Hyggelig fyr og alt det der - trodde jeg - helt til jeg fikk sett ham i sosiale settinger med flere av våre venner. Jeg har også en venninne2 som ansees som pen av en del menn, og typen til venninne1 glor på henne hver eneste gang vi alle har møttes. Han er også for positivt innstilt til henne generelt. Greit nok å synes andre er pene/like andre i tillegg til kjæresten, men denne oppførselen gjør det så åpenbart at det bare er merkelig å se på. Det er sårende ovenfor venninne1 og ukomfortabelt for alle oss andre - så hva er greia med denne oppførselen?

Anonymkode: 21346...e68

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor gjør de det rett foran dama si?! Skjønner de ikke selv at de gjør det eller bryr de seg bare ikke om at det er respektløst ovenfor den de er sammen med? Er det for å få oppmerksomhet eller hva får de ut av det?

Kontekst: Jeg har en venninne1 som har fått seg ny type. Hyggelig fyr og alt det der - trodde jeg - helt til jeg fikk sett ham i sosiale settinger med flere av våre venner. Jeg har også en venninne2 som ansees som pen av en del menn, og typen til venninne1 glor på henne hver eneste gang vi alle har møttes. Han er også for positivt innstilt til henne generelt. Greit nok å synes andre er pene/like andre i tillegg til kjæresten, men denne oppførselen gjør det så åpenbart at det bare er merkelig å se på. Det er sårende ovenfor venninne1 og ukomfortabelt for alle oss andre - så hva er greia med denne oppførselen?

Anonymkode: 21346...e68

Gjør det ikke, men blir beskyldt for det jevnlig 😅 ofte har jeg ikke registrert denne kvinnen før dama kjefter på meg for å se på andre, men det er da vitterlig hun som titter når det er hun som så henne, ikke meg. Så noen er veldig skjøre der

Anonymkode: 7d14d...c04

• Nyttig 2
Skrevet

Ååå, hadde aldri klart å være sammen med en sånn mann.  Kan ikke tenke meg noe mer flaut. 

• Liker 8
Skrevet

De har ikke respekt for henne. Og vet at hun godtar det

Anonymkode: d199e...1c7

• Liker 5
Skrevet

"Det er lov å se på godsakene så lenge man ikke forsyner seg av "varene"."

Et klokt sitat. Selv om man er i forhold er man jo biologisk kobla til å se etter noe bedre. Vi mennesker er jo egentlig bare dyr når alt kommer til alt.

Anonymkode: 9fa1f...ee5

• Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor folk glor er veldig enkelt. Mangel på folkeskikk. Mangler sosiale antenner. Det er stygt å glo på folk. Både med og uten kjæreste.

• Liker 11
Skrevet

Null folkeskikk. 

• Liker 2
Skrevet

Mangel på sosiale antenner. Har datet en sånn. Det er også typisk de gutta som skylder på kjønnet sitt, og som tror alle andre menn driver med det samme. Det gjør de ikke. Gidder ikke igjen. Det er flaut, både for ham, og jeg som har valgt ham, når det er så åpenbart og andre kan se det i tillegg.

Anonymkode: 261f3...c25

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Et klokt sitat. Selv om man er i forhold er man jo biologisk kobla til å se etter noe bedre. Vi mennesker er jo egentlig bare dyr når alt kommer til alt.

Selvsagt. Men når "butikken" stenger er det ikke sikkert "hjemmelageret" byr på varer lenger. 

Anonymkode: 62007...71a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Selvsagt. Men når "butikken" stenger er det ikke sikkert "hjemmelageret" byr på varer lenger. 

I don't deal the cards, i just play the game darlin'.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

On today's episode of Let's compare women to inanimate objects; grocery stores and pantries!

(Applause)

Anonymkode: a0e00...3e5

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet

Beste er vel bare å akseptere at menn er og blir menn.. 😂

• Liker 3
Skrevet

Man er jo ikke blind selv om man er i forhold... 

Anonymkode: 1ce6b...d40

• Liker 2
Skrevet
LeneXCII skrev (1 minutt siden):

Beste er vel bare å akseptere at menn er og blir menn.. 😂

Uten folkeskikk og sosiale antenner? Nei takk. Heller singel. Respekt for dama er ikke umandig oppførsel.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Man er jo ikke blind selv om man er i forhold... 

Anonymkode: 1ce6b...d40

Man mister vel ikke leseforståelse selv om man er på kg, heller?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Når har dyr nøyd seg med å glo? Forøvrig foreslår jeg at du blir sammen med et annet dyr og så kan du klappe henne begeistret på ryggen neste gang hun ber kompisen din kneppe opp slik at dere får sett ordentlig. For han må vel skjønne at dere to bare er dyr. Og av en eller annen grunn har vi nå vedtatt at dyr glor.

Anonymkode: 39937...623

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Eh, ja, det er man, men vanligvis har man også sosiale antenner. Jeg kan også se at det finnes fine damer der ute, men jeg sitter da ikke og GLOR på dem for det. Det er jo måten man observerer verden rundt seg på. Det går an opptre med folkeskikk uten å nistirre og glo på andre. Det er bare kleint og sårende for partner.

Du forstår at det finnes en mellomting, eller?

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når har dyr nøyd seg med å glo? Forøvrig foreslår jeg at du blir sammen med et annet dyr og så kan du klappe henne begeistret på ryggen neste gang hun ber kompisen din kneppe opp slik at dere får sett ordentlig. For han må vel skjønne at dere to bare er dyr. Og av en eller annen grunn har vi nå vedtatt at dyr glor.

Anonymkode: 39937...623

Alle dyr er programmert forskjellig, sånn er det bare. Vi mennesker er biologisk programmert til å se oss om etter noe bedre. Vi kan skjule det. Ja. Men vi ser når du ikke merker det.

Skrevet

Er man trygg i forholdet er det mye som er greit tenker jeg? Jeg og min mann har ofte samtaler om at andre er pene (begge kan si det om begge kjønn). Jeg kan glo en del på andre menn ig være litt flørtete, men det er min personlighet - hadde aldri i verden vært utro. Min mann er også en sjarmerende type og kan virke veldig interessert i damer, men jeg vet jo at han elsker meg. Skjønner frustrasjonen dersom forholdet er ferskt, men folk er ulike… 

Skrevet
Kakaoo skrev (Akkurat nå):

Er man trygg i forholdet er det mye som er greit tenker jeg? Jeg og min mann har ofte samtaler om at andre er pene (begge kan si det om begge kjønn). Jeg kan glo en del på andre menn ig være litt flørtete, men det er min personlighet - hadde aldri i verden vært utro. Min mann er også en sjarmerende type og kan virke veldig interessert i damer, men jeg vet jo at han elsker meg. Skjønner frustrasjonen dersom forholdet er ferskt, men folk er ulike… 

Virker som mange ikke forstår forskjellen på det å SE på ett menneske og det å GLO ? Det å glo på noen er jo direkte ufint uansett hvor mange samtaler du har med din partner.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...