Gå til innhold

Hvordan vet man at det er riktig å gjøre det slutt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er vanskelig å gjøre det slutt med kjæresten min. Er redd for at han skal bli veldig lei seg, og at jeg skal angre. Han er veldig snill og god, har ikke gjort noe galt. Men jeg merker at jeg ikke gleder meg til å møte han lenger. Jeg ser fram til at han har barnet sitt for da sees vi nesten ikke. Gleder meg til han skal på guttetur. Unngår å ha sex med han, selv om han er veldig god i senga. Jeg føler at jeg har mistet følelser for han, men at jeg fremdeles er veldig glad i han. Hadde vi hatt barn sammen, så hadde jeg blitt. Men vi har heldigvis ikke det. Noen som har noen tanker/råd til meg? 

Anonymkode: 549bc...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier alt er bare bra, men du gleder deg til at du skal få slippe å være med han. Han er god i sengen, men du ser helst at du slipper det, du unngår det.

Så, hva savner du? Dere har tydeligvis ikke vært sammen så veldig lenge. Har du hatt sterke følelser for han noen gang? Elsker du han? 
Dere begge fortjener en å elske, og en som elsker tilbake. Om det bare går en vei, så blir det alltid feil. Selv om den som elsker ikke ser det selv. For dette forholdet er ikke så bra som det kunne vært med riktigere partnere, for noen av dere. 

Tenker du bør prøve å finne ut hva som mangler, eller bare gjøre det slutt

Anonymkode: c7cf0...c6d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har følt det sånn som du beskriver i forhold tidligere, og gjort det slutt med en gang. Dette er magefølelsen og den bør du stole på!! Jeg møtte mannen min etter tre-fire sånne forhold, og vi har vært sammen i 8 år og har nå tre barn sammen. Har aldri sett meg tilbake på de forholdene som jeg fikk en dårlig magefølelse i. Det var ikke riktig. Jeg og mannen har jo noen dårlige dager og perioder, men forskjellen er at uansett så vil jeg ha sex med han, snakke med han om det, prøve å løse det. 

Endret av Kakaoo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...