AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #21 Del Skrevet 10. oktober 2024 Jeg foretrekker ren penis og å vite at jeg er ren selv foran slike spontane aktiviteter. Anonymkode: fdf4c...87d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 10. oktober 2024 #22 Del Skrevet 10. oktober 2024 For oralsex liker jeg det uten for mye lukt. Så kommer an på hva vi har gjort og hvordan tilstanden er både hos meg og han. Jeg liker ikke lukten av kjønn, svett mellomkjøtt og rumpe. Selv om man dusjer en gang i døgnet så betyr ikke det at det lukter godt på slutten. Folk lukter ulikt og ikke alle lukter så mye, så det avhenger helt av hvem det er snakk om. Men som hovedregel liker jeg det relativt nyvasket ja, og da snakker vi ikke mange timer etter dusj... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToMan Skrevet 10. oktober 2024 #23 Del Skrevet 10. oktober 2024 Små frekke øyeblikk i situasjoner og på steder som er litt uventet er herlig og deilig ja. Spontanitet og det å kunne overraske hverandre er viktig og flott i et parforhold, og ikke bare når man kommer rett fra dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 11. oktober 2024 #24 Del Skrevet 11. oktober 2024 Liker best å tirre henne i mood først.. kyssing på halsen.. suge øreflippen.. hviske i øret hva jeg har lyst til å gjøre. Så tar jeg et grepa tak over fitta og masserer symfysen utenpå trusa. Det er så hærlig å kjenne at hun vrir seg, og presser seg mot hånda mi🥰 Så kysser jeg meg nedover.. på puppene, magen, innsiden av underarmene og lårene. Så slikker jeg henne med trusa på, før jeg vrenger av henne trusa med munnen. Så alltid litt fingring og massering, før oralen🫠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #25 Del Skrevet 11. oktober 2024 Jeg er ikke så glad i å bli slikket, det gir meg liksom ingenting. Men har ingenting imot spontan suging både hjemme og utenfor husets fire vegger. Han vet han kan komme å stikke kuken i munnen min og munnknulle meg når han måtte ønske, og jeg elsker det. Anonymkode: 3e77f...c8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M36xl Skrevet 19. november 2024 #26 Del Skrevet 19. november 2024 Elsker spontan suging/slikking. Blitt sugd mange plasser , og spesielt deilig er det når det er fare for å bli ferska. Slikki g syns jeg er best spontant, bare dra ned buksa og få ene beinet til værs og slikk og kjenne fittesafta renne, tenner veldig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå