Sliten88 Skrevet 10. oktober 2024 #1 Del Skrevet 10. oktober 2024 Jeg bor i et strøk som for tiden frekventeres hyppig av folk som skal selge noe på døren. De siste ukene har vi hatt besøk hver dag. Hittil denne uken har vi hatt 7 besøk (torsdag). Nå har jeg konsekvent startet å si nei da det blir veldig dyrt, men jeg sitter igjen med utrolig dårlig samvittighet når jeg ikke kjøper noe/støtter. De som kommer innom er i hovedsak bistandsorganisasjoner og skoleungdom som skal selge alt mulig for klassen eller en forening. Noen som har ideer til hvordan si nei uten å sitte igjen med dårlig samvittighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #2 Del Skrevet 10. oktober 2024 Enkelt. Bestill et "nei til dørselgere"-skilt? Anonymkode: 21ba5...ee3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #3 Del Skrevet 10. oktober 2024 Sliten88 skrev (22 minutter siden): Jeg bor i et strøk som for tiden frekventeres hyppig av folk som skal selge noe på døren. De siste ukene har vi hatt besøk hver dag. Hittil denne uken har vi hatt 7 besøk (torsdag). Nå har jeg konsekvent startet å si nei da det blir veldig dyrt, men jeg sitter igjen med utrolig dårlig samvittighet når jeg ikke kjøper noe/støtter. De som kommer innom er i hovedsak bistandsorganisasjoner og skoleungdom som skal selge alt mulig for klassen eller en forening. Noen som har ideer til hvordan si nei uten å sitte igjen med dårlig samvittighet? I alle år har folk klistret opp lapper og skilt med dørselgere uønsket. Du får skrive en lapp: ikke forstyrr vi jobber 24/7 med å svare uønskede selgere og andre henvendelser. Anonymkode: 9f8ad...233 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 10. oktober 2024 #4 Del Skrevet 10. oktober 2024 Öppna inte dörren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #5 Del Skrevet 10. oktober 2024 Dørkamera. Anonymkode: 70e71...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-hunter Skrevet 10. oktober 2024 #6 Del Skrevet 10. oktober 2024 Skilt kan man gjøre mye ut av, koster bare et par hundrelapper... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackRT Skrevet 10. oktober 2024 #7 Del Skrevet 10. oktober 2024 Bare si nei takk, at du har faste organisjoner du støtter. Og ikke forklar noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå