Sliten88 Skrevet 10. oktober 2024 #1 Skrevet 10. oktober 2024 Jeg bor i et strøk som for tiden frekventeres hyppig av folk som skal selge noe på døren. De siste ukene har vi hatt besøk hver dag. Hittil denne uken har vi hatt 7 besøk (torsdag). Nå har jeg konsekvent startet å si nei da det blir veldig dyrt, men jeg sitter igjen med utrolig dårlig samvittighet når jeg ikke kjøper noe/støtter. De som kommer innom er i hovedsak bistandsorganisasjoner og skoleungdom som skal selge alt mulig for klassen eller en forening. Noen som har ideer til hvordan si nei uten å sitte igjen med dårlig samvittighet?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #2 Skrevet 10. oktober 2024 Enkelt. Bestill et "nei til dørselgere"-skilt? Anonymkode: 21ba5...ee3 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #3 Skrevet 10. oktober 2024 Sliten88 skrev (22 minutter siden): Jeg bor i et strøk som for tiden frekventeres hyppig av folk som skal selge noe på døren. De siste ukene har vi hatt besøk hver dag. Hittil denne uken har vi hatt 7 besøk (torsdag). Nå har jeg konsekvent startet å si nei da det blir veldig dyrt, men jeg sitter igjen med utrolig dårlig samvittighet når jeg ikke kjøper noe/støtter. De som kommer innom er i hovedsak bistandsorganisasjoner og skoleungdom som skal selge alt mulig for klassen eller en forening. Noen som har ideer til hvordan si nei uten å sitte igjen med dårlig samvittighet? I alle år har folk klistret opp lapper og skilt med dørselgere uønsket. Du får skrive en lapp: ikke forstyrr vi jobber 24/7 med å svare uønskede selgere og andre henvendelser. Anonymkode: 9f8ad...233 2
A-hunter Skrevet 10. oktober 2024 #6 Skrevet 10. oktober 2024 Skilt kan man gjøre mye ut av, koster bare et par hundrelapper... 3 1
JackRT Skrevet 10. oktober 2024 #7 Skrevet 10. oktober 2024 Bare si nei takk, at du har faste organisjoner du støtter. Og ikke forklar noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå