AnonymBruker Skrevet 10. oktober #1 Del Skrevet 10. oktober Jeg har store definerte lårmuskler etter skøyting og sykling i barndom, ungdom og ung voksen alder. Har i alle år skjemtes av de bena mine, de er korte og har skikkelig svære muskler. Har prøvd å trene og tøye de mindre, men skjer aldri. Det hjalp virkelig ikke når en jeg datet sa at jeg hadde korte ben og at han liker damer med lange slanke ben. Er det noen som har klart å få slanke lår med dette utgangspunktet? Anonymkode: 28350...008 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #2 Del Skrevet 10. oktober Det finnes nok av menn og kvinner som liker lårene dine som de er. Så jeg ville heller konsentrert meg om å finne dem enn å prøve på noe som er omtrent umulig. Anonymkode: aa44c...e7b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 10. oktober #3 Del Skrevet 10. oktober (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det hjalp virkelig ikke når en jeg datet sa at jeg hadde korte ben og at han liker damer med lange slanke ben. Da var vel typen et større problem enn beina dine, hvis han virkelig sa det.. 😱 Ellers vil jeg tro at løping/gå samt svømming vil kunne motvirke stor lår/leggmuskler. Endret 10. oktober av LeneXCII skrivefeil/lagt til tekst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #4 Del Skrevet 10. oktober Jeg vet ikke svaret på spørsmålet ditt. Men hvis du ikke trener musklene i lårene, men heller for eksempel svømmer, vil de da kanskje bli mindre etter hvert? Musklene vil jo svinne etter hvert. Når det er sagt, så kan jeg ikke tenke meg noe annet enn at du har flotte lår og en flott kropp. Han fyren får bare ta seg en bolle!! Drit i ham!! Anonymkode: a84a6...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #5 Del Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har store definerte lårmuskler etter skøyting og sykling i barndom, ungdom og ung voksen alder. Har i alle år skjemtes av de bena mine, de er korte og har skikkelig svære muskler. Har prøvd å trene og tøye de mindre, men skjer aldri. Det hjalp virkelig ikke når en jeg datet sa at jeg hadde korte ben og at han liker damer med lange slanke ben. Er det noen som har klart å få slanke lår med dette utgangspunktet? Anonymkode: 28350...008 Aldri, og jeg mener aldri - vurder å ta inn en person i livet ditt som kommenterer kropp slik. Lær deg selv å tenke at "jeg vil ha en partner med hjerne" Vær stolt over kroppen din, den er resultat av mye arbeid og mange opplevelser, og det er ingen som er fornøyde med sin kropp 100%. De med lange tynne bein vil ha kraftigere, de som er høye vil være lavere, de som er korte vil være høyere etc etc. Det er helt normalt å ønske det man ikke har selv, og legge merke til dette hos andre. Men skal du ha et fint liv så lær deg å trives med det du har, gjør ting som gleder deg og bare inviter folk inn som liker deg for den du er - klisjeen vær deg selv, alle andre er opptatt er ikke så dum. Anonymkode: f93eb...1b4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #6 Del Skrevet 11. oktober Ikke et svar men: Det skal du bare være glad for. Ikke prøv å få de mindre fordi når du blir over 50 så vil de hjelpe deg med å være i bedre form enn de som ikke trent så mye at de ikke har noe særlig muskler. Jeg er 58 og har store muskler på lår fordi jeg drev med sykling og ridning fra jeg var 6 år til 38 og det hjelper meg idag spesielt fordi kronisk sykdom gjør at jeg ikke får beveget meg så mye idag. Men er allikevel i relativt god form selv om jeg er såpass dårlig fordi grunntreningen min var såpass hard og grundig så tidlig i livet mitt Drit i dumme menn Anonymkode: 869ea...0b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #7 Del Skrevet 11. oktober Du har ikke muskuløse lår om du ikke har trent dem hardt de seneste årene. Mest sannsynlig er det mye fett. Tren kondisjon, spis sunt og tren litt styrke for å ha litt muskelmasse. Da får du slanke lår Anonymkode: f7412...850 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå