AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #41 Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Prøvde Ambassadør på Bohus også. Selgeren mente jeg burde ha medium. Går for Ambassadør eller Opal Jubileum. Var det forskjell på Opal og Opal Jubileum? Anonymkode: 93087...16c Som du kompliserer ting, og spør om ting som allerede er svart på. Jeg har hatt medium i Ambassadør, og det var altfor mykt. Jeg er 65 kilo. Det er veldig fint at butikkfolk ser hvordan du ligger, men du må kjenne etter selv også. Som sagt flere ganger, så har du 100 dagers bytterett på fasthet hos Skeidar. Så hvorfor bestiller du ikke bare en seng med en fast og en medium, også bytter du den siden som ikke passer. Eller beholder det slik det er, og bytter på slik jeg gjør. Se linken jeg la ut om dette på forrige side. Forskjellen er stoffene, det er også forklart tidligere. Anonymkode: 298d5...5e6
Sharjovich Skrevet 18. oktober 2024 #42 Skrevet 18. oktober 2024 Mange som snakker høyt om Jensen her. Har litt annerledes erfaring. Kjøpte Jensen Majestic Crown Kontinental, som skal være den beste modellen de hadde hos Skeidar for et år siden og har delt erfaring. har fire ulike madrass typer (to ekstra); ekstra fast x2, fast, medium. Snur madrassen hver 2-3 måned. Sengen er kjempe deilig å ligge i første omgang, men gir meg dessverre litt rygg smerter og synker. Med tanke på at sengen koster 118k før rabatt og at jeg er misfornøyd med sengen, så kan jeg ikke med god samvittighet anbefale Jensen videre. svane derimot har jeg bedre erfaring med. har også den sengen i et annet rom, kostet halvparten av prisen og holder seg i mye bedre form og man slipper å våkne med ryggsmerter. Ryggen min låste seg i en uke pga Jensen sengen som førte til at jeg tok 12 behandlingstimer hos fysio. Gratis pga forsikring heldigvis….
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #43 Skrevet 18. oktober 2024 Jensen er alltid et trygt valg. Produsert i Norge, 80% av råstoffene er av nordisk opphav og hele sengen er svanemerket. Indirekte betyr dette at sengen er mer slitesterk enn feks wonderland, da materialet skal igjennom en hel del påstand for å kunne være så holdbart at det blir svanemerket. Det viktigste med overmadrassen er at den puster godt. Sleep II har alle de beste egenskapene til en overmadrass. Hardhet i overmadrass vil ha lite å si på nattesøvnen for de vanlige, pusteegenskaper er viktigst. Opal jubileum er et veldig godt valg av seng dersom man vil ha en holdbar seng med komfort i verdensklasse 🫶🏼 Anonymkode: 4124a...614
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #44 Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har forklart dette tidligere. Fordelen med 2 delt er at hver madrass har en fastere og en mykere side. Dvs at hvis du kjøper en fast og en medium, så har hver av disse en fastere og mykere side. Kort fortalt da så har du 4 forskjellige fastheter å velge mellom, med små marginer. I tillegg mye enklere når man skal flytte. Anonymkode: 298d5...5e6 Takk. Eneste er at man kjenner det litt på midten da. Tenker 160x200 for 2 personer. har fått mulighet til å kjøpe Opal Jubileum i den størrelsen med Sleep 2 for 22.000 kr, eller Wonderland Opus (SL10, også kalt K8) i samme størrelse med Premium latex overmadrass for 24.000. Dilemma! Anonymkode: 93087...16c
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #45 Skrevet 18. oktober 2024 Sharjovich skrev (1 time siden): Mange som snakker høyt om Jensen her. Har litt annerledes erfaring. Kjøpte Jensen Majestic Crown Kontinental, som skal være den beste modellen de hadde hos Skeidar for et år siden og har delt erfaring. har fire ulike madrass typer (to ekstra); ekstra fast x2, fast, medium. Snur madrassen hver 2-3 måned. Sengen er kjempe deilig å ligge i første omgang, men gir meg dessverre litt rygg smerter og synker. Med tanke på at sengen koster 118k før rabatt og at jeg er misfornøyd med sengen, så kan jeg ikke med god samvittighet anbefale Jensen videre. svane derimot har jeg bedre erfaring med. har også den sengen i et annet rom, kostet halvparten av prisen og holder seg i mye bedre form og man slipper å våkne med ryggsmerter. Ryggen min låste seg i en uke pga Jensen sengen som førte til at jeg tok 12 behandlingstimer hos fysio. Gratis pga forsikring heldigvis…. Svane Majestic er veldig myk, så skjønner godt du fikk vondt. Særlig hvis du valgte for myk fasthet på madrassen i tillegg. Den hadde ikke fungert for meg heller. Men å forkaste Jensen pga dèt, blir veldig feil. Jensen har mange modeller med forskjellig fjærsystem og overmadrasser. Anonymkode: 298d5...5e6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #46 Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Takk. Eneste er at man kjenner det litt på midten da. Tenker 160x200 for 2 personer. har fått mulighet til å kjøpe Opal Jubileum i den størrelsen med Sleep 2 for 22.000 kr, eller Wonderland Opus (SL10, også kalt K8) i samme størrelse med Premium latex overmadrass for 24.000. Dilemma! Anonymkode: 93087...16c Og nå blander du inn enda en seng....Ta den sengen du liker best, og kjøp der du vet at du får byttet fasthet på garanti innen 100 dager hvis du ser at fastheten du valgte er feil. Så vidt jeg vet har Wonderland Opus også 2 madrasser og ikke èn hovedmadrass. Anonymkode: 298d5...5e6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #47 Skrevet 22. oktober 2024 Landet på Jensen Opal Jubileum med Sleep 2 og Medium på begge sider. Fikk 160x200 for 22.000, førpris 45.000, så godt kjøp. Ligger mye på magen, så burde kanskje valgt fast, men jeg synes kroppen sank litt bedre ned i Medium generelt. Veier bare ca 77 kg, er 1.80, så tror det bør være ok. Tror også at Medium-siden skal ha en mykere/fastere side, så kan evt vende fastere side opp? Anonymkode: 93087...16c
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #48 Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Landet på Jensen Opal Jubileum med Sleep 2 og Medium på begge sider. Fikk 160x200 for 22.000, førpris 45.000, så godt kjøp. Ligger mye på magen, så burde kanskje valgt fast, men jeg synes kroppen sank litt bedre ned i Medium generelt. Veier bare ca 77 kg, er 1.80, så tror det bør være ok. Tror også at Medium-siden skal ha en mykere/fastere side, så kan evt vende fastere side opp? Anonymkode: 93087...16c Jeg veier 65 kilo og må ha fast madrass i tilsvarende. Er du magesover bør du ligge fastere, men det kan jo være du slutter å sove på ryggen hvis madrasser du har hatt tidligere har vært helt feil. Alle jensen madrasser hos Skeidar har en fastere og mykere side, uavhengig av hvilken fasthet. På utstillingen står det jo hvilken side som er vent opp, så det kan være at den faste siden var den du prøvde. Du skal ikke synke mye ned i madrassen, men nok ned med rompeparti og skuldre slik at de får ordentlig støtte. Men skal ikke synke for langt ned. Prøv medium madrass, så får du heller bytte til fast hvis det ble feil. Anonymkode: 298d5...5e6
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #49 Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg veier 65 kilo og må ha fast madrass i tilsvarende. Er du magesover bør du ligge fastere, men det kan jo være du slutter å sove på ryggen hvis madrasser du har hatt tidligere har vært helt feil. Alle jensen madrasser hos Skeidar har en fastere og mykere side, uavhengig av hvilken fasthet. På utstillingen står det jo hvilken side som er vent opp, så det kan være at den faste siden var den du prøvde. Du skal ikke synke mye ned i madrassen, men nok ned med rompeparti og skuldre slik at de får ordentlig støtte. Men skal ikke synke for langt ned. Prøv medium madrass, så får du heller bytte til fast hvis det ble feil. Anonymkode: 298d5...5e6 Skjønner. Valgte medium, men testet medium med mykere side. Så kanskje medium med fastere side vil være ok. Følte nok fast var fint mtp mageligging, men til ulempe blir den ikke like bra om jeg sover på siden/på ryggen. Burde kanskje valgt den i medium/fast og så prøvd begge… Anonymkode: 93087...16c
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #50 Skrevet 23. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Skjønner. Valgte medium, men testet medium med mykere side. Så kanskje medium med fastere side vil være ok. Følte nok fast var fint mtp mageligging, men til ulempe blir den ikke like bra om jeg sover på siden/på ryggen. Burde kanskje valgt den i medium/fast og så prøvd begge… Anonymkode: 93087...16c AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 11.55): Som du kompliserer ting, og spør om ting som allerede er svart på. Jeg har hatt medium i Ambassadør, og det var altfor mykt. Jeg er 65 kilo. Det er veldig fint at butikkfolk ser hvordan du ligger, men du må kjenne etter selv også. Som sagt flere ganger, så har du 100 dagers bytterett på fasthet hos Skeidar. Så hvorfor bestiller du ikke bare en seng med en fast og en medium, også bytter du den siden som ikke passer. Eller beholder det slik det er, og bytter på slik jeg gjør. Se linken jeg la ut om dette på forrige side. Forskjellen er stoffene, det er også forklart tidligere. Anonymkode: 298d5...5e6 Ja for all del, det er jo ikke slik at jeg ikke har foreslått akkurat det tidligere.. Anonymkode: 298d5...5e6
AnonymBruker Skrevet 28. februar #51 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (På 23.10.2024 den 17.55): Ja for all del, det er jo ikke slik at jeg ikke har foreslått akkurat det tidligere.. Anonymkode: 298d5...5e6 TS her. Prøvd sengen lenge nå med både M og F side. Synes det er vanskelig enda, men mulig F har gitt meg litt mer verk i kroppen, mens på M synker jeg noen ganger litt vel langt ned … Mulig Ambassadør i Fast hos Bohus ville vært det beste valget da fjæringen her generelt er litt mykere, men da kunne fast funket. Skulle nok bare gått for den i første omgang. Er ikke spesielt fan av delt madrass, så har etterspurt muligheter for å bestille hel liggeflate. Dette må jeg evt betale kr 6000-7000 for til butikken. Da lander jeg på totalpris kr 28000 for sengen, mens tilsvarende Ambassadør hel liggeflate kunne jeg fått til kr 25000 … Men men, gjort er gjort. Får tenke enda mer på dette og vurdere hel liggeflate i medium med fastere side vendt opp, samt. fast side overmadrass. Har til nå kun ligget med myk side på overmadrass vendt opp. Anonymkode: faa49...d14 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar #52 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): TS her. Prøvd sengen lenge nå med både M og F side. Synes det er vanskelig enda, men mulig F har gitt meg litt mer verk i kroppen, mens på M synker jeg noen ganger litt vel langt ned … Mulig Ambassadør i Fast hos Bohus ville vært det beste valget da fjæringen her generelt er litt mykere, men da kunne fast funket. Skulle nok bare gått for den i første omgang. Er ikke spesielt fan av delt madrass, så har etterspurt muligheter for å bestille hel liggeflate. Dette må jeg evt betale kr 6000-7000 for til butikken. Da lander jeg på totalpris kr 28000 for sengen, mens tilsvarende Ambassadør hel liggeflate kunne jeg fått til kr 25000 … Men men, gjort er gjort. Får tenke enda mer på dette og vurdere hel liggeflate i medium med fastere side vendt opp, samt. fast side overmadrass. Har til nå kun ligget med myk side på overmadrass vendt opp. Anonymkode: faa49...d14 Var det Opal du kjøpte? Hvilken overmadrass endte du med? Det du gjør er å prøve begge sider av madrassene. Altså den fastere siden av medium, og den mykere siden av fast. Så tester du overmadrassen på samme måte. Hodeputa er også viktig. Ligger du for høyt/lavt og liten støtte i nakken så vil det gi vondt i kroppen også. Altså madrassene fra Jensen som har hel liggeflate har ikke duo system med en fastere og en mykere side. Det er kun de med delt madrass fra Skeidar som har dette. Husk at du bør ligge minst 30 dager for tilvenning, og det er vanlig å få vondter. Men sjekk puta også, ikke bare heng deg opp i madrass. Anonymkode: 298d5...5e6
AnonymBruker Skrevet 28. februar #53 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Var det Opal du kjøpte? Hvilken overmadrass endte du med? Det du gjør er å prøve begge sider av madrassene. Altså den fastere siden av medium, og den mykere siden av fast. Så tester du overmadrassen på samme måte. Hodeputa er også viktig. Ligger du for høyt/lavt og liten støtte i nakken så vil det gi vondt i kroppen også. Altså madrassene fra Jensen som har hel liggeflate har ikke duo system med en fastere og en mykere side. Det er kun de med delt madrass fra Skeidar som har dette. Husk at du bør ligge minst 30 dager for tilvenning, og det er vanlig å få vondter. Men sjekk puta også, ikke bare heng deg opp i madrass. Anonymkode: 298d5...5e6 Opal Jubileum med Sleep 2. Bruker Jensen TempSmart pute. Har tatt ut litt innmat i denne. Har testet fastere side medium, og mykere side fast. Føler den faste siden gjør at armkroken ikke synker godt nok ned når jeg ligger på siden, den blir ikke naturlig plassert. Mens på medium har jeg opplevd det er mye bedre å ligge på siden og rygg, men redd jeg synker litt for mye ned i den i forhold til ryggsøyle. Skeidar tilbyr nøyaktig samme fjæring og hel liggeflate spesialprodusert fra Jensen ettersom jeg ikke er fornøyd med delt. Om det er med eller uten duo vet jeg ikke, men Skeidar leverer jo egentlig ikke hel liggeflate, men de kunne ordne det for meg, så lurer på hva jeg da ville fått sånn teoretisk sett. Men må betale noen tusenlapper for det. Innkjøpspris. Får trolig ikke Bohus sin produksjon. Tror du jeg hadde fått Ambassadør sin hele liggeflate liksom? Eller enda verre ; Ambassadør Limited sin? Anonymkode: faa49...d14
AnonymBruker Skrevet 28. februar #54 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Opal Jubileum med Sleep 2. Bruker Jensen TempSmart pute. Har tatt ut litt innmat i denne. Har testet fastere side medium, og mykere side fast. Føler den faste siden gjør at armkroken ikke synker godt nok ned når jeg ligger på siden, den blir ikke naturlig plassert. Mens på medium har jeg opplevd det er mye bedre å ligge på siden og rygg, men redd jeg synker litt for mye ned i den i forhold til ryggsøyle. Skeidar tilbyr nøyaktig samme fjæring og hel liggeflate spesialprodusert fra Jensen ettersom jeg ikke er fornøyd med delt. Om det er med eller uten duo vet jeg ikke, men Skeidar leverer jo egentlig ikke hel liggeflate, men de kunne ordne det for meg, så lurer på hva jeg da ville fått sånn teoretisk sett. Men må betale noen tusenlapper for det. Innkjøpspris. Får trolig ikke Bohus sin produksjon. Tror du jeg hadde fått Ambassadør sin hele liggeflate liksom? Eller enda verre ; Ambassadør Limited sin? Anonymkode: faa49...d14 Armkroken, du mener skulder? Det er skulderen som skal ned i madrassen, og hvis den ikke kommer godt nok ned så kan det være at puta er for lav. Jeg må ha høyere pute når madrassen er fastere. Dra på Bohus, legg deg i Ambassadør på fast side, og test ut Tempur Symphoni i forskjellige høyder (small, medium, large). De har ikke denne hos Skeidar. Evnt test ut Opal på Skeidar med begge høydene av puta fra Wonderland. Tenker den høyeste kanskje passer best. Du er redd du synker for mye ned, eller gjør du faktisk det? Om du har delt eller hel liggeflate vil jo overhodet ikke ha noe å si for komforten. Hvorfor skal jeg tro noe om dette, altså, du jo snakke med butikken og/eller Jensen kundeservice for å få den faglige veiledningen du trenger. Og hvorfor er Ambassadør limited "enda verre"? Du henger deg opp i disse etternavnene, altså limited, jubileum osv, og skjønner ikke at det ikke har noe som helst med hovedmadrassen å gjøre. Det er type overmadrass som gir disse tilleggsnavnene, så ikke heng deg opp i det. Jeg føler at du overtenker og kjenner for mye etter. Hvis du ligger på medium madrass med faste siden opp, har gjort dette 2 mnd i strekk og ikke våkner med vondter i kroppen, så er det jo greit? Anonymkode: 298d5...5e6
AnonymBruker Skrevet 28. februar #55 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Armkroken, du mener skulder? Det er skulderen som skal ned i madrassen, og hvis den ikke kommer godt nok ned så kan det være at puta er for lav. Jeg må ha høyere pute når madrassen er fastere. Dra på Bohus, legg deg i Ambassadør på fast side, og test ut Tempur Symphoni i forskjellige høyder (small, medium, large). De har ikke denne hos Skeidar. Evnt test ut Opal på Skeidar med begge høydene av puta fra Wonderland. Tenker den høyeste kanskje passer best. Du er redd du synker for mye ned, eller gjør du faktisk det? Om du har delt eller hel liggeflate vil jo overhodet ikke ha noe å si for komforten. Hvorfor skal jeg tro noe om dette, altså, du jo snakke med butikken og/eller Jensen kundeservice for å få den faglige veiledningen du trenger. Og hvorfor er Ambassadør limited "enda verre"? Du henger deg opp i disse etternavnene, altså limited, jubileum osv, og skjønner ikke at det ikke har noe som helst med hovedmadrassen å gjøre. Det er type overmadrass som gir disse tilleggsnavnene, så ikke heng deg opp i det. Jeg føler at du overtenker og kjenner for mye etter. Hvis du ligger på medium madrass med faste siden opp, har gjort dette 2 mnd i strekk og ikke våkner med vondter i kroppen, så er det jo greit? Anonymkode: 298d5...5e6 Mente skulder, ja. Hel liggeflate er mye bedre komfort. Nå opplever jeg at midten forstyrrer, samt at medium side danner nedoverbakke mot fast side etc. Man kan ikke rulle seg i hele sengen. Og kantene har skum , så man er nesten tvunget til å ligge i en og samme posisjon for å ha best komfort. Hel liggeflate er definitivt det beste. Jeg har våknet på både medium og fast side og byttet side, hehe. På medium side var det en natt jeg var litt øm i muskler, og på fast side kjente jeg at kroppen verket , som om jeg lå på for hardt underlag. Jeg vet at Ambassadør Limited har annen fjæring enn Ambassadør, så den hovedmadrassen vil jeg ikke ende opp med. Den er litt tynnere Tror jeg vil ha hel liggeflate i Medium, og så kan jeg ha de to enkle madrassene her på lager og bruke de om krise. Må ikke levere de inn. Anonymkode: faa49...d14
AnonymBruker Skrevet 28. februar #56 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mente skulder, ja. Hel liggeflate er mye bedre komfort. Nå opplever jeg at midten forstyrrer, samt at medium side danner nedoverbakke mot fast side etc. Man kan ikke rulle seg i hele sengen. Og kantene har skum , så man er nesten tvunget til å ligge i en og samme posisjon for å ha best komfort. Hel liggeflate er definitivt det beste. Jeg har våknet på både medium og fast side og byttet side, hehe. På medium side var det en natt jeg var litt øm i muskler, og på fast side kjente jeg at kroppen verket , som om jeg lå på for hardt underlag. Jeg vet at Ambassadør Limited har annen fjæring enn Ambassadør, så den hovedmadrassen vil jeg ikke ende opp med. Den er litt tynnere Tror jeg vil ha hel liggeflate i Medium, og så kan jeg ha de to enkle madrassene her på lager og bruke de om krise. Må ikke levere de inn. Anonymkode: faa49...d14 Du har hatt sengen i kun få uker, så jeg sliter med å forstå at medium side danner nedoverbakke mot fast side. Du har ikke rukket å ligge inn sengen. Jeg har hatt tilsvarende seng i flere år, og har ikke dette problemet. Jeg ligger virkelig ikke i en og samme stilling natten gjennom. Man skal ikke rulle seg eller ligge i hele sengen, man skal ikke ligge på midten selv om det er hel liggeflate. Man skal ligge på den ene siden, hvor fjærene og soneinndelingen er. Det er i underrammen Ambassadør Limited har en fastere fjæring, men det er jo fullstendig irrelevant for deg siden du kun snakker om å bytte ut hovedmadrass. Hvis du syns at medium i Opal er for myk, så vil du i hvert fall syns at medium i Ambassadør er enda mykere. Altså, hvor lenge har du ligget på hver side av de forskjellige fasthetene i strekk? Det nytter ikke å ligge 1 uke på medium, så 3 dager på fast, og så bytte. Du forvirrer bare deg selv med å holde på sånn, du må ligge på èn fasthet og bli liggende der i hvert fall 30 dager før du tester ny fasthet. Så må du la kroppen få tid til å venne seg, da er det vanlig med vondter. Men igjen, puta må komme høyere opp når du ligger på fast. Nei selvfølgelig må du ikke levere inn de to enkle madrassene når du kjøper ny, sier seg selv. Anonymkode: 298d5...5e6
AnonymBruker Skrevet 28. februar #57 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har hatt sengen i kun få uker, så jeg sliter med å forstå at medium side danner nedoverbakke mot fast side. Du har ikke rukket å ligge inn sengen. Jeg har hatt tilsvarende seng i flere år, og har ikke dette problemet. Jeg ligger virkelig ikke i en og samme stilling natten gjennom. Man skal ikke rulle seg eller ligge i hele sengen, man skal ikke ligge på midten selv om det er hel liggeflate. Man skal ligge på den ene siden, hvor fjærene og soneinndelingen er. Det er i underrammen Ambassadør Limited har en fastere fjæring, men det er jo fullstendig irrelevant for deg siden du kun snakker om å bytte ut hovedmadrass. Hvis du syns at medium i Opal er for myk, så vil du i hvert fall syns at medium i Ambassadør er enda mykere. Altså, hvor lenge har du ligget på hver side av de forskjellige fasthetene i strekk? Det nytter ikke å ligge 1 uke på medium, så 3 dager på fast, og så bytte. Du forvirrer bare deg selv med å holde på sånn, du må ligge på èn fasthet og bli liggende der i hvert fall 30 dager før du tester ny fasthet. Så må du la kroppen få tid til å venne seg, da er det vanlig med vondter. Men igjen, puta må komme høyere opp når du ligger på fast. Nei selvfølgelig må du ikke levere inn de to enkle madrassene når du kjøper ny, sier seg selv. Anonymkode: 298d5...5e6 Har hatt sengen siden oktober i fjor. Med hel liggeflate kan man jo ligge hvor man vil med samme støtte? Er jo perfekt. Skal ligge 1-2 uker i Medium nå og kontrollere om jeg ønsker hel liggeflate i M. Men hel liggeflate må jeg ha. Mye bedre enn delt. Anonymkode: faa49...d14
AnonymBruker Skrevet 1. mars #58 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har hatt sengen siden oktober i fjor. Med hel liggeflate kan man jo ligge hvor man vil med samme støtte? Er jo perfekt. Skal ligge 1-2 uker i Medium nå og kontrollere om jeg ønsker hel liggeflate i M. Men hel liggeflate må jeg ha. Mye bedre enn delt. Anonymkode: faa49...d14 17 oktober hadde du fortsatt ikke bestemt deg for seng? Nei som sagt så kan du ikke det, man skal ikke ligge på midten av sengen. Du ligger ikke noe annerledes i en seng med hel og delt liggeflate, du skal fortsatt kun ligge der det er fjærer og soneinndeling. Det er ikke det i midten. Jeg orker ikke forklare ting igjen og igjen. Kan du ikke bare ringe Jensen kundeservice? De har tlf nr 33784950. Lykke til. Anonymkode: 298d5...5e6
AnonymBruker Skrevet 18. juli #59 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (På 13.10.2024 den 12.27): Jeg har Jensen ekstra fast. Den oppleves myk og deilig likevel med den gode overmadrassen. Kjøpte medium og fast på hver halvdel først. De fikk jeg vondt i ryggen av. Anonymkode: 98bf0...9b4 Gammel post. Men prøver selvom. Kan jeg spørre hvor mye du veier ? 😊 Anonymkode: bd6ab...3a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå