AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #1 Del Skrevet 10. oktober 2024 En fyr jeg liker er ikke på Snap, ikke på Tiktok eller IG. Han har FB, men bruker det i grunn ikke. Ikke Messenger heller. Ville du tenkt at dette var positivt eller negativt? )Vi er begge tidlig i 40-åra). Anonymkode: 415da...640 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 10. oktober 2024 #2 Del Skrevet 10. oktober 2024 Hadde ikke tenkt hverken positivt eller negativt jeg. 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 10. oktober 2024 #3 Del Skrevet 10. oktober 2024 Grønt 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 10. oktober 2024 #4 Del Skrevet 10. oktober 2024 Jeg kjenner flere som ikke er særlig aktive på sosiale medier som er svært fine folk og jeg kjenner også de som er superaktive som egentlig ikke er hverken fine folk eller spesielt lik den de prøver fremstå som. Så for meg er det mer om å gjøre å bli kjent med personen de er fremfor den de evt fremstiller seg som før jeg gjør meg opp en mening. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #5 Del Skrevet 10. oktober 2024 Grønt flagg, liv hovedsakling utenfor sosiale medier er et pluss. Anonymkode: 867aa...bf7 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #6 Del Skrevet 10. oktober 2024 Grønt Anonymkode: 5ba34...e9a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 10. oktober 2024 #7 Del Skrevet 10. oktober 2024 (endret) Mørke grønt flagg. Endret 10. oktober 2024 av Freyja Valkyrie 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 10. oktober 2024 #8 Del Skrevet 10. oktober 2024 Grønt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bundaberg Skrevet 10. oktober 2024 #9 Del Skrevet 10. oktober 2024 Green 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #10 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): En fyr jeg liker er ikke på Snap, ikke på Tiktok eller IG. Han har FB, men bruker det i grunn ikke. Ikke Messenger heller. Ville du tenkt at dette var positivt eller negativt? )Vi er begge tidlig i 40-åra). Anonymkode: 415da...640 Det er verken eller. Men dersom du ikke vet eller kan gjøre deg sikker på at han fungerer godt digitalt, oppdaterer seg løpende på nye digitale løsninger etc? Rødt flagg. Vi lever i det samfunnet vi lever i. Om en person velger å melde seg ut så vil hens partner mer fungere som støttekontakt enn som partner. Så ikke godt digitalt fungerende i 2024? Rødt flagg. Ikke aktiv på some? Betyr lite. Anonymkode: aca54...a49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #11 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): En fyr jeg liker er ikke på Snap, ikke på Tiktok eller IG. Han har FB, men bruker det i grunn ikke. Ikke Messenger heller. Ville du tenkt at dette var positivt eller negativt? )Vi er begge tidlig i 40-åra). Anonymkode: 415da...640 Drømmer du om å bli konduktør? Da kan du vifte med grønne og røde flagg. Anonymkode: c8dc6...1d3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 10. oktober 2024 #12 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): En fyr jeg liker er ikke på Snap, ikke på Tiktok eller IG. Han har FB, men bruker det i grunn ikke. Ikke Messenger heller. Ville du tenkt at dette var positivt eller negativt? )Vi er begge tidlig i 40-åra). Anonymkode: 415da...640 Høres ut som du beskriver meg. Har ikke Snap, bruker ikke Tiktok og sjelden Youtube. Ikke IG heller. Har FB-konto men bruker den kun for grupper. Legger sjelden ut noe selv. Messenger bruker jeg en del da. M52, har tidligere jobbet som IT-konsulent så jeg har god digital kompetanse. Ser bare ikke verdien i IG, Tiktok eller Snapchat. Bruker da heller tiden her på KG siden jeg foretrekker tekst foran bilder og video. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #13 Del Skrevet 10. oktober 2024 -jk- skrev (1 minutt siden): Høres ut som du beskriver meg. Har ikke Snap, bruker ikke Tiktok og sjelden Youtube. Ikke IG heller. Har FB-konto men bruker den kun for grupper. Legger sjelden ut noe selv. Messenger bruker jeg en del da. M52, har tidligere jobbet som IT-konsulent så jeg har god digital kompetanse. Ser bare ikke verdien i IG, Tiktok eller Snapchat. Bruker da heller tiden her på KG siden jeg foretrekker tekst foran bilder og video. Mange grønne flagg, og ett rødt 😅 Anonymkode: 867aa...bf7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #14 Del Skrevet 10. oktober 2024 Veldig positivt, person som forstår personvern og sikkerhet. Jeg er ikke på noe some med ekte navn, vennene mine vet hvilke navn jeg er under men ikke markedsføring eller andre som er uønsket. Anonymkode: e8e0f...56e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #15 Del Skrevet 10. oktober 2024 GRØNT!!! Jeg hadde grått av glede om jeg møtte en sånn mann! Er selv veldig anonym på sosiale medier men har snap og messenger for å holde kontakt med familie. Har prøvd å sagt at jeg vurderer å slette, men da blir det protester.. Anonymkode: 0f355...6d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #16 Del Skrevet 10. oktober 2024 -jk- skrev (38 minutter siden): Høres ut som du beskriver meg. Har ikke Snap, bruker ikke Tiktok og sjelden Youtube. Ikke IG heller. Har FB-konto men bruker den kun for grupper. Legger sjelden ut noe selv. Messenger bruker jeg en del da. M52, har tidligere jobbet som IT-konsulent så jeg har god digital kompetanse. Ser bare ikke verdien i IG, Tiktok eller Snapchat. Bruker da heller tiden her på KG siden jeg foretrekker tekst foran bilder og video. Det er ganske rødt flagg da men vet ikke hva du deltar i her inne Er man mye på singelliv og dating så er det så rødt som det går an å bli hehe Anonymkode: 0f355...6d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #17 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): En fyr jeg liker er ikke på Snap, ikke på Tiktok eller IG. Han har FB, men bruker det i grunn ikke. Ikke Messenger heller. Ville du tenkt at dette var positivt eller negativt? )Vi er begge tidlig i 40-åra). Anonymkode: 415da...640 Positivt. Jeg har heller ikke Instagram, snapchat eller tiltok. Hvorfor skulle det vært et «rødt flagg» liksom🤷🏼♂️ Har Facebook for å holde tritt med arrangementer osv. Anonymkode: 158c0...fe5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 10. oktober 2024 #18 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er ganske rødt flagg da men vet ikke hva du deltar i her inne Er man mye på singelliv og dating så er det så rødt som det går an å bli hehe Anonymkode: 0f355...6d2 Tja, har vanligvis ikke frekventert det underforumet, men nå som jeg etter hvert må ut på markedet for første gang på nesten 30 år tenkte jeg det var greit å oppdatere kunnskapene litt Bruker altså ikke all tid på PCen her på KG da Er også mye på Reddit, diskusjon.no og et par andre plasser. Men det er mye interessant som diskuteres her på KG som man ikke finner på andre norske sider. Reddit har underforum for stort sett alt, men mye er like relevant for norske forhold. F.eks amerikanske datingvaner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #19 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er ganske rødt flagg da men vet ikke hva du deltar i her inne Er man mye på singelliv og dating så er det så rødt som det går an å bli hehe Anonymkode: 0f355...6d2 Er man mye singel og mange dater over tid er det ett rødt flagg. Anonymkode: e6e77...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 10. oktober 2024 #20 Del Skrevet 10. oktober 2024 Kanskje du overtenker litt her? Hvorfor dette skulle vært ett rødt flag forstår jeg virkelig ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå