Gå til innhold

Forberedelser til ekg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tar EKG på folk hver eneste dag. Hvis noen har stram spilebh ber jeg de bare om å løsne den bak, de trenger ikke å kle den helt av seg.  Vi bruker elektroder på anklene, så ikke nødvendig å åpne buksa, men styr unna strømpebukse. Med mindre du har busk rundt anklene er det ikke nødvendig å barbere seg heller. Det er stort sett mannfolk som må barberes på brystkassen for å feste elektrodene.

Anonymkode: 84ef3...bdd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleide alltid å kunne beholde BH'en på, men byttet sykehus og der fikk jeg beskjed om å ta av alt på overkroppen. Det var jeg ikke forberedt på i det hele tatt, og sykepleier liksom rev opp knappene for å komme til. Mens jeg diskret prøvde å dekke til det jeg kunne, for å slippe å ligge på "display"... Ellers er det ikke så mye å forberede seg på.

Anonymkode: f1dbf...7e0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg pleide alltid å kunne beholde BH'en på, men byttet sykehus og der fikk jeg beskjed om å ta av alt på overkroppen. Det var jeg ikke forberedt på i det hele tatt, og sykepleier liksom rev opp knappene for å komme til. Mens jeg diskret prøvde å dekke til det jeg kunne, for å slippe å ligge på "display"... Ellers er det ikke så mye å forberede seg på.

Rev opp knappene på sykehus trøya jeg fikk*

Skrevet

Jeg tok EKG både hos fastlege og akutten. Hos fastlegen måtte jeg ta av bh, men på akutten kunne jeg ha den på.

Jeg måtte ikke sitte i ro i forkant.

Anonymkode: c6da8...5b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...