AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #21 Skrevet 10. oktober 2024 Tar EKG på folk hver eneste dag. Hvis noen har stram spilebh ber jeg de bare om å løsne den bak, de trenger ikke å kle den helt av seg. Vi bruker elektroder på anklene, så ikke nødvendig å åpne buksa, men styr unna strømpebukse. Med mindre du har busk rundt anklene er det ikke nødvendig å barbere seg heller. Det er stort sett mannfolk som må barberes på brystkassen for å feste elektrodene. Anonymkode: 84ef3...bdd 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #22 Skrevet 10. oktober 2024 Jeg pleide alltid å kunne beholde BH'en på, men byttet sykehus og der fikk jeg beskjed om å ta av alt på overkroppen. Det var jeg ikke forberedt på i det hele tatt, og sykepleier liksom rev opp knappene for å komme til. Mens jeg diskret prøvde å dekke til det jeg kunne, for å slippe å ligge på "display"... Ellers er det ikke så mye å forberede seg på. Anonymkode: f1dbf...7e0
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #23 Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg pleide alltid å kunne beholde BH'en på, men byttet sykehus og der fikk jeg beskjed om å ta av alt på overkroppen. Det var jeg ikke forberedt på i det hele tatt, og sykepleier liksom rev opp knappene for å komme til. Mens jeg diskret prøvde å dekke til det jeg kunne, for å slippe å ligge på "display"... Ellers er det ikke så mye å forberede seg på. Anonymkode: f1dbf...7e0 Rev opp knappene på sykehus trøya jeg fikk* Anonymkode: f1dbf...7e0
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #24 Skrevet 11. oktober 2024 Jeg tok EKG både hos fastlege og akutten. Hos fastlegen måtte jeg ta av bh, men på akutten kunne jeg ha den på. Jeg måtte ikke sitte i ro i forkant. Anonymkode: c6da8...5b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå