AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #1 Del Skrevet 10. oktober 2024 Hva gjør slike på datingmarkedet egentlig? Skriver med en som forteller at han «jobber innen *****» og får det da til å høres ut som om han har en høy stilling som viser seg å være yrkesfaglig. Ikke galt med yrkesfaglig, men hvorfor utgi seg for å jobbe innen ett område (som tilsier høyere utsdaning) når det ikke er slik i det hele tatt? Så sier han at han har veldig stor interesse for et spesifikt tema, noe jeg også er, og for å lære mer om det spesifikke temaet, må man lese bøker om det, så jeg forteller at jeg skal begynne å lese en spesifikk bok om temaet hvorpå han da sier at han leser ikke bøker og mister fokus innen det har gått ti sider. Han spør hva jeg gjør akkurat nå, og jeg svarer at jeg henter ved. Da forteller han at vedfyring har han kuttet ut for han har varmepumpe osv osv Han kommer hjem fra jobb og klager på at han kommer hjem til tomt hus og at det er så kjedelig og trist å komme hjem til tomt hus. Ikke ett spørsmål om hva jeg har gjort i l a dagen eller hva jeg gjør. Han klager på singeltilværelsen men er null interessert i meg, eller å bli kjent med meg. Så etter et par dager vet jeg masse om han, hans jobb og yrke men han vet ingenting om hva jeg er utdannet til eller driver med. Alt vris over på megmegmeg og selvfokus hele veien. Er ikke dette litt merkelig? Er det virkelig mulig å være så selvopptatt? Anonymkode: f7c5c...1be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #2 Del Skrevet 10. oktober 2024 Kjedelig, dum, ukonsentrert og løgner? Anonymkode: a480f...25a 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #3 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hva gjør slike på datingmarkedet egentlig? Skriver med en som forteller at han «jobber innen *****» og får det da til å høres ut som om han har en høy stilling som viser seg å være yrkesfaglig. Ikke galt med yrkesfaglig, men hvorfor utgi seg for å jobbe innen ett område (som tilsier høyere utsdaning) når det ikke er slik i det hele tatt? Så sier han at han har veldig stor interesse for et spesifikt tema, noe jeg også er, og for å lære mer om det spesifikke temaet, må man lese bøker om det, så jeg forteller at jeg skal begynne å lese en spesifikk bok om temaet hvorpå han da sier at han leser ikke bøker og mister fokus innen det har gått ti sider. Han spør hva jeg gjør akkurat nå, og jeg svarer at jeg henter ved. Da forteller han at vedfyring har han kuttet ut for han har varmepumpe osv osv Han kommer hjem fra jobb og klager på at han kommer hjem til tomt hus og at det er så kjedelig og trist å komme hjem til tomt hus. Ikke ett spørsmål om hva jeg har gjort i l a dagen eller hva jeg gjør. Han klager på singeltilværelsen men er null interessert i meg, eller å bli kjent med meg. Så etter et par dager vet jeg masse om han, hans jobb og yrke men han vet ingenting om hva jeg er utdannet til eller driver med. Alt vris over på megmegmeg og selvfokus hele veien. Er ikke dette litt merkelig? Er det virkelig mulig å være så selvopptatt? Anonymkode: f7c5c...1be Det med at de gir seg ut for å være mer/noe annet enn de er føler jeg mange gjør. Så går det noen måneder så skjønner man at jøss, her er ting litt annerledes enn det ble presentert. Skjønner de ikke at de vil bli gjennomskuet? Og det med å snakke om seg selv føler jeg er en manneting det også.... nei hva skal vi med de?! Anonymkode: af2c8...6b6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. oktober 2024 #4 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hva gjør slike på datingmarkedet egentlig? Skriver med en som forteller at han «jobber innen *****» og får det da til å høres ut som om han har en høy stilling som viser seg å være yrkesfaglig. Ikke galt med yrkesfaglig, men hvorfor utgi seg for å jobbe innen ett område (som tilsier høyere utsdaning) når det ikke er slik i det hele tatt? Så sier han at han har veldig stor interesse for et spesifikt tema, noe jeg også er, og for å lære mer om det spesifikke temaet, må man lese bøker om det, så jeg forteller at jeg skal begynne å lese en spesifikk bok om temaet hvorpå han da sier at han leser ikke bøker og mister fokus innen det har gått ti sider. Han spør hva jeg gjør akkurat nå, og jeg svarer at jeg henter ved. Da forteller han at vedfyring har han kuttet ut for han har varmepumpe osv osv Han kommer hjem fra jobb og klager på at han kommer hjem til tomt hus og at det er så kjedelig og trist å komme hjem til tomt hus. Ikke ett spørsmål om hva jeg har gjort i l a dagen eller hva jeg gjør. Han klager på singeltilværelsen men er null interessert i meg, eller å bli kjent med meg. Så etter et par dager vet jeg masse om han, hans jobb og yrke men han vet ingenting om hva jeg er utdannet til eller driver med. Alt vris over på megmegmeg og selvfokus hele veien. Er ikke dette litt merkelig? Er det virkelig mulig å være så selvopptatt? Anonymkode: f7c5c...1be Bare send han videre. Han bruker deg som en emosjonell søppelbøtte 🤮. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #5 Del Skrevet 10. oktober 2024 Du som velger disse mennene da. Matchet med mange på tinder, de fleste var interesserte tilbake. Ble noen fine dater også, men ikke noe for meg. De andre bare fjernet jeg Anonymkode: 50d1b...8b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #6 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du som velger disse mennene da. Matchet med mange på tinder, de fleste var interesserte tilbake. Ble noen fine dater også, men ikke noe for meg. De andre bare fjernet jeg Anonymkode: 50d1b...8b9 Er jo for å gi de en sjanse, men når det hele er som en egotripp fra hans side, iblandet et par andre usjarmerende ingredienser, så blir det jo ikke å kaste vekk mer tid på vedkommende, men jeg forstår virkelig ikke at de ikke begriper hvordan de fremstår selv. Voksne mannen… Anonymkode: f7c5c...1be 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 10. oktober 2024 #7 Del Skrevet 10. oktober 2024 Nå er han kanskje egoistisk og selvsentrert. Men hvorfor forsetter du å chatte med han for så å legge ut ett innlegg her? Dropp fyren og finn deg noen andre? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #8 Del Skrevet 10. oktober 2024 Det er like merkelig at du velger å fortsatt ha kontakt med han hvis du synes han er så fæl. Anonymkode: 843f5...c05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #9 Del Skrevet 10. oktober 2024 Jeg tenker det ikke er så rart den mannen er ensom og bor alene. Han mangler sosiale antenner som ikke viser interesse for å bli kjent med deg. Anonymkode: 3efa6...6e2 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #10 Del Skrevet 10. oktober 2024 Hannabanna skrev (20 minutter siden): Nå er han kanskje egoistisk og selvsentrert. Men hvorfor forsetter du å chatte med han for så å legge ut ett innlegg her? Dropp fyren og finn deg noen andre? Nei som sagt tenkte jeg å gi det en sjanse så skrev med han i et par dager, men har sluttet å skrive med vedkommende. Anonymkode: f7c5c...1be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 10. oktober 2024 #11 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei som sagt tenkte jeg å gi det en sjanse så skrev med han i et par dager, men har sluttet å skrive med vedkommende. Anonymkode: f7c5c...1be Han er nokk på datingmarkedet av samme grunn som alle andre men mangler selvinnsikt, og jo flere som ikke gidder mer hvor surere blir han. Uten å innse at han er grunnen. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #12 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Er jo for å gi de en sjanse, men når det hele er som en egotripp fra hans side, iblandet et par andre usjarmerende ingredienser, så blir det jo ikke å kaste vekk mer tid på vedkommende, men jeg forstår virkelig ikke at de ikke begriper hvordan de fremstår selv. Voksne mannen… Anonymkode: f7c5c...1be Hadde du ikke vært hypp på fyren så hadde du ikke kastet bort tid på å skrive om han her, frøken våt i trusekanten... Looove is in the air ❤️🥰❤️ Anonymkode: 2b00c...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #13 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Er jo for å gi de en sjanse, men når det hele er som en egotripp fra hans side, iblandet et par andre usjarmerende ingredienser, så blir det jo ikke å kaste vekk mer tid på vedkommende, men jeg forstår virkelig ikke at de ikke begriper hvordan de fremstår selv. Voksne mannen… Anonymkode: f7c5c...1be Hvorfor skal du gi noen som virker så uengasjert en sjanse? Da ber du jo om det selv Anonymkode: 50d1b...8b9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #14 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hadde du ikke vært hypp på fyren så hadde du ikke kastet bort tid på å skrive om han her, frøken våt i trusekanten... Looove is in the air ❤️🥰❤️ Anonymkode: 2b00c...ed8 Klovner interesserer meg ikke. Anonymkode: f7c5c...1be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #15 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva gjør slike på datingmarkedet egentlig? Skriver med en som forteller at han «jobber innen *****» og får det da til å høres ut som om han har en høy stilling som viser seg å være yrkesfaglig. Ikke galt med yrkesfaglig, men hvorfor utgi seg for å jobbe innen ett område (som tilsier høyere utsdaning) når det ikke er slik i det hele tatt? Så sier han at han har veldig stor interesse for et spesifikt tema, noe jeg også er, og for å lære mer om det spesifikke temaet, må man lese bøker om det, så jeg forteller at jeg skal begynne å lese en spesifikk bok om temaet hvorpå han da sier at han leser ikke bøker og mister fokus innen det har gått ti sider. Han spør hva jeg gjør akkurat nå, og jeg svarer at jeg henter ved. Da forteller han at vedfyring har han kuttet ut for han har varmepumpe osv osv Han kommer hjem fra jobb og klager på at han kommer hjem til tomt hus og at det er så kjedelig og trist å komme hjem til tomt hus. Ikke ett spørsmål om hva jeg har gjort i l a dagen eller hva jeg gjør. Han klager på singeltilværelsen men er null interessert i meg, eller å bli kjent med meg. Så etter et par dager vet jeg masse om han, hans jobb og yrke men han vet ingenting om hva jeg er utdannet til eller driver med. Alt vris over på megmegmeg og selvfokus hele veien. Er ikke dette litt merkelig? Er det virkelig mulig å være så selvopptatt? Anonymkode: f7c5c...1be ?? Dette var et rart innlegg, Hadde jo ingenting med overskriften å gjøre? Han sier han jobber innen blablabla. Hvilket inntrykk du får er jo helt irrelevant. Han jobber vel innen blablabla da, eller jobber han innenfor noe helt annet? Man MÅ ikke lese noen bøker om et emne for å være interessert i temaet. Det finnes mange måter å tilegne seg kunnskap på. Før mennesker fikk bøker måtte de tenke selv, filosofere, teste osv. Du virker veldig låst til din måte å se ting på, din måte å gjøre ting på. Jeg har en kompis som feilet totalt på skolen og droppet ut etter ungdomsskolen. Han har voldsom dysleksi, bøker vil du ikke finne i hans hus. Men, jammen har han bygget hele huset selv. Og du kan gå rundt hele huset hans og plukke og spise alt som gror (bare dropp gresset). Han er veldig interessert i veldig mye. Og han finner ut mye gjennom å diskutere, tenke, prøve og feile. Jeg kan skjønne at det siste du skriver kan være frustrerende og kjipt. Om du spør han om han, mens han ikke spør deg tilbake (eller først innimellom). Men spør du han? Eller bare deler han? Dette er også en annen måte å kommunisere på. Så om han bare deler, så forventer vel han at du bare deler. Men ja, hovedpoenget er at du må klare å åpne sinnet ditt, for det er «uendelig» mange måter å se ting på, gjøre ting på, være på. Jeg sier ikke det for å kritisere eller stille han i noe bedre lys enn deg. Men det er noe du burde gjøre for deg selv Anonymkode: ba53f...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #16 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ?? Dette var et rart innlegg, Hadde jo ingenting med overskriften å gjøre? Han sier han jobber innen blablabla. Hvilket inntrykk du får er jo helt irrelevant. Han jobber vel innen blablabla da, eller jobber han innenfor noe helt annet? Man MÅ ikke lese noen bøker om et emne for å være interessert i temaet. Det finnes mange måter å tilegne seg kunnskap på. Før mennesker fikk bøker måtte de tenke selv, filosofere, teste osv. Du virker veldig låst til din måte å se ting på, din måte å gjøre ting på. Jeg har en kompis som feilet totalt på skolen og droppet ut etter ungdomsskolen. Han har voldsom dysleksi, bøker vil du ikke finne i hans hus. Men, jammen har han bygget hele huset selv. Og du kan gå rundt hele huset hans og plukke og spise alt som gror (bare dropp gresset). Han er veldig interessert i veldig mye. Og han finner ut mye gjennom å diskutere, tenke, prøve og feile. Jeg kan skjønne at det siste du skriver kan være frustrerende og kjipt. Om du spør han om han, mens han ikke spør deg tilbake (eller først innimellom). Men spør du han? Eller bare deler han? Dette er også en annen måte å kommunisere på. Så om han bare deler, så forventer vel han at du bare deler. Men ja, hovedpoenget er at du må klare å åpne sinnet ditt, for det er «uendelig» mange måter å se ting på, gjøre ting på, være på. Jeg sier ikke det for å kritisere eller stille han i noe bedre lys enn deg. Men det er noe du burde gjøre for deg selv Anonymkode: ba53f...c10 Spurte alltid han. Prøvde jo å bli kjent. Han vred alt over til å handle om seg. Men var flere ting som alene avgjorde at videre kontakt var uaktuelt. Perverst prat om hans utstyr F eks. Er jeg ikke interessert i. Anonymkode: f7c5c...1be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #17 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spurte alltid han. Prøvde jo å bli kjent. Han vred alt over til å handle om seg. Men var flere ting som alene avgjorde at videre kontakt var uaktuelt. Perverst prat om hans utstyr F eks. Er jeg ikke interessert i. Anonymkode: f7c5c...1be Da slipper du å tenke mer på han. Men tror det blir vanskelig om man skal konkludere slik du har vist at du gjør i innlegget. For der var det noen enkle spørsmål som kunne vært med på å gi deg svar. Svar som ville fått frem at dine inntrykk var feil, evt bedre forståelse for hvordan han fungerer. Men du fikk til slutt noen svar på hvordan han fungerer. Du oppfatter han som pervers, for noen et pluss, for andre en dealbreaker. Lykke til neste gang Anonymkode: ba53f...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #18 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da slipper du å tenke mer på han. Men tror det blir vanskelig om man skal konkludere slik du har vist at du gjør i innlegget. For der var det noen enkle spørsmål som kunne vært med på å gi deg svar. Svar som ville fått frem at dine inntrykk var feil, evt bedre forståelse for hvordan han fungerer. Men du fikk til slutt noen svar på hvordan han fungerer. Du oppfatter han som pervers, for noen et pluss, for andre en dealbreaker. Lykke til neste gang Anonymkode: ba53f...c10 Jeg hadde hatt mer tålmodighet med han om han ikke hadde sendt perverse meldinger og klagd og sutra så mye. En annen ting er å bruke 5 år gamle bilder som er 10kg siden. Neitakk. Anonymkode: f7c5c...1be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #19 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg hadde hatt mer tålmodighet med han om han ikke hadde sendt perverse meldinger og klagd og sutra så mye. En annen ting er å bruke 5 år gamle bilder som er 10kg siden. Neitakk. Anonymkode: f7c5c...1be Joda, men så er han som han er. Lik som du er som du er. Dette er ikke noe tap for noen av dere. Anonymkode: ba53f...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #20 Del Skrevet 11. oktober 2024 Hva gjør slike på datingmarkedet? Sikkert det samme som deg. Synser og mener om hvem som er best, passende og ikke. Så vanskelig å sette sammen er det vel ikke? Anonymkode: 22ea8...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå