Anywho Skrevet 16. oktober 2024 #41 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 15.49): Jeg kupper tråden med et spørsmål jeg. Hvordan fikk dere disse pulevennene? Engangsopplegg som ble gjentatt eller var det et avtalt pulevenn"forhold" fra starten av? Anonymkode: 38323...9f9 For vår del starta det med en ons, som nå nærmer seg two-year-stand. Første gang vi møttes igjen etter ons’en var for sex, og snakka da om at ingen av oss er klare for forhold, bare vil ha sex. Holdt seg sånn ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. oktober 2024 #42 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har to som jeg møter med ujevne mellomrom. Hatt begge i et par år. Klarhet i at det er bare sex, ikke følelser. Da må det ta slutt. Til nå har det fungert fint. Han ene er singel, han andre er i et forhold. Fordel er å bli bedre kjent seksuelt, mye bedre enn ons. Og til de som sier at damene bare er en tømmestasjon; her er det felles utnyttelse av hverandres kropp og begjær. Anonymkode: 0676c...f17 Vet pulevennene dine om hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #43 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Lurer på hvordan man skriver det på en datingapp at man er ute etter en pulevenn? Kan jo ikke skrive det rett ut på den måten? Hvordan er best å ordlegge seg så menn skjønner det? Anonymkode: c6d40...de7 Jeg så endel kvinner skrive at de var ute etter noe fast, men ikke nødvendigvis kjæreste, eller bare: "ikke ute etter kjæreste" Det er sterke nok hint, spør du meg. Anonymkode: c2c08...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #44 Del Skrevet 16. oktober 2024 Irak skrev (42 minutter siden): Vet pulevennene dine om hverandre? Nei, og sånn skal det fortsette. Anonymkode: 0676c...f17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #45 Del Skrevet 16. oktober 2024 Av og på i noen år. Jeg fikk kjærester i mellom, hadde absolutt ingen kontakt da Anonymkode: 9ccf7...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2024 #46 Del Skrevet 16. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 19.19): I følge mange her trenger slike kvinner psykolog, de blir jo bare brukt. Tømt i og rømt fra. Anonymkode: 8fa17...c4d Hvordan i all verden kan du si det? Det skal ikke være noen som blir brukt. Det er gjensidig tilfredstillelse for begge parter Anonymkode: df331...903 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå