Gå til innhold

Dere som har pulevenner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 15.49):

Jeg kupper tråden med et spørsmål jeg. Hvordan fikk dere disse pulevennene? Engangsopplegg som ble gjentatt eller var det et avtalt pulevenn"forhold" fra starten av?

Anonymkode: 38323...9f9

For vår del starta det med en ons, som nå nærmer seg two-year-stand. Første gang vi møttes igjen etter ons’en var for sex, og snakka da om at ingen av oss er klare for forhold, bare vil ha sex. Holdt seg sånn ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har to som jeg møter med ujevne mellomrom. Hatt begge i et par år. Klarhet i at det er bare sex, ikke følelser. Da må det ta slutt. Til nå har det fungert fint. Han ene er singel, han andre er i et forhold. Fordel er å bli bedre kjent seksuelt, mye bedre enn ons. 
Og til de som sier at damene bare er en tømmestasjon; her er det felles utnyttelse av hverandres kropp og begjær. 

Anonymkode: 0676c...f17

Vet pulevennene dine om hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Lurer på hvordan man skriver det på en datingapp at man er ute etter en pulevenn? Kan jo ikke skrive det rett ut på den måten? Hvordan er best å ordlegge seg så menn skjønner det?

Anonymkode: c6d40...de7

Jeg så endel kvinner skrive at de var ute etter noe fast, men ikke nødvendigvis kjæreste, eller bare: "ikke ute etter kjæreste"

Det er sterke nok hint, spør du meg. 

Anonymkode: c2c08...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (42 minutter siden):

Vet pulevennene dine om hverandre?

Nei, og sånn skal det fortsette.

Anonymkode: 0676c...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og på i noen år. Jeg fikk kjærester i mellom, hadde absolutt ingen kontakt da

Anonymkode: 9ccf7...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 19.19):

I følge mange her trenger slike kvinner psykolog, de blir jo bare brukt. Tømt i og rømt fra. 

Anonymkode: 8fa17...c4d

Hvordan i all verden kan du si det? Det skal ikke være noen som blir brukt. Det er gjensidig tilfredstillelse for begge parter

Anonymkode: df331...903

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...