AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #1 Del Skrevet 10. oktober 2024 Hvor lenge har dere holdt på? Altså ikke samleievarighet, men relasjonen? Jeg lå med samme dame i halvannet år. Mitt lengste pulevenn-opplegg. Hun fikk kjæreste. Dessverre, ellers kunne vi holdt på resten av livet. Nydelig sex. Magisk kropp. Anonymkode: 20607...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 10. oktober 2024 #2 Del Skrevet 10. oktober 2024 Holdt på 38 år, før jeg ble lei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 10. oktober 2024 #3 Del Skrevet 10. oktober 2024 Er vel en 12 år, med pauser basert på monogami etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #4 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvor lenge har dere holdt på? Altså ikke samleievarighet, men relasjonen? Jeg lå med samme dame i halvannet år. Mitt lengste pulevenn-opplegg. Hun fikk kjæreste. Dessverre, ellers kunne vi holdt på resten av livet. Nydelig sex. Magisk kropp. Anonymkode: 20607...057 Hvorfor ble ikke du sammen med henne? Anonymkode: fd3f8...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #5 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor ble ikke du sammen med henne? Anonymkode: fd3f8...b66 Nå er jeg ikke TS men litt av poenget er at om en bare er pulevenn så må begge i relasjonen være ærlig på at det er det en er og endrer det seg for en må en gi beskjed til den andre så en ikke fortsetter om en er forelsket og en ser på det som bare ett fwb forhold. Dei jeg har hatt av pulevenner har stort sett vart rundt 1-2 år. Himla deilig tid med hun ene Anonymkode: 2c699...9e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #6 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor ble ikke du sammen med henne? Anonymkode: fd3f8...b66 Hvorfor skulle han bli sammen med henne?? Anonymkode: 69f2a...8a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #7 Del Skrevet 11. oktober 2024 Siden 2014 her...litt av og på. Hun er gift, men vil fortsatt møtes 1-2 ganger pr mnd.. Møtte henne når hun var single, men hun klarer ikke gi slipp. Deilig trent kropp på henne...leverer så det holder hver gang, hun får altfor lite av mannen. Samt at min er mye tykkere som hun sier...gir henne orgasme ved samleie. Anonymkode: 444bc...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #8 Del Skrevet 11. oktober 2024 Jeg kupper tråden med et spørsmål jeg. Hvordan fikk dere disse pulevennene? Engangsopplegg som ble gjentatt eller var det et avtalt pulevenn"forhold" fra starten av? Anonymkode: 38323...9f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #9 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor skulle han bli sammen med henne?? Anonymkode: 69f2a...8a6 Siden han kunne tenke seg sex med henne resten av livet. Anonymkode: fd3f8...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #10 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg kupper tråden med et spørsmål jeg. Hvordan fikk dere disse pulevennene? Engangsopplegg som ble gjentatt eller var det et avtalt pulevenn"forhold" fra starten av? Anonymkode: 38323...9f9 Møtte henne mens hun var single....via nett. Etter et års tid oppdager jeg via insta at hun hadde fått seg type 😅 Tok opp dette med henne, der hun svarte: "åjaaa...vi to møttes før jo han, så det går bra!" Samtidig er hun mye kåtere og mer behov enn han...de har det supert ellers Gifte nå. Anonymkode: 444bc...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 11. oktober 2024 #11 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kupper tråden med et spørsmål jeg. Hvordan fikk dere disse pulevennene? Engangsopplegg som ble gjentatt eller var det et avtalt pulevenn"forhold" fra starten av? Anonymkode: 38323...9f9 Jobb, jobber tett sammen, i løpet av et halvt års tid ble vi så close at det ble naturlig. Har holdt på i ca to år nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 11. oktober 2024 #12 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg kupper tråden med et spørsmål jeg. Hvordan fikk dere disse pulevennene? Engangsopplegg som ble gjentatt eller var det et avtalt pulevenn"forhold" fra starten av? Anonymkode: 38323...9f9 Jeg liker ikke engangsopplegg. Noen få ganger har det blitt en relasjon ut av å møte noen på byen, men foretrakk feks tinder. Der er det lettere å finne ut om man er kompatibel og hva man ser etter. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #13 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvorfor ble ikke du sammen med henne? Anonymkode: fd3f8...b66 vil ikke binde meg Anonymkode: 20607...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #14 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg kupper tråden med et spørsmål jeg. Hvordan fikk dere disse pulevennene? Engangsopplegg som ble gjentatt eller var det et avtalt pulevenn"forhold" fra starten av? Anonymkode: 38323...9f9 avtalt via sukker, tinder osv. at vi skulle møtes, knulle om det kjentes rett. Anonymkode: 20607...057 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #15 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Møtte henne mens hun var single....via nett. Etter et års tid oppdager jeg via insta at hun hadde fått seg type 😅 Tok opp dette med henne, der hun svarte: "åjaaa...vi to møttes før jo han, så det går bra!" Samtidig er hun mye kåtere og mer behov enn han...de har det supert ellers Gifte nå. Anonymkode: 444bc...e89 hvem er gifte nå? Anonymkode: 20607...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #16 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): hvem er gifte nå? Anonymkode: 20607...057 Hun jeg møter Jeg er såklart single! Ikke så dum at jeg gifter meg. Anonymkode: 444bc...e89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #17 Del Skrevet 12. oktober 2024 Miss91 skrev (12 timer siden): Jobb, jobber tett sammen, i løpet av et halvt års tid ble vi så close at det ble naturlig. Har holdt på i ca to år nå Tenker du har sterke følelser i bildet også. Dere bruker mye tid sammen, så er nok et slag for deg om dette stopper. Anonymkode: 444bc...e89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 12. oktober 2024 #18 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenker du har sterke følelser i bildet også. Dere bruker mye tid sammen, så er nok et slag for deg om dette stopper. Anonymkode: 444bc...e89 Den smellen kommer, omstendighetene gjør det ikke mulig at vi er et par pr nå. Det har vi snakket mye om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #19 Del Skrevet 12. oktober 2024 Har holdt på med en venninde siden corona. Hun var singel da, og trengte noen som knulla henne. Anonymkode: fc00e...1c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #20 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 8.01): Nå er jeg ikke TS men litt av poenget er at om en bare er pulevenn så må begge i relasjonen være ærlig på at det er det en er og endrer det seg for en må en gi beskjed til den andre så en ikke fortsetter om en er forelsket og en ser på det som bare ett fwb forhold. Dei jeg har hatt av pulevenner har stort sett vart rundt 1-2 år. Himla deilig tid med hun ene Anonymkode: 2c699...9e6 I følge mange her trenger slike kvinner psykolog, de blir jo bare brukt. Tømt i og rømt fra. Anonymkode: 8fa17...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå