Gå til innhold

14:08 fasting, hvem er med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spiser lunsj 11.15 og middag 15.30. Normale/små porsjoner, dvs 1-2 skiver/knekkebrød, en potet osv. 

Gjort dette mandah-fredag i årevis nå. Går IKKE ned i vekt 🤔 Må nok trene mer!  

Men våkner ikke sulten og føler meg generelt lite sulten med denne spisemåten.

Spiser frokost 10 og middag 17/18 i helgene.

Anonymkode: 17fa5...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiser to knekkebrød til frokost, gjerne i 12 tiden. Smør. tomater, to egg og bønnespirer er pålegget. 

Så spiser jeg middag, ca 6 timer senere, minst 200 gram kjøtt av noe slag, helst kylling eller ytrefilet, med brokkoli, blomkål, en potet, tomater og en dæsj creme fraiche med hvitløk. 

Drikker 2 liter vann daglig, samt en dobbel espresso hver morgen. 

Gikk ned 15 kilo etter jul (da telte jeg kalorier, lå på ca 1200 pr dag), så gikk jeg over til periodisk faste etter jeg nådde ønsket vektnedgang og har holdt vekta siden da. 

Veide 75 kg da jeg startet nyttår og nå er jeg på stabile 60 kg. 

Anonymkode: 5488d...52b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg spiser lunsj 11.15 og middag 15.30. Normale/små porsjoner, dvs 1-2 skiver/knekkebrød, en potet osv. 

Gjort dette mandah-fredag i årevis nå. Går IKKE ned i vekt 🤔 Må nok trene mer!  

Men våkner ikke sulten og føler meg generelt lite sulten med denne spisemåten.

Spiser frokost 10 og middag 17/18 i helgene.

Anonymkode: 17fa5...9ca

Jeg går på tredemølle hverdag 2x30 min, gjør husarbeid så har jeg gått ned 3 kg på under 2 uker 

Anonymkode: 38c1b...645

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned masse med fasting for noen år siden, og klarte å komme til idealvekt.  Men så skjedde livet, og vipps hadde jeg gått opp i vekt. Nå må jeg ta grep, så i dag starter et nytt og bedre liv😅 For min del har det tidligere fungert best å ha første måltid mellom 12 og 15, og siste rundt 20.00. Nå tenker jeg å snart ta første måltid. 

For min del har fasting fungert godt fordi det hindrer meg i å spise masse tull på kvelden, så kaloriinntaket blir lavere. Jeg spiser også færre måltid med fasting. Så nå skal jeg ta grep igjen, og få vekk de kiloene igjen💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lidhun skrev (4 timer siden):

Jeg gikk ned masse med fasting for noen år siden, og klarte å komme til idealvekt.  Men så skjedde livet, og vipps hadde jeg gått opp i vekt. Nå må jeg ta grep, så i dag starter et nytt og bedre liv😅 For min del har det tidligere fungert best å ha første måltid mellom 12 og 15, og siste rundt 20.00. Nå tenker jeg å snart ta første måltid. 

For min del har fasting fungert godt fordi det hindrer meg i å spise masse tull på kvelden, så kaloriinntaket blir lavere. Jeg spiser også færre måltid med fasting. Så nå skal jeg ta grep igjen, og få vekk de kiloene igjen💪

Som meg da egentlig. Jeg også sliter med å spise tull på kvelden. Nå spiser jeg ingenting etter 18, og merker at det er bedre. Søtsugen forsvant også 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Queen94 skrev (På 21.10.2024 den 16.54):

Som meg da egentlig. Jeg også sliter med å spise tull på kvelden. Nå spiser jeg ingenting etter 18, og merker at det er bedre. Søtsugen forsvant også 

Er du veldig sliten på kvelden? For meg hjalp det bare å legge meg tidlig. Jeg var utslitt og da begynte jeg å spise for å holde ut. 

Anonymkode: fa46a...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du veldig sliten på kvelden? For meg hjalp det bare å legge meg tidlig. Jeg var utslitt og da begynte jeg å spise for å holde ut. 

Anonymkode: fa46a...3c2

Nei, er uke 3. har mer energi enn før 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dessverre passer ikke dette for meg.

Anonymkode: fa74c...7b6

Er 3 forsøk jeg har gitt dette. Denne gangen har jeg holdt ut mer enn 1 uke. Er på uke 3, gått ned 5 kg. Spiser ikke godteri, snacks og brus i det hele tatt per nå. 
spiser 1 til 2 måltider per dag avhengig av hvor mye jeg orker. Enkelte dager klarer jeg maks 1 taco før kunne jeg spise 3 stk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...