AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #1 Del Skrevet 10. oktober 2024 Sender han kjærlighetserklæringer hvor morgen på snap? Midt på dagen og kveld? Hvor ofte ringer han? Jeg forventer dette hver dag, er jeg krevende? Kjæresten min gir meg dette hver dag,men av og til lurer jeg på om han tenker jeg trenger mye bekretelser... Anonymkode: 9e493...bd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #2 Del Skrevet 10. oktober 2024 Oi! Dette hørtes veldig intenst ut. Hvor gamle er dere? Vi er begge ca 30, og har daglig kontakt over messenger/snap, men sender ikke hverandre kjærlighetserklæringer hver mnd. Ringes iblant, men møtes flere ganger i uken så det holder for vår del. Anonymkode: 52dc7...1c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #3 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oi! Dette hørtes veldig intenst ut. Hvor gamle er dere? Vi er begge ca 30, og har daglig kontakt over messenger/snap, men sender ikke hverandre kjærlighetserklæringer hver mnd. Ringes iblant, men møtes flere ganger i uken så det holder for vår del. Anonymkode: 52dc7...1c8 Hver morgen*, ikke "mnd" Anonymkode: 52dc7...1c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #4 Del Skrevet 10. oktober 2024 Du høres slitsom ut ja, dette kan blir for mye l iengden. Tipper du er veldig ung og usikker. Jeg og min mann bor hver for oss, har litt kontakt hver dag digitalt. Men ikke noe morgen melding osv.. Møtes 2-3 ganger i uken inkl helgen Deilig å bo for seg selv!! Sexen blir også bedre når man ikke pleier å være sammen 7 dager i uka...best å sove alene. Anonymkode: 319ef...d65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 10. oktober 2024 #5 Del Skrevet 10. oktober 2024 Snap hver morgen, og så ringer vi og vekker hverandre hvis en av oss ikke sender/åpner snap før et vist tidspunkt. Ellers så snapper vi jevnt igjennom dagen. Alt i fra hverdagslige ting, jobb, barn og kjærlighetserklæringer. Ringes noen ganger etter jobb, og så FaceTime vi hver kveld. Vi har begge like store behov for bekreftelse og kommunikasjon hver dag. For andre virker dette veldig overdrevet, men for oss er dette helt naturlig og vi har begge helt like behov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #6 Del Skrevet 10. oktober 2024 Minst fem meldinger hver dag, oppdateringer om smått og stort er vår måte. Det er ikke akseptabelt at det går en dag uten kontakt og det er vi begge enige om. Slik er naturlig for oss. Anonymkode: 2abad...60a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #7 Del Skrevet 11. oktober 2024 Vi ser hverandre 3-4 dager i uken. Sender ikke melding om morgenen, da må det være noe spesielt som en fin soloppgang eller noe som skjer på vei til jobb. Snapper gjennom dagen, ringes om vi ikke møtes den dagen. Sender alltid godnatt. Du hørtes veldig krevende ut.... Anonymkode: d0ccc...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #8 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Du høres slitsom ut ja, dette kan blir for mye l iengden. Tipper du er veldig ung og usikker. Jeg og min mann bor hver for oss, har litt kontakt hver dag digitalt. Men ikke noe morgen melding osv.. Møtes 2-3 ganger i uken inkl helgen Deilig å bo for seg selv!! Sexen blir også bedre når man ikke pleier å være sammen 7 dager i uka...best å sove alene. Anonymkode: 319ef...d65 Knullekompis kalles det. Han har sikkert ei til han driver på med når du skal «best å sove alene». Det aller beste i verden, er å sove tett inntil en man elsker. Anonymkode: 5cb25...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #9 Del Skrevet 11. oktober 2024 Ikke hver morgen , men forventer å høre fra han i løpet av formiddagen . Så snapper vi litt gjennom dagen , mest på kveld og ettermiddag . Ringes stort sett hver kveld . Anonymkode: 23a44...95c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #10 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Sender han kjærlighetserklæringer hvor morgen på snap? Midt på dagen og kveld? Hvor ofte ringer han? Jeg forventer dette hver dag, er jeg krevende? Kjæresten min gir meg dette hver dag,men av og til lurer jeg på om han tenker jeg trenger mye bekretelser... Anonymkode: 9e493...bd1 Hvorfor, ts, tenker du at han er den agerende part? Jeg leser i innlegget ditt om en part i forholdet. Nemlig han. Og en vedlikeholdsdel, i rene tekst en gjenstand, som skal «holdes» i forholdet. Nemlig deg. Ikke vær gjenstanden i eget liv, ts. Det er et elendig livsvalg. Så for å svare på spørsmålet: et godt forhold skal dekke forventningene og behovene til to personer (Sånn til vanlig, er dere flere så må det dekke fleres behov). Han er ikke en vaktmester i ditt liv. Så ikke omtal han som en. For du er også et menneske, ikke en potteplante. Du skal gi 50%, du skal ikke sitte på en knakk og vente på «å få». Så kom deg av knekken. Bli hovedpersonen i eget liv. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Knullekompis kalles det. Han har sikkert ei til han driver på med når du skal «best å sove alene». Det aller beste i verden, er å sove tett inntil en man elsker. Anonymkode: 5cb25...74f Det aller beste i verden er å omgi seg med personer som ikke dømmer andre. Anonymkode: 115e3...8da 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #11 Del Skrevet 11. oktober 2024 Svaret er enkelt: dere må snakke om dette...hvor mye behov som er hos begge... Godt med tid fra hverandre. Anonymkode: 319ef...d65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #12 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): ,men av og til lurer jeg på om han tenker jeg trenger mye bekretelser... Dette lurer av og til kjæresten min på, og da spør hun, og så svarer jeg. Hvis du bare hungrer etter bekreftelse, men samtidig er dårlig på kommunikasjon, så tipper jeg at det siste kommer til å ta deg. Anonymkode: ca1a9...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #13 Del Skrevet 11. oktober 2024 Altfor needy. Anonymkode: d714e...38f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #14 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Knullekompis kalles det. Anonymkode: 5cb25...74f Nei, kjæreste. Anonymkode: 319ef...d65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #15 Del Skrevet 11. oktober 2024 Vi ringes kort daglig, men mest bare for å lage avtaler. Ingen av oss skriver kliss klass på meldinger. Men vi er mye sammen da, og tar kliss klasset da🤭 Anonymkode: f426d...49e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #16 Del Skrevet 11. oktober 2024 Vi har vært sammen fire år, møtes hver helg. Sender god-morgen og natta-melding hver dag, men ikke kjærlighetserklæringer mange ganger om dagen nei! Sjelden vi ringes. Synes du er krevende ja - er du veldig usikker på deg selv/forholdet? Jeg for min del vet at han elsker meg og stiller opp for meg. Har ikke behov for at han forsikrer meg. Vi er da voksne mennesker... Anonymkode: 70d33...fce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 11. oktober 2024 #17 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Knullekompis kalles det. Han har sikkert ei til han driver på med når du skal «best å sove alene». Det aller beste i verden, er å sove tett inntil en man elsker. Anonymkode: 5cb25...74f Det er jeg virkelig ikke enig i. Sover aller best alene. Jeg har hatt knullekompis. Vi møttes utelukkende for å ha sex. Ingenting annet. Nå har jeg kjæreste som jeg ikke bor sammen med, og vi skal heller ikke bo sammen. Men det forholdet dreier seg om mye mer enn bare sex. Det er stor forskjell på ff og kjæreste, selv om man ikke bor sammen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #18 Del Skrevet 11. oktober 2024 Pingvinen skrev (17 minutter siden): Det er jeg virkelig ikke enig i. Sover aller best alene. Jeg har hatt knullekompis. Vi møttes utelukkende for å ha sex. Ingenting annet. Nå har jeg kjæreste som jeg ikke bor sammen med, og vi skal heller ikke bo sammen. Men det forholdet dreier seg om mye mer enn bare sex. Det er stor forskjell på ff og kjæreste, selv om man ikke bor sammen Hvilke andre ting dreier det seg om? Og hva er årsaken til å ikke ville bo sammen? Anonymkode: d0ccc...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 11. oktober 2024 #19 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilke andre ting dreier det seg om? Og hva er årsaken til å ikke ville bo sammen? Anonymkode: d0ccc...19a Vi går på kino, ser tv, går tur, spiser sammen, drar på konserter, restauranter, reiser. Ja alt man gjør som kjærester. Jeg var gift I 25 år. Nå er barna voksne. Stortrives med å bo alene. Synes det er herlig å ha noe eget. Ønsker ikke å ha noen å være sammen med hver dag. Det synes kjæresten min og. Særbo er stadig mer populært. Og det dreier seg om veldig mye mer enn sex. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #20 Del Skrevet 11. oktober 2024 I starten av forholdet, dvs de første 2 årene, kommuniserte vi jevnlig gjennom dagen med snap og meldinger osv. Det ble bare sånn av seg selv fordi begge ønsket det. Nå, 6 år inn i forholdet, blir det vel kanskje et par meldinger per dag. Noen ganger mer, noen ganger mindre. Vi sees ca annenhver helg +÷ Anonymkode: 322c2...4ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå