Lionda Skrevet 15. november 2002 #1 Del Skrevet 15. november 2002 Til uken begynner jeg som moderator på Aktuelle saker. Jeg gleder meg, og håper dere alle sammen vil fortsette å gjøre dette til et koselig forum, og sørge for at jeg får minst mulig å gjøre :blunke: Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 15. november 2002 #2 Del Skrevet 15. november 2002 Jeg skal i alle fall oppføre meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. november 2002 #3 Del Skrevet 15. november 2002 Jeg ser at Gry har gjort noen gode valg når det gjelder nye moderatorer. Flotte, greie jenter! Lykke til Lionda. Og resten av dere nye da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. november 2002 #4 Del Skrevet 15. november 2002 Grattis. Nå blir det flere av dem som skal slette og holde kontroll her, så nå må man bare passe kjeften sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 15. november 2002 #5 Del Skrevet 15. november 2002 Jeg ser at Gry har gjort noen gode valg når det gjelder nye moderatorer. Flotte, greie jenter! Lykke til Lionda. Og resten av dere nye da! Derom finnes ikke tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. november 2002 #6 Del Skrevet 15. november 2002 Dessuten har vel Gry vært flink til å plukke ut medhjelpere tidligere også.. bare så DET er sagt. Og jeg smisker ikke! Synes bare at dere er så dyktige jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 15. november 2002 #7 Del Skrevet 15. november 2002 I og med at jeg er en av de nye, så takker jeg for rosen Lea... Forøvrig er jeg enig i at moderatorene på KG har gjort en strålende jobb, og vi nye har gode rolle modeller... Og jeg? Jeg smisker aaaaaaaaldri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 15. november 2002 #8 Del Skrevet 15. november 2002 Smisk i vei, det virker helt sikkert Lionda blir en meget verdig arvtaker fra denne kjeftesmella her i hvert fall. Velkommen, Lionda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 16. november 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 16. november 2002 Tusen takk, Tusenfryd Jeg øver for harde livet for å få på plass kjeftesmelle-imaget mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2002 #10 Del Skrevet 16. november 2002 Gratulerer så mye Lionda og alle andre nye moderatorer. Grattisklem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 16. november 2002 #11 Del Skrevet 16. november 2002 Gratulerer med moderatorvervet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 16. november 2002 #12 Del Skrevet 16. november 2002 Gratulerer alle nye moderater .... *klemmer litt på dere også jeg i farta* Dette greier dere jenter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. november 2002 #13 Del Skrevet 16. november 2002 Synes du er tøff som tørs å gå inn i denne moderatorrollen! D hadde ikke vært meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 17. november 2002 #14 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg bare slenger meg på med resten av gjengen : GRATULERER SOM NY MODERATOR : ) Det var hyggelig å høre. Tøft gjort av deg og de andre nye. Det er nok litt å sette seg inn i,- og det står det respekt av! Lykke til :D Klem, Kattepus (som også skal prøve å være så saklig og høflig som mulig....) 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 17. november 2002 #15 Del Skrevet 17. november 2002 Jippi! Grattis fra meg også!!! Vi skal prøve å holde oss på matta! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 17. november 2002 #16 Del Skrevet 17. november 2002 Holde oss på matta Dorian??? Hvilken matte?? :o :o *ser meg forvirret omkring* Lykke til Lionda!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 17. november 2002 #17 Del Skrevet 17. november 2002 Den matta der vel...ups? Ingen matte? Jeg har en ganske ny orient-matte jeg har kjøpt på Ikea - kanskje den kan brukes? dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 18. november 2002 #18 Del Skrevet 18. november 2002 Fant en badematte på badet. Den er forholdsvis stor, men jeg føler det rimelig innskrenkende å holde meg kun på den matta.... Livet blir litt snevert for å si det sånn... Tror du det går ann med et teppe Dorian? Eller kanskje litt filt? For filten kan vi jo putte under skoene og så holder vi oss bokstavelig på den om vi går en tur eller ikke. Tror filten blir beste løsning jeg. At vi holder oss på filten. Enig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 18. november 2002 #19 Del Skrevet 18. november 2002 Ingen dum idé Litago, men nå er ikke jeg så veldig glad i filt da. Du kan jo putte en matte under surfboardet ditt når du skriver her inne, kanskje det er løsningen? En ku med sko har jeg aldri sett, men så er jo kua vår en spesiell ku da. Grattis og lykke til Lionda og alle dere andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 18. november 2002 #20 Del Skrevet 18. november 2002 Hvis Dorian og Kua skal rulle seg på matta - vil jeg være med :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå