Gå til innhold

19 åring min bor hjemme‼️

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uanonym bruker skrev (På 14.10.2024 den 14.01):

Jeg mener da ikke at foreldrene skal "ta pengene", men at voksne som bor hjemme hos foreldrene sine bør bidra økonomisk, i alle fall når foreldrene har dårlig økonomi. Det er jo ikke snakk om å kreve markedsleie, men at man betaler for eget forbruk. Har man 20 000 utbetalt og betaler 4000 for å bo hjemme, har man 16 000 til å bruke på sparing, festing og reising. Det er mye mer enn hva man vil ha når man bor alene.

Men vi får være enige om å være uenige.

Selvfølgelig, husk at du diskuterer med en som er ikke bare litt forvirret;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enmanelskeråhate skrev (1 time siden):

Selvfølgelig, husk at du diskuterer med en som er ikke bare litt forvirret;)

Hørt om å holde deg til sak og ikke person? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.10.2024 den 15.58):

Puh, det gjør så godt å lese og jeg begynne og gråte. Straks middag hos oss, og i dag får hun tandoori som hun faktisk like og jeg slippe og høre vi aldri har noe godt! Jeg skal ringe til Nav i morgen også, snakke med en veileder i tillegg og bare høre hva de foreslår! Jeg er sliten, derfor står jeg her med tårer i øynene! Takk for at dere «backe meg opp.»

Anonymkode: a0625...754

Herregud kvinne,din datter er VOKSEN! Kast henne ut om hun ikke bidrar. Du driver ikke Hotell Plaza all inklusive ,det koster å bo på hotell.

Anonymkode: c4d53...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har du fått snakket med sosionomen, TS? 

Tror det beste er at dattera di flytter ut. Jeg gjorde det selv som 19-åring og jeg tror det reddet forholdet mitt til mamma. 

Anonymkode: 0b709...4ae

Hei, jeg fikk snakket med en sosionom og jeg tror det hjalp! Jeg har formidlet videre til datteren min og hun ønsket vi skal bli enig uten en tredjepart. Jeg tar ikke mer enn 500 i strøm og 1500 i leie, også kan hun bli med å handle en uke. Hun tok det bra! Men må spørs det å se framover hvordan det vil gå, 

Anonymkode: a0625...754

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...