AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #1 Skrevet 10. oktober 2024 Hei alle sammen, jeg søker meg i hjel på hva folk har på nå når de vil føle seg fine. Jeg føler meg litt «lost in early 2000»🙈 er alenemor til to barn i barneskolealder. Har de siste to årene vært syk og gått ned mange kg. Jeg bruker str M-L nå(40-42) og er frisk igjen. Mye av det jeg eier er for stort, men mye er likevel fint på…i hverdagen. Jeg skal ut på byen med noen venner neste helg og tenkte på å unne meg noe nytt. Men sliter med hva som er fint/attraktivt. Har noen noe å bidra med av fakta/inspo? Skal spise middag på restaurant og skal gå litt i løpet av kvelden. Drinker på byen utover kvelden. Gruer for at jeg blir veldig kjedelig (er vel ganske kjedelig som person😅). Tips til sammensetning av antrekk og sko? Hva med hår og sminke? Går mest i jeans og cardigan på jobb, samt joggesko. Hadde vært kjekt å gjøre et godt førsteinntrykk om jeg møter en mannlig potensiell partner også. Er 35 år. Anonymkode: 5ea6a...3fb
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #2 Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei alle sammen, jeg søker meg i hjel på hva folk har på nå når de vil føle seg fine. Jeg føler meg litt «lost in early 2000»🙈 er alenemor til to barn i barneskolealder. Har de siste to årene vært syk og gått ned mange kg. Jeg bruker str M-L nå(40-42) og er frisk igjen. Mye av det jeg eier er for stort, men mye er likevel fint på…i hverdagen. Jeg skal ut på byen med noen venner neste helg og tenkte på å unne meg noe nytt. Men sliter med hva som er fint/attraktivt. Har noen noe å bidra med av fakta/inspo? Skal spise middag på restaurant og skal gå litt i løpet av kvelden. Drinker på byen utover kvelden. Gruer for at jeg blir veldig kjedelig (er vel ganske kjedelig som person😅). Tips til sammensetning av antrekk og sko? Hva med hår og sminke? Går mest i jeans og cardigan på jobb, samt joggesko. Hadde vært kjekt å gjøre et godt førsteinntrykk om jeg møter en mannlig potensiell partner også. Er 35 år. Anonymkode: 5ea6a...3fb Behold jeans, få deg en ny hvit overdel evnt en skjorte og kanskje en enkel dressjakke. Avviker ikke så mye fra det du vanlig bruker men en oppgradering. Putter du på litt dobber og høye hæler og en litt kul veske, så tenker jeg det er godt nok første intrykk. Kjøp deg gjerne en ny, litt mørk jeans uten steinvask og et fint enkelt belte som matcher vesken. Kanskje i brunt Anonymkode: a1384...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #3 Skrevet 10. oktober 2024 Jeg ville gått i en kjole, skal du danse bør det være en kjole som du er komfortabel med. Jeg liker ikke lange ermer på byen da det fort kan bli for varmt, har dacen genser/cardigan over ved behov. Er jo ikke noe problem å gå i jeans du allerede har og kjøpe en fin party topp viss det passer stilen din bedre. Jeg ville ikke tatt på ankel støvletter viss jeg brukte bukse og et par støvletter med høyere skaft viss jeg gikk i kjole eller skjørt da jeg lett fryser på beina. Ikke høyere heler enn du klarer å gå med over tid. Anonymkode: 4eb2c...63f 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #4 Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Behold jeans, få deg en ny hvit overdel evnt en skjorte og kanskje en enkel dressjakke. Avviker ikke så mye fra det du vanlig bruker men en oppgradering. Putter du på litt dobber og høye hæler og en litt kul veske, så tenker jeg det er godt nok første intrykk. Kjøp deg gjerne en ny, litt mørk jeans uten steinvask og et fint enkelt belte som matcher vesken. Kanskje i brunt Anonymkode: a1384...5f7 Takk! Putter man skjorta/t-skjorta nedi buksa? Eller henger den løst utenpå. Prøver å se for meg hvordan det blir med belte. Anonymkode: 5ea6a...3fb
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #5 Skrevet 10. oktober 2024 Pent skjørt/kjole, strømper, støvletter og en passende jakke etter været!? Anonymkode: 8e706...32a 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #6 Skrevet 11. oktober 2024 Dropp jeansen. bruk kjole. Anonymkode: d303b...a7e 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #7 Skrevet 11. oktober 2024 Jeg er 42 og antrekk styres litt av humør og dagsform. Men går jeg med jeans har jeg på meg en flott topp og høye hæler. Ellers har jeg gått i alt fra korte skjørt og trange kjoler. Viser gjerne kløft, men ikke vulgært. Og jeg sminker meg litt ekstra med fokus på øynene. Både jeg og jevnaldrende venninner synes det er kjempegøy å dolle seg opp og ha litt «Sex and The City» vibe med å ta antrekk og makeup litt over the top når vi først skal ut. Ellers er jeg oftest å se i turklær og caps🤭 Anonymkode: 2d941...546 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #8 Skrevet 11. oktober 2024 jeans er helt innafor om den sitter fint, de som henger i baken og over lårene er ikke så pene.. Bootcut er supert selv om du velger joggis til. Dropp dressjakkenom det ikke er "deg" men finn en jakke med et pent snitt, typ skinnjakke for eksempel, alltid en sikker vinner. Og en kul topp eller teskjorte så er du kledd for alt! Skulle du kjøpe nye sko kjøp noe du syns er komfortable såvel som pene, boots er veldig in nå.. Jeans ty Lois Reval, topp typ mos mosh og en skinnjakke typ denne kanskjemed boots som dette er klassisk og stilrent Anonymkode: 02051...9d2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #9 Skrevet 11. oktober 2024 Hvis kjole passer din kropp og du liker å gå med det, så er det sikker vinner om du håper møte en mann, som du skriver😀. Ikke draktjakke/blazer. M37 Anonymkode: 3e137...cc5 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #10 Skrevet 11. oktober 2024 Takk for tips dere! Må se om jeg finner en kjole som sitter pent. Tror det blir kaldt, så redd den altfor fornuftige delen av meg overtar og ender med ull innerst🙈 Anonymkode: 5ea6a...3fb
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #11 Skrevet 11. oktober 2024 Spør venninnene du skal på byen med? De har nok bedre oversikt enn gamle damer på KG. Anonymkode: 55ff4...39e 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #12 Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei alle sammen, jeg søker meg i hjel på hva folk har på nå når de vil føle seg fine. Jeg føler meg litt «lost in early 2000»🙈 er alenemor til to barn i barneskolealder. Har de siste to årene vært syk og gått ned mange kg. Jeg bruker str M-L nå(40-42) og er frisk igjen. Mye av det jeg eier er for stort, men mye er likevel fint på…i hverdagen. Jeg skal ut på byen med noen venner neste helg og tenkte på å unne meg noe nytt. Men sliter med hva som er fint/attraktivt. Har noen noe å bidra med av fakta/inspo? Skal spise middag på restaurant og skal gå litt i løpet av kvelden. Drinker på byen utover kvelden. Gruer for at jeg blir veldig kjedelig (er vel ganske kjedelig som person😅). Tips til sammensetning av antrekk og sko? Hva med hår og sminke? Går mest i jeans og cardigan på jobb, samt joggesko. Hadde vært kjekt å gjøre et godt førsteinntrykk om jeg møter en mannlig potensiell partner også. Er 35 år. Anonymkode: 5ea6a...3fb Jeans som sitter tett på kroppen, en sexy svart topp og en pen blezer/dressjakke. Husk øredobber,smykke,ringer og full sminke,og høyhelte sko. Anonymkode: 39275...eef
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #13 Skrevet 11. oktober 2024 Jeg går alltid i kjole. Eller en stilren sort bukse, med overdel. Aldri jeans, i alle fall. Kan ikke huske at noen har stilt til det, annet enn en og annen lunsj, på mange år. Anonymkode: 6e70a...eb0 2
Hotwife Skrevet 11. oktober 2024 #14 Skrevet 11. oktober 2024 Mitt tips ; Gå inn på en klesbutikk du liker, og velg noe av det de har på dukkene/utstilt. Butikkene holder seg oppdatert.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #15 Skrevet 13. oktober 2024 Jeg ville tatt på noen pene bukser (ikke jeans!) med vide ben, med en hvit og pen skjorte (gjerne silke) med oppbrettede ermer (ikke oppi buksa, ev. bare den ene siden oppi), noen fine armbånd, støvletter med høyt skaft og lav hæl. Skal du ha blazer, ville jeg tatt en lang og innsvingt, men kombinert det med en enkel svart og ganske kort kjole, og sorte strømpebukser og høye støvletter. Anonymkode: 49473...659
Pippi Lotta Skrevet 13. oktober 2024 #16 Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 11.10.2024 den 10.26): Takk for tips dere! Må se om jeg finner en kjole som sitter pent. Tror det blir kaldt, så redd den altfor fornuftige delen av meg overtar og ender med ull innerst🙈 Anonymkode: 5ea6a...3fb Ul trenger ikke være langermet turklær, det finnes ul singleter og ul underbokser (korte tyne shortser). Det er både fornuftig og let å "hjeme" under utringa topper eller korte skjørt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå