AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #21 Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette viste jeg ikke. Er ikke LV skinn? Nei stemmer det er det ikke vært det. Altså jeg ville aldri brukt så mye på en veske men det betyr ikke at jeg handler tingene mine på Nille. Eier meget dyre gjenstander bare ikke i veske kategorien, der holder det med noen tusen lapper da vesker ikke er min interesse. Og spesielt ikke LV som er full av logoer. Vi er mange som liker eksklusivitet, kvalitet, håndverk, design osv Anonymkode: 9e39d...699 De klassiske LV med logoen som de fleste bruker er ikke skinn, det er bare reimene som er skinn. Anonymkode: 95ba1...dd4 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #22 Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 13.21): Kjøpte for 2 for 23 år siden. Angrer ikke. Bruker de mye og de er like fine. Ja, verden har tredoblet seg ( altså de selges brukt for 3* det jeg kjøpte de for, men har regnet med inflasjon og lønnsvekst ) jeg tror ikke lv er det jeg hadde kjøpt nytt i dag, fordi det er så mange som har de nå. Blir litt « basic bitch» , før møtte jeg nesten ingen med samme veske . Uansett, de passer til alt og går aldri av moten , så det er kanskje et sikrere kjøp enn noe som er « in» i år. Anonymkode: c0dbe...e92 Jeg har også vesker som er atten- tjue år gamle og like fine, skinnvesker uten noe bestemt /kjent merke som kostet en del hundrelapper. Tror den dyreste, som jeg har brukt mye, kostet opp mot. 1000, som jeg synes var latterlig dyrt. De har aldri vært på eller av moten i noen spesiell grad. Anonymkode: f04e4...747
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #23 Skrevet 15. oktober 2024 Det kommer jo an på hvem du spør. Jeg syns absolutt ikke det er verdt det, venninnen min ville sagt det var verdt det. Anonymkode: 42192...340 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2024 #24 Skrevet 15. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 13.54): Typisk i slike tråder at det kommer svar fra folk som ikke har peiling på det TS spør om, men bare må benytte muligheten til å poengtere hvor stygg/harry/overpriset osv den aktuelle vesken er. Dette ville ALDRI skjedd i et bilforum eller annet sted der menn diskuterer og ber om råd. Anbefaler TS at du oppretter en tråd om dette på Purseblog sitt forum eller andre internasjonale sider der du kan få svar fra folk som faktisk vet hva de snakker om. Her på KG må du bare regne med at de fleste som svarer urelevant er av typen som shopper vesker på Nille og derfor gjør stort nummer ut av at de «Aaaldriiii ville brukt så mye på en veske» 🙄 Greit nok, men slutt da å svare i tråder der du ikke kan uttale deg saklig om det TS lurer på. Anonymkode: 62a9c...c73 Les HI en gang til. Anonymkode: f621a...2fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå