AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #1 Del Skrevet 10. oktober 2024 Har altid ønsket meg en bumbag veske fra LV. Har sett på den som koster 20400 i butikk. Er det helt sykt å bruke penger på? Vil den eventuelt stige i verdi ? Anonymkode: 5bb97...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #2 Del Skrevet 10. oktober 2024 Jeg tror ikke det merket er noe som stiger i verdi. Det er andre som gjør, som Birkin/Hermès eller Chanel o.l. Og for å slenge på min personlige mening (som du sikkert blåser i) så synes jeg LV er skikkelig stygt. Det er rett og slett ikke noe stilig eller pent over det merket. De virker "plastaktige" å se på, og all dekor består av LV bokstavene, glorete smurt utover hele veska. Skjønner virkelig ikke at noen vil gå rundt med den reklamen. Eller enda verre, å betale så mye for å gå rundt og vise frem LV over hele veska. Er det verdistigning du vil ha, velg et annet merke. Anonymkode: fba99...7f2 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 10. oktober 2024 #3 Del Skrevet 10. oktober 2024 Jag har ett par LV, har aldrig ångrat dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #4 Del Skrevet 10. oktober 2024 Jeg har en azur neverful og bruker den hver dag. Kjøpte brukt i nogenlunde grei stand til 12 000 kr. Anonymkode: d41df...98f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #5 Del Skrevet 10. oktober 2024 Har to LV-vesker, det er de jeg bruker absolutt mest 😊 Anonymkode: 95ba1...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 10. oktober 2024 #6 Del Skrevet 10. oktober 2024 (endret) Lu AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har altid ønsket meg en bumbag veske fra LV. Har sett på den som koster 20400 i butikk. Er det helt sykt å bruke penger på? Vil den eventuelt stige i verdi ? Anonymkode: 5bb97...5f4 Vet ikke om den stiger i verdi, det er vel først og fremst de som er vanskelig å få tak i som stiger i verdi.. Det er jo ingen ting i en veske som kan forsvare den prisen, så det kun betydningen det har for deg å inneha en slik en som kan svare på det.. 😉 Endret 10. oktober 2024 av LeneXCII 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #7 Del Skrevet 10. oktober 2024 Jeg personlig har så mye annet jeg heller ville brukt 20 000 kr enn en veske at for meg personlig er det ikke vært det. LV er ikke det merke som er kjent for å være en økonomisk investering men husk at selv ved et kjøp av en veske som hermes eller Chanel er du ikke garantert noen ting. Er design vesker noe som er viktig for deg personlig så kan det være vært det for deg. Jeg setter pris på andre ting så for meg ville ikke dette gitt noen verdi. Det betyr ikke at jeg ikke kan sløse mye penger på en gang, det kan jeg helt fint gjøre men det blir ikke på en veske. Anonymkode: 9e39d...699 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. oktober 2024 #8 Del Skrevet 11. oktober 2024 Jeg syns ikke det er verdt det, men det er fordi jeg personlig ikke syns vesken er så fin. Har du pengene og virkelig har lyst på den, så hvorfor ikke? Er ikke noe verre å bruke pengene på vesker enn dyre klær og sko. Men jeg tror ikke det er en veske som vil stige i verdi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #9 Del Skrevet 12. oktober 2024 Kjøpte for 2 for 23 år siden. Angrer ikke. Bruker de mye og de er like fine. Ja, verden har tredoblet seg ( altså de selges brukt for 3* det jeg kjøpte de for, men har regnet med inflasjon og lønnsvekst ) jeg tror ikke lv er det jeg hadde kjøpt nytt i dag, fordi det er så mange som har de nå. Blir litt « basic bitch» , før møtte jeg nesten ingen med samme veske . Uansett, de passer til alt og går aldri av moten , så det er kanskje et sikrere kjøp enn noe som er « in» i år. Anonymkode: c0dbe...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #10 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjøpte for 2 for 23 år siden. Angrer ikke. Bruker de mye og de er like fine. Ja, verden har tredoblet seg ( altså de selges brukt for 3* det jeg kjøpte de for, men har regnet med inflasjon og lønnsvekst ) jeg tror ikke lv er det jeg hadde kjøpt nytt i dag, fordi det er så mange som har de nå. Blir litt « basic bitch» , før møtte jeg nesten ingen med samme veske . Uansett, de passer til alt og går aldri av moten , så det er kanskje et sikrere kjøp enn noe som er « in» i år. Anonymkode: c0dbe...e92 Ser det forsvant noen ord i kommentaren. Det er verdien som har tredoblet seg, ikke verden, men da har jeg IKKE regnet med inflasjon og lønnsvekst . Anonymkode: c0dbe...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #11 Del Skrevet 12. oktober 2024 Kjøp den hvis det gir deg livsglede! Selv sikler jeg på en Celine Triomphe bucket bag. Anonymkode: accbf...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #12 Del Skrevet 12. oktober 2024 Hvis du liker den, og har så god råd at det ikke går på bekostning av noe annet, så kjør på. Anonymkode: 40792...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #13 Del Skrevet 12. oktober 2024 Ts! Jeg har kjøpt en neverfull replika, du kan kjøpe den billig av meg igjen og kjenne om vesken "er for deg" før du investerer store penger i en LV. Anonymkode: 45b8c...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #14 Del Skrevet 12. oktober 2024 Jeg har den gamle versjonen av bumbag fra LV. Jeg kjøpte den for 15 000 kr. Jeg angrer ikke. Men jeg tør ikke å bruke den. Bruker den ikke her jeg bor fordi her skal du ikke tru du er noe. Så jeg vil ikke vise at jeg har litt penger her jeg bor. Men har brukt den når jeg er på tur. Men jeg tør heller ikke å reise med den i utlandet fordi jeg er redd for at noen skal tru jeg har penger og stjeler den. Så det blir kun når jeg reiser i Norge. Så sånn sett så hadde jeg vel vært bedre uten den. Men den rommer så mye. Og greit å ha den på brystet. Så jeg elsker selve vesken. Men liker egentlig ikke at det er logo på den. Anonymkode: f4969...25f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 12. oktober 2024 #15 Del Skrevet 12. oktober 2024 Jeg hadde aldri betalt så mye for ei veske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #16 Del Skrevet 12. oktober 2024 jukkapalme skrev (På 11.10.2024 den 11.43): Jeg syns ikke det er verdt det, men det er fordi jeg personlig ikke syns vesken er så fin. Har du pengene og virkelig har lyst på den, så hvorfor ikke? Er ikke noe verre å bruke pengene på vesker enn dyre klær og sko. Men jeg tror ikke det er en veske som vil stige i verdi. For meg handler det også om at veskene er laget av plastikk. Som du sier om man har lyst på veskene så må man gjerne kjøpe dem. Men jeg har aldri skjønt hvordan Louis Vuitton har klart å få folk til å synes plastikk-vesker er noe eksklusivt man bør betale over 20 000 kroner for. Igjen, om man har pengene og ønsker å kjøpe disse veskene så må man gjerne gjøre det. Jeg har brukt mye penger på ting andre synes er tull. Så jeg dømmer ingen. Anonymkode: 44880...a47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #17 Del Skrevet 12. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ts! Jeg har kjøpt en neverfull replika, du kan kjøpe den billig av meg igjen og kjenne om vesken "er for deg" før du investerer store penger i en LV. Anonymkode: 45b8c...290 Hva skal du ha for den?. Disse piratkopiene er jo å få kjøpt fra Temu og AliExpress for et par hundrelapper. Anonymkode: aa3f4...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #18 Del Skrevet 12. oktober 2024 Typisk i slike tråder at det kommer svar fra folk som ikke har peiling på det TS spør om, men bare må benytte muligheten til å poengtere hvor stygg/harry/overpriset osv den aktuelle vesken er. Dette ville ALDRI skjedd i et bilforum eller annet sted der menn diskuterer og ber om råd. Anbefaler TS at du oppretter en tråd om dette på Purseblog sitt forum eller andre internasjonale sider der du kan få svar fra folk som faktisk vet hva de snakker om. Her på KG må du bare regne med at de fleste som svarer urelevant er av typen som shopper vesker på Nille og derfor gjør stort nummer ut av at de «Aaaldriiii ville brukt så mye på en veske» 🙄 Greit nok, men slutt da å svare i tråder der du ikke kan uttale deg saklig om det TS lurer på. Anonymkode: 62a9c...c73 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2024 #19 Del Skrevet 12. oktober 2024 Elsker LV og har flere, men jeg kjøpet ingen ny. Er hele tiden på utkikk etter brukte vintage skatter. Da ser jeg hvordan den har holdt seg, den koster mye mindre og verdien er på sitt laveste slik at jeg kam få ev. verdistigning. LV er sammen med Hermes og Chanel de veskene som holder verdien best og blir mer verdt over en viss tid Anonymkode: ba207...61a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2024 #20 Del Skrevet 13. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 13.41): For meg handler det også om at veskene er laget av plastikk. Som du sier om man har lyst på veskene så må man gjerne kjøpe dem. Men jeg har aldri skjønt hvordan Louis Vuitton har klart å få folk til å synes plastikk-vesker er noe eksklusivt man bør betale over 20 000 kroner for. Igjen, om man har pengene og ønsker å kjøpe disse veskene så må man gjerne gjøre det. Jeg har brukt mye penger på ting andre synes er tull. Så jeg dømmer ingen. Anonymkode: 44880...a47 Dette viste jeg ikke. Er ikke LV skinn? Nei stemmer det er det ikke vært det. AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 13.54): Typisk i slike tråder at det kommer svar fra folk som ikke har peiling på det TS spør om, men bare må benytte muligheten til å poengtere hvor stygg/harry/overpriset osv den aktuelle vesken er. Dette ville ALDRI skjedd i et bilforum eller annet sted der menn diskuterer og ber om råd. Anbefaler TS at du oppretter en tråd om dette på Purseblog sitt forum eller andre internasjonale sider der du kan få svar fra folk som faktisk vet hva de snakker om. Her på KG må du bare regne med at de fleste som svarer urelevant er av typen som shopper vesker på Nille og derfor gjør stort nummer ut av at de «Aaaldriiii ville brukt så mye på en veske» 🙄 Greit nok, men slutt da å svare i tråder der du ikke kan uttale deg saklig om det TS lurer på. Anonymkode: 62a9c...c73 Altså jeg ville aldri brukt så mye på en veske men det betyr ikke at jeg handler tingene mine på Nille. Eier meget dyre gjenstander bare ikke i veske kategorien, der holder det med noen tusen lapper da vesker ikke er min interesse. Og spesielt ikke LV som er full av logoer. Vi er mange som liker eksklusivitet, kvalitet, håndverk, design osv Anonymkode: 9e39d...699 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå