AnonymBruker Skrevet 10. oktober #1 Del Skrevet 10. oktober Ok, jeg trenger litt tips! Hvordan finne ut via samtale om noen er singel, uten at det blir sånn opplagt "jeg vil finne ut om du er singel fordi jeg er interessert"? Jeg trenger tips! Jeg har håpet lenge på at det skal komme en naturlig anledning via vanlig samtale, men nei. Og siden dette er en person jeg må forholde meg til videre til en viss grad uansett så har jeg ikke lyst til å være veldig direkte der. Jeg er ganske sikker på at han liker meg godt, men om det er bare som venn eller mulig noe mer klarer jeg ikke å få tak i. Ganske sjenert og forsiktig person dette. Han er utrolig anonym på nett, finner virkelig null informasjon på han, kun en gammel bostedsadresse som jeg vet at han ikke bor lengre. Anonymkode: 3bcdb...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #2 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og siden dette er en person jeg må forholde meg til videre til en viss grad uansett så har jeg ikke lyst til å være veldig direkte der. Hvordan er det med deg og søndagskvelder? Selv er jeg singel og føler at av alle ukedagene, er søndag den dagen jeg finner mest kjedelig. For eksempel. Og er han singel, så kan du videre spørre om dere skal ta en pizza eller gåtur neste søndag. Anonymkode: 0a500...8d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #3 Del Skrevet 10. oktober "hva skal du og fruen i helgen da?" er jo et ok spm. for å finne ut Anonymkode: bbe54...e99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #4 Del Skrevet 10. oktober "Bor du alene eller?" Et slikt spørsmål trenger ikke å oppfattes som romantisk interesse fra deg, og jeg har fått slike spørsmål mange ganger fra arbeidskolleger av samme kjønn, ol. uten noe som helst annen hensikt enn at de lurer på min livssituasjon generelt under smaltalk. Anonymkode: 2b162...561 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 10. oktober #5 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (22 minutter siden): "hva skal du og fruen i helgen da?" er jo et ok spm. for å finne ut Anonymkode: bbe54...e99 Den virker bare rar, da vil han begynne å lure på hvor denne "fruen" kommer ifra. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #6 Del Skrevet 10. oktober Hva med "har du noen fast du puler på du eller?" Anonymkode: 43887...78a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #7 Del Skrevet 10. oktober Hvorfor er det så farlig om han skjønner du er interresert? Sært Anonymkode: 7c034...d52 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #8 Del Skrevet 10. oktober Det er ganske vanlig å small talke om familiesituasjon eller hva man skal i helgen, så du kan bare finne ut av det sånn. Anonymkode: d67a9...189 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #9 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvorfor er det så farlig om han skjønner du er interresert? Sært Anonymkode: 7c034...d52 TS her. Kanskje ikke så farlig om han skjønner det, men ofte så er det flere rundt, og som nevnt er dette en person som jeg må forholde meg til videre også, noe som også gjelder de rundt. Og noen av de rundt har jeg ganske tett relasjon med. Veldig sjeldent vi snakkes helt på tomannshånd, da hadde det helt klart vært enklere. Vi er også voksne mennesker i 40-årene, med familier (barn). Anonymkode: 3bcdb...dd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #10 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her. Kanskje ikke så farlig om han skjønner det, men ofte så er det flere rundt, og som nevnt er dette en person som jeg må forholde meg til videre også, noe som også gjelder de rundt. Og noen av de rundt har jeg ganske tett relasjon med. Veldig sjeldent vi snakkes helt på tomannshånd, da hadde det helt klart vært enklere. Vi er også voksne mennesker i 40-årene, med familier (barn). Anonymkode: 3bcdb...dd1 Spør om han ønsker å møtes på tomannshånd da, så får du sagt det. En mann som er interessert vil alltid se på det som positivt om hun tar initiativ Anonymkode: 7c034...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #11 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spør om han ønsker å møtes på tomannshånd da, så får du sagt det. En mann som er interessert vil alltid se på det som positivt om hun tar initiativ Anonymkode: 7c034...d52 Som mann ville jeg absolutt ikke sett på det som positivt, med damer som virker så desperate. Overlat til meg (mannen) å ta initiativet, noe jeg gjør hvis jeg er interessert. Anonymkode: ccb83...8a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #12 Del Skrevet 10. oktober Snakk med ham om dagligdagse ting og følg med om han snakker i vi-form. Anonymkode: f4118...ec2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #13 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Som mann ville jeg absolutt ikke sett på det som positivt, med damer som virker så desperate. Overlat til meg (mannen) å ta initiativet, noe jeg gjør hvis jeg er interessert. Anonymkode: ccb83...8a3 Selv ser jeg på menn som spør meg om jeg er interessert som desperate. Anonymkode: 0a500...8d7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #14 Del Skrevet 10. oktober Det er overraskende vanskelig å naturlig få frem slik info 😄 Jeg har en kollega jeg snakker med ukentlig, ofte daglig, likevel tror jeg det tok minst ett år, om ikke mer, før jeg fant ut at han har samboer (og det lurer jeg på om det ikke var noen andre som nevnte litt tilfeldig, de møttes visst på jobb, men hun har siden sluttet). Nå var ikke jeg egentlig interessert, jeg bare flørtet litt uskyldig for gøy, men likevel. Jeg har skrudd ned noen hakk nå, vil ikke at noen skal få feil inntrykk. Det har aldri hverken blitt sagt eller gjort noe samboeren ikke kunne vært til stede for altså, men jeg har sett litt for mange jobbromanser utvikle seg. Anonymkode: 053b6...cbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #15 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Selv ser jeg på menn som spør meg om jeg er interessert som desperate. Anonymkode: 0a500...8d7 Man spør selvsagt ikke om hun er interessert, man bare antar at hun er det og opptrer deretter. Det minste lille tegn til uinteresse så går man enkelt videre til neste. Anonymkode: ccb83...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #16 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er det så farlig om han skjønner du er interresert? Sært Anonymkode: 7c034...d52 Enig, hvorfor ikke bare spørre om han er singel. Det er virkelig ikke farlig Anonymkode: 775b2...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #17 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Selv ser jeg på menn som spør meg om jeg er interessert som desperate. Anonymkode: 0a500...8d7 Jeg gjør ikke. Kan ha negative tanker, utifra situasjonen. Men kan jo ha positive tanker også. Anonymkode: 45b9d...dc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #18 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Selv ser jeg på menn som spør meg om jeg er interessert som desperate. Anonymkode: 0a500...8d7 Hvorfor gjør du det? Det er jo bare et trist syn å ha, er det ikke? Om jeg hadde sett deg ut ifra mengden, og kjent at hun der vekker nysgjerrigheten i meg. Så hadde du umiddelbart tenkt at jeg var desperat om jeg tok kontakt og spurte om du var singel? Jeg synes det er trist, fordi det sier mer om ditt syn på deg selv enn det du tror du har på meg. For jeg er ikke desperat, jeg ble bare betatt. Aviser du meg er du etterhvert glemt, om jeg vekker samme nysgjerrighet i deg så blir det spennende å se hvor veien går videre.... Anonymkode: 775b2...5b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #19 Del Skrevet 10. oktober Vi møttes, begynte å prate, og etterhvert, når det kjentes naturlig med tanke på hvor vi var i samtalen, så spurte jeg om han hadde kone og barn. Da visste han allerede at jeg var skilt og hadde et barn fra før av. Vi ble gift. Anonymkode: 712cb...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #20 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Som mann ville jeg absolutt ikke sett på det som positivt, med damer som virker så desperate. Overlat til meg (mannen) å ta initiativet, noe jeg gjør hvis jeg er interessert. Anonymkode: ccb83...8a3 En er da ikke nødvendigvis desperat bare pga en tar initiativ til å møtes, det betyr evt at du er desperat om du tar initiativ også med den logikken Anonymkode: 7c034...d52 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå