AlternativX Skrevet 13. oktober #21 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Pass på at du faktisk får brystet i bakken når du bruker strikk. Er den så stram at det ikke blir kontakt, så hjelper det lite. Det kan også være lurt å trene negative reps. Altså holde igjen så sakte du klarer på siste repetisjon av et sett. Da uten strikk selvsagt. Anonymkode: 568fc...0db For meg hjalp det masse, lell om jeg kanskje ikke fikk brystet nedi i starten. Nå tar jeg strake uten problem! Men sier ikke at det funker for alle. Men fungerte ihvertfall ikke på kne eller mot en benk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månemannen Skrevet 16. oktober #22 Del Skrevet 16. oktober Benkpress trener ikke serratus anterior, men hvis du gjør dips eller overhead press så tror jeg det er nok for serratus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #23 Del Skrevet 18. oktober Du vet at du må gjøre progressiv overbelastning ja? Ellers er styrketrening totalt bortkastet tid. Anonymkode: ed8da...fcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå