AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #1 Skrevet 10. oktober 2024 Har tidligere stripet håret (bleket) hos frisør. Masse tynne striper. Er nå flere mnd siden sist og jeg har endel ettervekst. Er ikke en «hard» linje, men mer flytende overgang. Av diverse grunner har jeg nå ikke mulighet å sitte hos frisøren i 2,5-3 timer for å ordne etterveksten. vurderer å farge håret hjemme (mørkere) for å få en mindre fremtreden ettervekst. Er det mulig, med ok resultat? Har aldri farget håret hjemme, så har null erfaring her. Noen tips, anbefalinger? Anonymkode: 57b56...3d3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #2 Skrevet 10. oktober 2024 Jeg ville ikke gjort det. Hjemmefarge er hardt for håret og blir ofte ikke bra. Jeg syns det ser fint ut, ville bare latt det vokse ut. Anonymkode: 1760b...cf3 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #3 Skrevet 10. oktober 2024 Hadde gått for en toning i lengdene for å minimere skillet litt, uten at det blir så hardt. Sjekk ut bybente.no, og send de bilder, så får du hjelp. Anonymkode: b720d...1a8 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #4 Skrevet 10. oktober 2024 Farger fint håret hjemme selv så bare tull de som sier ikke gjør det. Men du må vite litt hva du gjør. I forhold til farger og kræsj der med oransje/grønt osv. Tror ikke det er noe prob med å slenge i moe mørk hos deg. Om du tar innerst tilslutt så du jevener opp fargen likere så blir det vel bra. Se tipset over by bente, lurt! Anonymkode: 75ea7...175
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå