AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #1 Del Skrevet 10. oktober 2024 Har vært singel en god stund nå etter 10 års ekteskap og to barn. Var mye på tinder før, og gikk på date etter date. Ingen som det var veldig god kjemi med, men ble enige med en om en "venne-løsning med fordeler". Og det funket jo fint for å få dekket behovene mine for en periode. Men så kjente jeg at jeg ønsker en kjæreste, en å dele gode og dårlige dager med og som er der i hverdagen. Så da gjorde jeg som man får beskjed om for å utvide nettverket. Fant en ny hobby (crossfit og seiling), skiftet jobb, startet å bli med venner ut på byen osv. Men i ny jobb er alle menn gift eller ikke min "type" mann, og desverre ikke så mange menn heller (skole). På nye hobbier stortrives jeg skikkelig! Men lite menn der også desverre, noe jeg fant merkelig, for trodde crossfit var mer mannsdominert, men det er jo virkelig fåtall av menn der! Det samme gjelder seiling, men der var det vist kvinnelag og herrelag, så treffer jo aldri mennene. På byn med venninner er det bare fulle menn som spanderer drinker for et ligg, så det er hvertfall uaktuelt. Og venninnegjengen er godt etablerte og gifte, og har lite sosiale lag hvor det er andre venner av dem igjen, så vanskelig å finne noen "venner av venner. Altså, hvor treffer man single menn? Anonymkode: f581f...842 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #2 Del Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har vært singel en god stund nå etter 10 års ekteskap og to barn. Var mye på tinder før, og gikk på date etter date. Ingen som det var veldig god kjemi med, men ble enige med en om en "venne-løsning med fordeler". Og det funket jo fint for å få dekket behovene mine for en periode. Men så kjente jeg at jeg ønsker en kjæreste, en å dele gode og dårlige dager med og som er der i hverdagen. Så da gjorde jeg som man får beskjed om for å utvide nettverket. Fant en ny hobby (crossfit og seiling), skiftet jobb, startet å bli med venner ut på byen osv. Men i ny jobb er alle menn gift eller ikke min "type" mann, og desverre ikke så mange menn heller (skole). På nye hobbier stortrives jeg skikkelig! Men lite menn der også desverre, noe jeg fant merkelig, for trodde crossfit var mer mannsdominert, men det er jo virkelig fåtall av menn der! Det samme gjelder seiling, men der var det vist kvinnelag og herrelag, så treffer jo aldri mennene. På byn med venninner er det bare fulle menn som spanderer drinker for et ligg, så det er hvertfall uaktuelt. Og venninnegjengen er godt etablerte og gifte, og har lite sosiale lag hvor det er andre venner av dem igjen, så vanskelig å finne noen "venner av venner. Altså, hvor treffer man single menn? Anonymkode: f581f...842 Hadde samme erfaring begge gangene da jeg var ute av langvarige forhold. I tillegg hadde jeg lite tilgang på barnevakt, så begrensede muligheter for å treffe noen. Mitt største problem var vel at jeg anså en ganske stor del av menn attraktive, men samtidig var usynlig for de fleste menn. Også menn som var mye eldre, uten noen spesiell jobb eller mye ressurser, altså helt vanlige menn. Jeg syntes også det var skikkelig kleint å sjekke opp en far på skolen eller i idrettsklubben til barna. Absolutt alle menn på hobbyen min var gift. På byen gikk jeg ikke da jeg ikke drikker, og fordi jeg tidligere hadde opplevd forsøk på overgrep og flere ubehagelige situasjoner initiert av fulle menn. Så for meg ble løsningen Tinder. Jeg hadde en betalprofil der jeg ikke var synlig for mennene (altså, unngikk masse "liksom-matcher" som ble slettet med en gang det klaffet, dickpics og tilbud om ONS), men der jeg kunne sveipe på menn og "like" dem først. Fant meg en seriøs mann tre uker etter å ha registrert meg, og er sammen med ham på sjette året. Anonymkode: 94c52...259 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 10. oktober 2024 #3 Del Skrevet 10. oktober 2024 Det er vanskelig, helt klart, å finne de single mennene i voksen alder, når de fleste er i forhold. Jeg har mye de samme erfaringene somd eg TS, selv om jeg faktisk jobber i en mannsdominert bransje så har ikke det hjulpet heller. Jeg har prøvd singeltreff, men når man ser den tråden om hvorfor menn ikke møter opp på disse så kan man jo si at det ikke er så stort håp der heller...😅 Men på den andre siden så er det ikke alle typer menn man har behov for å møte på sånne treff 😉Negativitet har aldri vært sexy for å si det sånn. Men jeg har faktisk truffet flere bra og hyggelige menn der altså, selv om det ikke har blitt noen full klaff for meg. Og det har blitt noen par ut av de treffene. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #4 Del Skrevet 10. oktober 2024 Har du fortalt det hos veninner? Kanskje de kunne ha funnet på noe sprell med venners venner? Kan jo være de hadde syns det var gøy også? Anonymkode: 48a87...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #5 Del Skrevet 10. oktober 2024 Nei aner ikke jeg heller. Alle menn på jobb, unntatt én, er opptatt. Jeg begynte med golf for å ha en hobby, og tenkte det kunne være muligheter der ettersom den er så mannsdominert. Men der er det utelukkende pensjonister, menn i forhold eller 19-åringer. På byen er det ingen som engang ser i min retning. Alle mannlige venner av venner er opptatt. Virker komplett umulig 😅 Anonymkode: 82597...7ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #6 Del Skrevet 10. oktober 2024 Føler det aldri i verden vil løse seg. Er omringet av par som den eneste single i noen dager. Kan han ikke bare dukke opp i løse luften? Anonymkode: 48a87...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #7 Del Skrevet 10. oktober 2024 Single menn er over alt, det er dere som har for høye tanker om dere selv. Du er sikkert ei 5/10 som ser på menn som er 7/10 og tenker at de ikke er gode nok for deg. Anonymkode: 907f5...40c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #8 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Single menn er over alt, det er dere som har for høye tanker om dere selv. Du er sikkert ei 5/10 som ser på menn som er 7/10 og tenker at de ikke er gode nok for deg. Anonymkode: 907f5...40c Nei, det er faktisk ingen single i de miljøene jeg henger. Jeg tror og selv jeg er 1/10 så skjønner godt at menn uansett ikke vil ha meg, så det spiller uansett ingen rolle om det skulle dukke opp en singel mann. Anonymkode: 82597...7ad 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #9 Del Skrevet 11. oktober 2024 Normale menn har jo sluttet å ta kontakt med damer i det virkelige liv, med god grunn. Det betyr jo at ansvaret nå ligger på damene. Anonymkode: 2932d...dd1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #10 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Normale menn har jo sluttet å ta kontakt med damer i det virkelige liv, med god grunn. Det betyr jo at ansvaret nå ligger på damene. Anonymkode: 2932d...dd1 Hva slags god grunn? Anonymkode: 82597...7ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #11 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva slags god grunn? Anonymkode: 82597...7ad Man risikerer jo å bli hengt ut. De fleste menn har jo skjønt reglene nå; kun ta kontakt med damer på byen eller på apper. Alle andre steder er ikke godtatt. Anonymkode: 2932d...dd1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #12 Del Skrevet 11. oktober 2024 Hva med vektløfting eller klatring? Anonymkode: f48d0...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #13 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Single menn er over alt, det er dere som har for høye tanker om dere selv. Du er sikkert ei 5/10 som ser på menn som er 7/10 og tenker at de ikke er gode nok for deg. Anonymkode: 907f5...40c Ta deg en bolle Anonymkode: f48d0...540 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #14 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Man risikerer jo å bli hengt ut. De fleste menn har jo skjønt reglene nå; kun ta kontakt med damer på byen eller på apper. Alle andre steder er ikke godtatt. Anonymkode: 2932d...dd1 Hengt ut? Det er ikke noen regler annet enn å trekke seg tilbake dersom kvinnen åpenbart ikke ønsker kontakt. Men hvis det er vanskelig å lese mennesker så er det klart det er best å holde seg unna. Anonymkode: 82597...7ad 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #15 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hengt ut? Det er ikke noen regler annet enn å trekke seg tilbake dersom kvinnen åpenbart ikke ønsker kontakt. Men hvis det er vanskelig å lese mennesker så er det klart det er best å holde seg unna. Anonymkode: 82597...7ad Jo det er det. Du får lese litt mer her inne, så skjønner du hvorfor normale menn ikke tar kontakt lengre. Anonymkode: 2932d...dd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #16 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jo det er det. Du får lese litt mer her inne, så skjønner du hvorfor normale menn ikke tar kontakt lengre. Anonymkode: 2932d...dd1 Kanskje du skal prøve å komme deg ut litt og ikke bare henge på kvinneguiden. Dette stedet er fullt av ekstreme, giftige holdninger, fra begge kjønn. Anonymkode: 82597...7ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #17 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kanskje du skal prøve å komme deg ut litt og ikke bare henge på kvinneguiden. Dette stedet er fullt av ekstreme, giftige holdninger, fra begge kjønn. Anonymkode: 82597...7ad Det kan hende, men dette har jo vært diskutert i mange medier Anonymkode: 2932d...dd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #18 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jo det er det. Du får lese litt mer her inne, så skjønner du hvorfor normale menn ikke tar kontakt lengre. Anonymkode: 2932d...dd1 Hørt om confirmation bias? Du får lese litt av det andre også, så kanskje det jevner seg ut. Anonymkode: 5f982...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 #19 Del Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hørt om confirmation bias? Du får lese litt av det andre også, så kanskje det jevner seg ut. Anonymkode: 5f982...e02 Virker som du ikke henger helt med i samfunnsdebatten. Har du bodd i Norge de siste årene? Anonymkode: 2932d...dd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 11. oktober 2024 #20 Del Skrevet 11. oktober 2024 (endret) Jeg gikk også mye på date før. Avviste eller ble avvist ganske raskt. Ble veldig lei. Så traff jeg en som jeg nok helt sikkert også hadde avvist hvis han var en av de første jeg datet. Jeg falt ikke for ham, men han var hyggelig, snill, omtenksom, lo mye sammen med. Jeg likte ham som en venn. Vi traff hverandre flere ganger for å dele og se på ting vi delte og hadde interesse av. Vi lagde middag sammen, gikk turer ........ Jeg ble mer og mer glad i ham, og han i meg. Vi er kjærester nå, og jeg har aldri før hatt det så bra. Jeg tror det er viktig å gi hverandre mer sjanse enn å bare date en gang hvis det er en du liker. Gjøre litt ulike ting sammen. Og ikke ta så raske beslutninger med å dømme i begynnelsen. De fleste av oss er litt nervøse eller oppfører oss kanskje litt keitete i bli kjent fasen eller hvis vi er forelsket. Endret 11. oktober 2024 av exictence 2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå