Gå til innhold

drømmer

Gjest Gjest_sliten_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_sliten_*
Skrevet

Min samboer har fantasert om jentesex og gruppesex.Har over lengre tid snakket mye om dette. Selv har hadde jeg ikke noe i mot dette, og sa at ville hun så fikk hun lov. Dette var noe vi skulle gjøre sammen. Nå er hun ikke så hissig på å teste ut dette...tror jeg. Når vi snakker om det, sier hun at det ikke er så nøy lenger.

Men nå har jeg fått full tenning på denne fantasien. Problemet er at nå har hun blitt mer lunken til åteste ut dette. Er det noen som har vært ute for det samme problemet og hvordan kom dere ut av det. Innerst inne tror jeg hun fortsatt er klar for å teste ut dette, men holder igjen fordi hun føler seg litt dum, eller ikke helt hvordan hun skal komme kontakt med ei som vi kan leke med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Glem det. Kos deg med dama di alene. Godt mulig hun hadde større glede av å tenke på/snakke om det enn å faktisk gjennomføre det. Sånn er det ofte med fantasier.

Endret av Orestes
Skrevet

Kanskje hun testet deg. skummelt. du må ALLTID si at du bare vil ha henne, og helst mene det da

Skrevet

Av og til er fantasi rett og slett bare fantasi, og selv om hun drømte om det før er det ikke dermed sagt hun vil gjøre det. Er et stort steg å gå fra fantasi til virkelighet, og på meg virker det IKKE som om hun er klar for dette.

Du har fått full tenning på dette nå, og ønsker derfor at hun også vil være med på det. Men mest sannsynlig var dette bare en fantasi for henne, og dermed tror jeg du tolker henne helt feil.

Jeg tror ikke hun føler seg dum, men at hun rett og slett bare ville ha den som fantasi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...