AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #1 Skrevet 10. oktober 2024 Jeg sliter med søvnen og har gjort det i mange mange år. Det jeg har lagt merke til de par siste årene er at jeg ofte, dersom jeg endelig klarer å få meg en natt med rundt 7-8 timer søvn, er lys våken natten etter, som om jeg har fylt opp kvoten med søvn med 7-timersbolken natten før. Som regel når jeg ikke får sove er jeg sliten og trøtt i tillegg, men dersom jeg får meg en natts grei søvn og ikke får sove dagen etter, er jeg søvnløs med ganske så våken. Noen med samme problem? Kan jeg slå meg til ro med et liv hvor jeg sover annenhver natt? Anonymkode: 065b7...b3c
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #2 Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): ? Kan jeg slå meg til ro med et liv hvor jeg sover annenhver natt? Det kommer vel an på hvordan du fungerer på dagtid. Hvis du gjør alle tiltak for å bedre søvnen så er det vel ikke så mye annet å gjøre enn å akseptere at man ikke sover godt. Anonymkode: 61be8...0d3 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #3 Skrevet 10. oktober 2024 Du får jo hvertfall noe søvn, men hold på døgnrytmen din. Ikke sov på dagtid. Anonymkode: a4023...db4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #4 Skrevet 10. oktober 2024 Jeg holdt på slik i altfor mange år. Så tok jeg til vettet og prøvde sovemedisin. Anonymkode: 65aad...f20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå