Gjest Sokke Skrevet 15. november 2002 #1 Del Skrevet 15. november 2002 Er interesert i høre om dette gjelder bare for jenter eller om det er noen gutter som også gjør dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Condorian78 Skrevet 18. november 2002 #2 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg er gutt, og jeg tenner på dameføtter med sokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. november 2002 #3 Del Skrevet 18. november 2002 Før man poster ett nytt innlegg er det alltid fint og først se etter om emnet har vært oppe før. Her er det en link til en lang lang tråd om sex & sokker. http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=5438 Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oslo31 Skrevet 18. november 2002 #4 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg er også gutt, og synes at nakne eller lettkledd jenter med søte sokker er noe av det mest sexy som finnes :D Er det mange jenter som føler seg sexy kun iført sokker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2002 #5 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg blir kjempekåt av se jenter med hvite sokker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå