Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 29 år, har ei venninne på 33 år som jeg har kjent i ca 6 måneder nå. Igår spurte hun om jeg hadde plass i min seng, visst hun skulle overnatte hos meg en gang. 

Hva kan dette bety? Følelser involvert? 

Anonymkode: da9fd...354

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig rart 

• Liker 1
Skrevet

Kanskje hun antar du ikke har gjesterom?

Anonymkode: 35a70...25b

• Liker 1
Skrevet

Du er ingen jente, Ts. 

Anonymkode: d00b1...80c

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er ingen jente, Ts. 

Hvorfor? 

Skrevet

Det blir litt for nært. Er 40, og ble kjent med en dame på 50. Som lurte på om jeg ville være med på dass. De stoppet jeg opp. Var som å være 14 igjen. 

Anonymkode: 2a489...a80

Skrevet

Jeg hadde svart pent at sofaen er ledig hvis hun vil overnatte. 😊

• Liker 1
Skrevet

TS , mer naturlig enn om det var to menn...det er ihvertfall helt klart...

Skrevet

En venninne ville at vi skulle dele seng da vi var i et gammelt hus en gang og hun var redd. Hun snorka som en traktor og slapp en stor brakar i søvne, så da flyttet jeg ned på sofaen. Gjør ikke det mer. 

Anonymkode: 7eef2...904

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Noen liker jo å samsove, men de fleste ville vel heller spurt om det var ledig på sofaen enn i senga om de hadde hatt behov for overnatting.

Hvorfor skal hun overnatte uansett, bor hun langt borte? 

Jeg heller jo mot at hun er interessert, men du må jo se det i sammenheng med alt annet. Jeg har hatt venner sovende i senga mi noen ganger selv, men mer når jeg har bodd i kollektiv og det ikke er så mange andre steder å sove. Eller når man har blitt dritings på fest og bare slokna.

Anonymkode: 6f2ce...30f

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvorfor? 

Fordi du snart er en 30 år. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Fordi du snart er en 30 år. 

Er det noe annerledes? 

Skrevet

Ser ikke problemet med å dele seng med venninner på overnatting 🤷‍♀️ Gjør det stadig vekk, synes det er koselig å ligge å prate til man sovner osv. Mindre nære overnattingsgjester og dersom besøket strekker ut over flere dager får ligge på gjesterommet. 

Anonymkode: 09aaf...da3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Er det noe annerledes? 

Ja. Man slutter å være jente når man blir voksen. Voksne kvinner er ikke jenter.

Anonymkode: b423c...1e6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ja. Man slutter å være jente når man blir voksen. Voksne kvinner er ikke jenter.

Når er overgangen til dame da?

Skrevet
imagineme skrev (10 minutter siden):

Når er overgangen til dame da?

Jeg mener når man fyller 18. Da er man en ung kvinne, voksen, myndig...

Skrevet

Jeg har åpen invitasjon til å sove over i senga til ei venninne av meg om vi drar ut på byen. Er helt innafor det når alternativet er å sove på en knøttliten sofa eller gulvet.

Anonymkode: aa94c...988

Skrevet

Jeg og venninnene våre sover sammen hele tiden etter middager og vinkvelder. Skjønner ikke problemet?

Alle mennesker er forskjellige, for all del. 

Dersom det ikke er ønskelig fra din side å sove i samme seng som en venninne, så må du jo bare si det vel? Drar du aldri på jenteturer og deler rom med venninner heller? Din intimsone skal respekteres, men da må du jo også vise tydelige grenser og behovene dine. Verre er det ikke. 

Liker selv bedre å dele seng med venninnene mine enn med mannen. Ikke snorker de, ikke fiser de natta lang og gassforgifter meg heller.😂🙈👍

Anonymkode: 88c7c...872

• Nyttig 1
Skrevet

En forsiktig tilnærming med tanke på litt jentekos? Hvordan ellers komme i kontakt med andre til dette?

Anonymkode: 1554e...bf6

Skrevet

Hvorfor spør hun om det? Merkelig spørsmål å stille til venninnen sin. Har du en ekstra seng? Isåfall ville jeg satt inn den hvis det er plass på soverommet ditt, eller så hadde jeg tilbudt henne å ligge på sofaen. Vill ikke delt seng med venninnen min nei, det blir bare rart.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...