Gå til innhold

Spørsmål ang. Hormoner og p-piller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen kan svare meg på dette spørsmålet. 

Jeg skal til legen om en mnd, pga. Trøtthet og utmattelse. Og jeg tenker att jeg skal spørre om de kan teste om jeg har hormonell ubalanse i kroppen blandt annet. Min søster og min mor har det, og de har hatt samme symptomer som meg.  Jeg går til d.d på p-piller og det har jeg gjort i mange mange år, og spørsmålet mitt er følgende, hvor lang tid tar det før kroppen ikke er påvirket av p-pillene. Er en mnd for kort ? 

Anonymkode: 68b7f...513

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Håper noen kan svare meg på dette spørsmålet. 

Jeg skal til legen om en mnd, pga. Trøtthet og utmattelse. Og jeg tenker att jeg skal spørre om de kan teste om jeg har hormonell ubalanse i kroppen blandt annet. Min søster og min mor har det, og de har hatt samme symptomer som meg.  Jeg går til d.d på p-piller og det har jeg gjort i mange mange år, og spørsmålet mitt er følgende, hvor lang tid tar det før kroppen ikke er påvirket av p-pillene. Er en mnd for kort ? 

Veldig motepregede uttrykk; hormonell ubalanse i kroppen. Hva mener du med dette? 

Anonymkode: dc4b5...afc

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Veldig motepregede uttrykk; hormonell ubalanse i kroppen. Hva mener du med dette? 

Anonymkode: dc4b5...afc

Beklager att jeg ikke finner de rette orda, og jeg vet ikke hva som er moteprega og ikke. Men det jeg vet er att man kan ha for mye eller for lite østrogen/testosteron i kroppen fks, det er vell sist jeg sjekket, hormoner? og det vil jeg nesten si er ubalanse hvis det er lite eller mye av noe i kroppen 🤷‍♀️🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Hvis du tenker på PCOS så kan man ikke utrede for dette uten at man har vært en del måneder av p-piller.

Anonymkode: 59a63...884

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvis du tenker på PCOS så kan man ikke utrede for dette uten at man har vært en del måneder av p-piller.

Anonymkode: 59a63...884

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...