Gå til innhold

Flytte som nyutdannet, blitt forelsket?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med utdannelsen jeg tar må jeg være åpen for å flytte på meg som nyutdannet for å få relevant jobb. Det var jeg forberedt på fra før. Men nå har jeg blitt skikkelig, skikkelig forelsket i en flott mann. Han jobber i samme byen jeg studerer. Jeg har fortalt at det kan være jeg må flytte om 2 år pga jobb, men han sier han er usikker på om han ville blitt med meg eller ikke pga trivsel i denne byen, at det er for langt frem i tid og at han allikevel vil fortsette med meg. Mye kan skje på to år, og jeg kan jo være heldig å få jobb her. Eller at han bestemmer seg for å flytte med meg. Han jobber i en bransje det vil være lett å få jobb de fleste steder. Noen som har vært i lignende situasjoner? Noen som satset på kjærlighet, selv om fremtiden er usikker? Noen som avviste dater/kjærester pga noe sånt? Vil jo heller ikke ødelegge noe bra, men samtidig så er denne utdannelsen og potensielle drømmejobben så viktig for meg. 

Anonymkode: c0157...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke sikkert dere i det hele tatt har kontakt om 2 år engang, hvorfor ta sorgene på forskudd, istedenfor å leve her og nå?

Anonymkode: 5aca4...f71

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem kan se to år frem i tiden? Det er jo ikke sikkert du fullfører studiet engang...

Anonymkode: 6934c...d84

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet man aldri. Fokusere på studiet ditt så tar du resten seinere.

Merkelig at du har spurt han du dater om noe så usikkert. Selv om han kan få jobb hvor som helst er det jo ikke lurt av ham å si opp der han er nå for å følge deg som kanskje får et vikariat. 

Anonymkode: 76c07...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJør på. Jeg giftet meg med en jeg møtte i studietiden. Vi hadde nesten 1 år der vi bodde i ulike byer fram til vi begge fikk jobb på samme sted, da hadde vi vært sammen i litt over 2 år. Vi tok det som det kom. Om det er et sterkt forhold når det kommer til den dagen en av dere evt må flytte på dere så løser dere det. Det er umulig å planlegge hele livet, det er uendelig mye som kan endre seg på veien.

Anonymkode: 810f4...1db

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du prater 2 år frem i tid med en du dater.

Livet vil skje fra nå til da. Ta den diskusjonen om dere fremdeles er et par da.

Anonymkode: a9f0b...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...