AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #1 Skrevet 9. oktober 2024 Jeg er grei nok kvinne over 50 år. Går ofte tur rundt i alt fra villastrøk, til byliv til naturområder. Kunne ønsket meg uforpliktende sex av og til. Er singel og trives med det Så kun sex. Hvordan tar jeg forsiktig kontakt med menn jeg møter på min vei, for å signalisere at jeg er klar om de er klar, men ikke ønske om mer? Jeg liker de fleste menn fra 25-80, men det blir jo bare et hei eller smil eller nikk, så går man videre. Jeg vet ikke helt hvordan jeg tør å gå frem, så det skjer ikke noe. Anonymkode: 01c90...b9f 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #2 Skrevet 9. oktober 2024 Det er bare å gå på byen og sette seg ned, prøve å få øyekontakt med en mann du synes virker ok. Litt kløft gjør heller ingenting, men ikke for mye. Kommer han bort til deg, er mye gjort. Anonymkode: bb5a1...5f2 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #3 Skrevet 9. oktober 2024 Herregud, kjøp deg en dildo! Anonymkode: 70a7c...f66 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #4 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er grei nok kvinne over 50 år. Går ofte tur rundt i alt fra villastrøk, til byliv til naturområder. Kunne ønsket meg uforpliktende sex av og til. Er singel og trives med det Så kun sex. Hvordan tar jeg forsiktig kontakt med menn jeg møter på min vei, for å signalisere at jeg er klar om de er klar, men ikke ønske om mer? Jeg liker de fleste menn fra 25-80, men det blir jo bare et hei eller smil eller nikk, så går man videre. Jeg vet ikke helt hvordan jeg tør å gå frem, så det skjer ikke noe. Anonymkode: 01c90...b9f Følger du ikke med i tiden? Kjøp en ananas neste gang du er på butikken, og sett den opp ned i handevogna. Signal sendt ut om dine ønsker… Hvor lenge du må trille rundt på vogna i butikken, vet ikke jeg. Anonymkode: d92df...943 3
Akhenaton Skrevet 9. oktober 2024 #5 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Herregud, kjøp deg en dildo! Anonymkode: 70a7c...f66 Ja, for en dildo er jo en fullgod erstatning for en mann. At hun ikke tenkte på det. 10
Flintis Skrevet 9. oktober 2024 #6 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Følger du ikke med i tiden? Kjøp en ananas neste gang du er på butikken, og sett den opp ned i handevogna. Signal sendt ut om dine ønsker… Hvor lenge du må trille rundt på vogna i butikken, vet ikke jeg. Anonymkode: d92df...943 Kan du utdype dette litt er du snill? (Jeg følger ikke med).
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #8 Skrevet 9. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er grei nok kvinne over 50 år. Går ofte tur rundt i alt fra villastrøk, til byliv til naturområder. Kunne ønsket meg uforpliktende sex av og til. Er singel og trives med det Så kun sex. Hvordan tar jeg forsiktig kontakt med menn jeg møter på min vei, for å signalisere at jeg er klar om de er klar, men ikke ønske om mer? Jeg liker de fleste menn fra 25-80, men det blir jo bare et hei eller smil eller nikk, så går man videre. Jeg vet ikke helt hvordan jeg tør å gå frem, så det skjer ikke noe. Anonymkode: 01c90...b9f Se om du klarer å treffe noen av de samme mennene på de samme turene flere ganger. Vær enda mer imøtekommende ved de neste møtene. Gi et smil som ikke lar dem være i tvil om at du har sansen for ham. Tar han ikke hintet. Gi ham en lapp med tlfnummetet ditt og bare gå videre. Da har du kastet ballen over til ham. Han kan lete opp nummeret i gule sider og tar kontakt om han er interessert. Anonymkode: af3e9...3e2 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2024 #9 Skrevet 9. oktober 2024 Du kan evt opprette en Tinder profil der du skriver ‘orker ikke drama’. Da smelter du nok de fleste mannehjerter😆 Anonymkode: af3e9...3e2 3
Nowayback Skrevet 9. oktober 2024 #10 Skrevet 9. oktober 2024 En dame som liker de fleste menn mellom 25 og 80. Den var god. 4 2
Bamseklemmer Skrevet 10. oktober 2024 #11 Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er grei nok kvinne over 50 år. Går ofte tur rundt i alt fra villastrøk, til byliv til naturområder. Kunne ønsket meg uforpliktende sex av og til. Er singel og trives med det Så kun sex. Hvordan tar jeg forsiktig kontakt med menn jeg møter på min vei, for å signalisere at jeg er klar om de er klar, men ikke ønske om mer? Jeg liker de fleste menn fra 25-80, men det blir jo bare et hei eller smil eller nikk, så går man videre. Jeg vet ikke helt hvordan jeg tør å gå frem, så det skjer ikke noe. Anonymkode: 01c90...b9f Vi er ikke såå ulike, så jeg tror nok vi skulle fått en spennende samtale. Merker du ingen kjemi innen 5 minutter, er det bare å si "Ha en fin dag da" så går du videre. Det er ikke din feil, det betyr bare at jeg ikke "traff" deg i samtalen. Eller.. kanskje jeg ikke var kjekk nok for deg. Ok, vi feilet.. kanskje vi bare misforsto hverandre? Kanskje vi treffes igjen på turstien din? Det visuelle: Derfor bruker vi disse signaler som du skriver om, vi gjør oss tilgjengelig, møtekommende og ser nysgjærrig på hverandre. Et typisk tegn for min del.. er at kvinner legger hodet litt på skakk, og ser på brystkassa mi. Smilet er ikke å ta feil av, og hun kan ramle litt ut av samtalen av tankevirus.. Mens smilet er der fremdeles, det er nesten konstant. Men jeg kan ta feil, for dette er bare visuellt. Samtalen: Jeg liker å høre at hun er singel og ikke tar seg selv så høytydelig og viser humor. "Singel" er opptakten til hvordan samtalen utvikler seg, synes jeg. For det er ikke noe vi vanligvis sier, hvis det ikke har en lite baktanke. "Ikke ta seg selv så høytydelig" betyr bare at hun tåler en liten fleip, og liker å fleipe litt selv. For det gjør samtalen mye mykere. Så det å ha en slik egenskap.. er som å ha to glass vin innabords😅 "Humor" har jo tatt knekken på kleine stillheter, men det er også betryggende og godt å høre en god latter. Ok, samtalen er godt i gang, vi har det koselig og føler oss litt trygge.. Men på et eller annet tidspunkt, må man være litt tøff å gi utrykk og dele seksuell lyster og drømmer, for det finnes ingen snarvei uten det👍Jeg tror ikke du trenger noe smørbrødoppskrift på dette.. Tenkte bare at du snapper opp noen tanker, fra en mann du kan møte på din vei😄
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #12 Skrevet 10. oktober 2024 Prøv Nakentid Anonymkode: 3b3c3...97a 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #13 Skrevet 10. oktober 2024 Lag en tinder-profil med dette som tekst og du kommer til å få mange svar. Trenger ikke bilder som fullt ut avslører hvem du er. Anonymkode: 67bcd...d77 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #14 Skrevet 10. oktober 2024 Kjøp en dildo! Anonymkode: 70a7c...f66 1
Abraham Skrevet 10. oktober 2024 #15 Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er grei nok kvinne over 50 år. Går ofte tur rundt i alt fra villastrøk, til byliv til naturområder. Kunne ønsket meg uforpliktende sex av og til. Er singel og trives med det Så kun sex. Hvordan tar jeg forsiktig kontakt med menn jeg møter på min vei, for å signalisere at jeg er klar om de er klar, men ikke ønske om mer? Jeg liker de fleste menn fra 25-80, men det blir jo bare et hei eller smil eller nikk, så går man videre. Jeg vet ikke helt hvordan jeg tør å gå frem, så det skjer ikke noe. Anonymkode: 01c90...b9f Hvis du legger denne teksten ut på et egnet nettsted så burde du vel være sikret noe respons. Så får du titte i bunken og se om det er noe fristende der. Skal du velge blant mennesker du omgås eller møter i parken så må du tørre å ta initiativ. I verste fall får du kun et "nei" og kan forsøke neste.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #16 Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er grei nok kvinne over 50 år. Går ofte tur rundt i alt fra villastrøk, til byliv til naturområder. Kunne ønsket meg uforpliktende sex av og til. Er singel og trives med det Så kun sex. Hvordan tar jeg forsiktig kontakt med menn jeg møter på min vei, for å signalisere at jeg er klar om de er klar, men ikke ønske om mer? Jeg liker de fleste menn fra 25-80, men det blir jo bare et hei eller smil eller nikk, så går man videre. Jeg vet ikke helt hvordan jeg tør å gå frem, så det skjer ikke noe. Anonymkode: 01c90...b9f burde gå lett. er mann 49 og leter selv etter en fast kvinne å ligge med. sikkert lettere for deg som er kvinne, iaf sier damer jeg kjenner at de kan pule hver kveld om de vil. alltid noen menn som vil ligge med dem. Anonymkode: cf8cd...515
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #17 Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Prøv Nakentid Anonymkode: 3b3c3...97a Kan jo hende hun ikke vil ha de absolutt nedrigste folka heller. Anonymkode: 55029...d3c 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #18 Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan jo hende hun ikke vil ha de absolutt nedrigste folka heller. Anonymkode: 55029...d3c Her er det vel ikke snakk om å ville, men om å innse realitetene? De hun ønsker seg, er jo de hun ser ute i den virkelige verden. Det et en helt annen liga enn de på Tinder og Nakentid. Om hun ikke merker interesse derfra så er det en grunn. Anonymkode: 272c2...988
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #19 Skrevet 10. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er grei nok kvinne over 50 år. Går ofte tur rundt i alt fra villastrøk, til byliv til naturområder. Kunne ønsket meg uforpliktende sex av og til. Er singel og trives med det Så kun sex. Hvordan tar jeg forsiktig kontakt med menn jeg møter på min vei, for å signalisere at jeg er klar om de er klar, men ikke ønske om mer? Jeg liker de fleste menn fra 25-80, men det blir jo bare et hei eller smil eller nikk, så går man videre. Jeg vet ikke helt hvordan jeg tør å gå frem, så det skjer ikke noe. Anonymkode: 01c90...b9f Det hadde garantert skjedd noe om du var aktuell andre vei. Dette er ikke rakettforskning akkurat. Anonymkode: 272c2...988
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2024 #20 Skrevet 10. oktober 2024 På tide å vokse opp? kvinne 36 Anonymkode: 945ef...136 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå